Henkinen ikä

Back to tv, radio, leffat, web O

18v

henkinen ikä 31! Oikea 18!!Härregyyd, olin viel täysin rehellinen...kolmekymppinen, mä oon kolmekymppinen..*nauru

henkinen ikä 18v ja oikea 20v.. Eipä kauas menny

27...*justjoo*

Viimeks ku kokeilin nii 16 vuotta*vink* En oo uskaltanu toista kertaa kokeilla( ruumiin ikä 19)*piis*

25v sano testi... ite oon 19... jep jep...

18 vuotta *iihhih*. Muista 21-vuotiaista vastaajista 81% on henkisesti keskimääräisesti vanhempia ja 9% samanikäisiä

huuh ton mukaan henkinen ikä 29v oikeesti kyl ei lähellekkää

henkinen ikäsi 18...oikee 20...no ei paljon heitä*joo*

OHO! Meiksi on tullut vuoden kypsemmäksi sitten viime testauksen...siistii...luulin menneeni alaspäin! Toivo elää....19v.....fyysinenikä 24v. No joo...*justjoo*

[iso]Henkinen ikäsi on 5 1 vuotta.[/iso]

NO LOL!

Voi ei - taannun! Olin ihan varmasti vielä jokin aika sitten yli kaksikymmentä, ja nyt 16!*grr* Toivottavasti se on univajetta.

fyysinen ikä 19
henkinen ikä 19... hetkinen epäilen vahvasti....

Oo... olen vanhentunut parissa kuukaudessa henkisesti 6 vuotta Nyt 25. Silti vähemmän ku about vuosi sitten (32)... Teenköhän mä tuota testiä vähän turhan ahkerasti...

Mun äiti on 46 ja se on käyny tekeen muutaman testin. Viimeisin tulos oli 17v....

mul oli 23... aika fossiili..

Mun henkinen ikä on 19 vuotta...mikä on sinänsä aika mielenkiintosta koska mä en oo vielä NIIN vanha*vink*

Tuntuu vaan nuortuvan ajan kuluessa.. Ton testin tulos on laskenu mulla n. vuoden sisään 20v.. Nyt tuli tulos 16v!!

Rubicon: Toi testihän oli suunnattu 20-50 v:lle.. Tulos voi varmasti heittää myös sen takia..

21v. Mä sit näköjään nuorennuin pari vuotta...*justjoo*

Henkinen ikäsi 34 vuotta Jokseenkin epäilen testin luotettavuutta

O