Henkinen ikä
ja lapsuus soi!!*jiihaa*
[muokattu 2.5.2004 02:27]
Henkinen ikä 23 eli olen vanhempi mieleltäni kuin iältäni.. Kewel ei mitään uutta.. Noo kunhan ei henkinen ikä tosta nousis niin hyvä olis.
Lapsenmielinen saa olla, lapsi ei!
Henkinen ikäsi on 17 vuotta, höh
Testin mukaan 19v... Nooh, ainahan mua on fyysisestikin luultu pari vuotta nuoremmaks kuin olen
17 vuotiasta näytti, ja 20v oon. parempi nuorempi ku vanhempi. :)
Joku testi jossain anto mulle henkiseksi-iäksi 32. En kyllä itse pidä itseäni niin aikuisena... ehkä se ikä riippuu vähän tilanteestakin. Tosin haluan olla ikuisesti villi ja vapaa kakra (korkeintaan teini) enkä mikään kyyninen ja jäykkäniskainen vanha kurppa, joten itse sanoisin että se henkinen ikä on 19 vee
Eli...
Henkinen ikäsi on 23 vuotta
Oikea ikäsi on 17 vuotta
Samanikäisiä testiin vastanneita 8993 kpl
17 -vuotiaista testiin vastanneista:
Sinua henkiseltä iältään nuorempia 46%
Henkisesti samanikäisiä 10%
Henkisesti vanhempia 43%
Jaa... Oisko nyt noin...*ding**justjoo*
Henkinen ikäsi on 25 vuotta
Oikea ikäsi on 24 vuotta
Samanikäisiä testiin vastanneita 7326 kpl
24 -vuotiaista testiin vastanneista:
Sinua henkiseltä iältään nuorempia 37%
Henkisesti samanikäisiä 10%
Henkisesti vanhempia 53%
Kylläpä rupsahdin hetkessä:) Henkinen ikäni 27?!? Tsiisus
Hei, aika hienoa - mä oon just itteni ikäinen! Mun mielestä on turhaa huolehtia liika vanhuusmurheista, ja on kanssa kiva ettei ole elämä liian vakavaa - mutta on sitten tietenkin asioita mitkä täytyy ottaa vakavastikin.
UPS!!oon vast 18 veee,jee jee*nauru*
Henkinen ikäsi on: 21 vuotta
Oikea ikäsi on: 17 vuotta
Samanikäisiä testiin vastanneita: 9026 kpl
17 -vuotiaista testiin vastanneista:
Sinua henkiseltä iältään nuorempia 35%
Henkisesti samanikäisiä 11%
Henkisesti vanhempia 54%
huh huh. henkinen ikäni oli taas laskenut. Nyt se oli 18 kun 2 vuotta sitten oli vielä 19. I hope that's not a bad thing !!!!
Oikea ikä 26 v
henkinen 18v
Kaipa sitä pitää jatkaa vain samaa rataa...*plur*
19 vuotta, oon teini taas! (nuorentunut pari vuotta viime kerrasta *nauru*) Ja oikeasti oon... iätön!
Regressio jatkuu vahvasti, 13v
henkinen ikä*justjoo* ...öööh, joku on luullu 14 vuotiaaxxxxxxxxxx
ja joku idioottiääsneekeri on taas luullu 24.... kuka tai mikä tommoseenki on nyt mitää sanomaan... (kai sit joku, ehkä, kai)
olin kyl siit 14 veestä paljon onnellisempi, ja tein muuttumattomuuslupauksen*nauru*
Heh, henkinen ikä 27v, oikea 21v.
Jaa, sain 23v. Mutta sitten mietin että minähän vilkaisin ihan ohimennen naureskellen linnanjuhlia ja kävin siten laittamassa ruksin siihen kohtaan ja ikää tuli 2v lisää!
Pienestä se kasvu on kiinni......tuli myös mieleeni koittaa mitä tapahtuu jos toteutan joskus ajatukseni tatuoinnista....joka nuorentaisi minua taas 2v!
15v mun mielest,testin mukaan 18v.=)
[muokattu 30.5.2004 20:08]
En tiedä onko tätä jo testattu jossain vaiheessa klubituksessa,
mutta ainakin omalla kohalla toimi ihan täysillä, henkinen
ikä 27 heitti vain yhdellä fyysiseen:)
Testaa henkinen ikäsi !
http://testit.mine.nu/TestaaMinut