Henkinen ikä
Henkinen 19.
23 -vuotiaista testiin vastanneista:
Sinua henkiseltä iältään nuorempia 17%
Henkisesti samanikäisiä 7%
Henkisesti vanhempia 76%
Olin vielä rehellinenkin...
27.
pelottaa ...
[q]einesankka:
27.
pelottaa ...
[/q]
Ei tarvii pelottaa. Mullekin tuli tulos 27 ja pelottavinta siinä oli et seuraavana päivänä täytin 27!
Huahahaha! Henkinen ikäsi on 34 vuotta. En kai mä nyt näin kuivakka persoona ole? Oikea ikä kun on kuitenkin vasta 24.
27 vuotta...*hahjust*
[q]Dj Jaques:
---
einesankka:
27.
pelottaa ...
---
Ei tarvii pelottaa. Mullekin tuli tulos 27 ja pelottavinta siinä oli et seuraavana päivänä täytin 27!
[/q]
Hehe ... mutta kun oikea ikä on se 21 vuotta niin ... pistää miettimään
Henkinen ikä 17...ööö...no ei se mitään
Pelottavampaa olis jos olisin henkisesti vanhempi kuin oikeasti oon*nauru*
Oon tehnyt ton joskus ennenkin, silloin henkinen ikä heitti vuodella ylöspäin nyt tulos oli tämän näköinen...*justjoo*
Henkinen ikäsi on 29 vuotta
Oikea ikäsi on 26 vuotta
Samanikäisiä testiin vastanneita 5196 kpl
26 -vuotiaista testiin vastanneista:
Sinua henkiseltä iältään nuorempia 53%
Henkisesti samanikäisiä 3%
Henkisesti vanhempia 44%
Pitäiskö masentua....*blush*
henkinen ikäsi 18vee.. no ei se paljon heittäny, mut mä oon aina kuvitellu olevani ikäistäni vanhempi.. ihan miten vaan.. (aarghhhh!!!!!!! miten mun pitäis vastaa et vaikuttasin vanhemmalt??? HUOH!!!)
nonii.. piti tehä testi uuestaan ku en voinu uskoo lopputulosta.. ja nyt se näyttikin henkiseks iäks 27v.. ja mä en valehdellu, harkitsin vaa tarkemmin ennen ku vastaan.. nyt oon tyytyväinen. hieno testi, hieno testi.
Hmm... Sain tulokseks 18v. Mut kai se on aika oikee tulos, jos henkistä ikää katsotaan. Tosin se riippuu aika paljon päivästäkin...
Jeah, olen henkisesti 16 ja fyysisesti 20. Hienoo, just niinku oon aina ajatellukkin, ja pitäny itseeni. Monessa mielessä vielä niin nuori ja monessa ehkä ei niinkään enään.
Ei kyl haluis kauheesti enään vanhentua fyysisesti tai henkisesti. Nyt stop, sit vois taas nuorentua parilla vuodella ja taas vanhentua. Tjsp..
Heh henkinen ikä 27 fyysinen on 21*nauru*
Testin mukaan mä oon henkisesti 17 vee tasolla ... ei mikään ylläri kylläkään *hih*. Toisaalta en jaksa kovinkaan kauaa laumaa 17-vuotiaita...Mieluummin kuitenkin nuorempi kuin vanhempi! Yhelle 22 vee kaverille testi näytti 34...se olis jo aika kamalaa*poks*
[q]Fresia:
Testin mukaan mä oon henkisesti 17 vee tasolla ... ei mikään ylläri kylläkään *hih*. Toisaalta en jaksa kovinkaan kauaa laumaa 17-vuotiaita...Mieluummin kuitenkin nuorempi kuin vanhempi! Yhelle 22 vee kaverille testi näytti 34...se olis jo aika kamalaa*poks*
[/q]
Hyvä me !!*plur*
Mihinkäs teinihelvettiin mennään viikonloppuna bilettään?
[q]minttu83:
---
Hyvä me !!*plur*
Mihinkäs teinihelvettiin mennään viikonloppuna bilettään?
[/q]
Jos vaikka pahimpaan sellaseen, henkisen iän perusteella meillä ei pitäis olla ongelmii joukkoon sulautumisen kanssa
henkinen ikä 23*hahjust* *ei kyllä uskoisi*
voih, mun henkinen ikäni oli 14.sta :) no en ainakaan ole vanhentunut tai päässyt elämässäni eteenpäin.. olen siis lapsen tasolla]
Ohhoh ei heittänyt kuin vuodella. Henkinen ikäni on 19.
En tiedä onko tätä jo testattu jossain vaiheessa klubituksessa,
mutta ainakin omalla kohalla toimi ihan täysillä, henkinen
ikä 27 heitti vain yhdellä fyysiseen:)
Testaa henkinen ikäsi !
http://testit.mine.nu/TestaaMinut