Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?
Unity(f):[q]Mä oon varmaan koko klubituksen lyhyin otus... Vaivaiset 162,5cm *suru**suru**nyyh*[/q]
Et muuten oo!
Minä oon 159 cm!
Että minä oon tähän mennessä ainut, joka on saanu laittaa tuohon 150-160 -kastiin. Mutta ei pituus minua haittaa. Oon sinut tämän kans.
Ja oon samaa mieltä sen joku kans, joka sano, että lyhyet miehet on söpöjä! Ne on! *sydän*
[muokattu 8.11.2002 00:50]
Minua jäi kiinnostamaan tämä onelma, jonka ainakin joku mainitsi... Siis, että pitkät (itseään pidemmät naiset ) ärsyttää.
Onko tällainen ärsytys sellaista, joka ilmenee kongreettisena toimintana?
Mietin vaan, kun olin ala-asteella ja olin kaikkia poikia pidempi niin minua kiusattiin aina pituudesta!
Pituutta on kertynyt huikeat 165 cm*pupu*
Voishan sitä pituutta olla hiukka enemmän, joku 170 cm olis ihan jees*hymy*
-Tappi*nauraa*
185
-Mönjä-
Sellaiset 178cm taidan olla...
Minä en tiedä mistä johtuu, mutta myös minun makuuni ovat pääsääntöisesti lyhyet naiset ( taskuvenukset )
Pitkät naiset ja ennen kaikkea pitkät sääret ovat kyllä ihan kivoja katsella, mutta...
Itse olen 173 senttinen mies*nauraa*
Niin, ja ihmiset. Älkää hyvänen aika häpeilkö pituuttanne. Pitkä tai lyhyt.. Aivan sama. Todellinen huolen aihe löytyy jalkojen välistä*iloinen**hih**joo**hymy**nauraa**ökkö*
Myfinesthour:[q]Niin, ja ihmiset. Älkää hyvänen aika häpeilkö pituuttanne. Pitkä tai lyhyt.. Aivan sama. Todellinen huolen aihe löytyy jalkojen välistä*iloinen**hih**joo**hymy**nauraa**ökkö*[/q]
mulla pituutta 182 ja viel kasvaa.... ja jaloista päähän on saman verran....
öö...oo pitkä! enkä oo tod sinut senttieni kanssa
inhoon ylikaiken pituuttani..mut eiköhän siihenkin ole sitten joskus pakko tottua..
on se vaan niin väärin..
oon pitkä ja vielä ÄRSYTTÄVÄ!...ihanaa....
- hulivili hupakko -
Marski:[q]öö...oo pitkä! enkä oo tod sinut senttieni kanssa
inhoon ylikaiken pituuttani..mut eiköhän siihenkin ole sitten joskus pakko tottua..
on se vaan niin väärin..
oon pitkä ja vielä ÄRSYTTÄVÄ!...ihanaa....
- hulivili hupakko -
*nyyh*[/q]
Ei oo maailman lahjat jakautunu tasan...*nauraa**vink**nauraa*
[Nuclear]:[q]
Ei oo maailman lahjat jakautunu tasan...*nauraa**vink**nauraa*[/q]
no joo..ei tod!!
koskaan kukaan ei muista mua *katkeroimis*
- hulivili hupakko -
Mä olen pieni äijän käppänä. Se on paskinta ku kaikki kaverit on sitten päätä pitempiä. on aina sellainen junnu olo.
vaatteita ei sitten löydä millään ainakaan byysiä. Ne on suunniteltu pitkille ja hoikille. Oleppa sit lyhyt ja perseikäs pätkä*iloinen*
Marski:[q]
no joo..ei tod!!
koskaan kukaan ei muista mua *katkeroimis*
- hulivili hupakko -
*ding*[/q]
Ei kyllä muakaan, et ei siinä mitään...*suru* Mut tämmöst tää elämä vaan on.*nyyh*
hei jos tääl joku on lyhyt niin ...öö minä...oon abaut 157...et ei paljoo juhlita*hih*mut ei se mitää...sitä varten on kengät joissa on korkee pohja ja muutenkin.tunteehan sitä tietty olonsa pidempien vieressä,ilman kenkiä todella pelleksi..mut tottuuhan siihenki*pelle* ja ei pituus niin kauhee tärkeet oo...mut tietty haluun mua pidemmän miehen...eikä lyhyemmän.. :) mut ei sitäkään koskaan tiiä.*nauraa*
esim 197 hajotkaa!
Oon sellaiset 183cm pitkä ja en haluu jatkaa kasvamista, mut
kasvan silti
Eikä minusta pituudella mitään merkitystä ole, se henkilö itse ratkaisee...
Tää on muuten mun eka kommentti!! :o))
oon 180cm pitkä ja ihan tyytyväinen, huipulla ei vielä tuule *nauraa**nauraa**nauraa*
et terkkuja vaan kaikille*ökkö*
hmm.. 202.. vähän sitä tulee päätä hakattuu, mut kyl siihen tottuu..;)
BPM:[q]hmm.. 202.. vähän sitä tulee päätä hakattuu, mut kyl siihen tottuu..;)[/q]
Voi h*lvetti, että olet PITKÄ! Tunnen itseni hiton pieneksi! Eihän pituus eroa ole kuin 60 CM!!! WOW
Aloin miettimään, että olenko koko klubituksen lyhyin tyyppi. Pituutta olen saanut huimat 164 cm (about).
Eli kyssäri kaikille: Oletko lyhyt, pitkä vai jotain muuta? Tunnetko itsesi normaaliksi vai joksikin muuksi?
Itse olen vain hukkapätkä.*suru*