Henkinen ikä
Hihii! Mä oon 17!!! I'm young again!!! No joo... neljä vuotta sinne tänne...
Ou jee...olin 17v. pissispissispissis...
Oon tehny tän viimeks 18v sillon henkinen ikä oli 27 ja nyt ku o 21 ni se o 29v. En oo hirveesti kasvanu siis. Pitäsköhän mun tehä asialle jotain.*eikä*
34 my age exactly.
25 vee, eip se paljoa heittäny... Ikä ei ole numeroita vaan mielenlaatu... Viimeeksi olin 27, että pientä taantumaa näyttää tapahtuneen
ääh...oon 3 vuotta vanhempi kuin mitä olen.
Tämäkin lista on vähän järjetön, kun ihmiset eivät ilmota kuin tuloksensa...mihin sitä pitäis verrata.
"oon 14wee.." no se ois ihan hyvin joltain joka ois esim 30v...mut ai nii...eihän täällä oo kun teinejä
Olen oikeasti 22 v, ja testin mukaan 31 v. Uskon kyllä tuloksen ihan hyvin, sillä tällä hetkellä toivoisin, että opintoni olisivat jo ohi, olisi varma työpaikka, ja voisin siirtyä viettämään seesteistä perhe-elämää Muistaakseni viimeeksi kun tein testin, tuloksen mukaan henkinen ikäni oli todellista ikääni nuorempi. Kehitystä on siis tapahtunut!
siis aivan kusetusta! tein uudestaan testin samoilla vastauksilla...ja mittariin ilmesty 10 vuotta enemmän kun edellis kerralla....
Mun henkinen ikä oli 23, eli aika lähellä todellista ikää joka on parin kuukauden päästä 23v.*joo*
Itteni mielestä en kyllä tunne olevani vielä noin "vanha"....*hmph*
31 v. eipä menny ku vuodella pieleen
ma oon joka paiva erilainen. siis ikaahan EI OO *tähti**känni**ankka*
mä sain 12... sit oikein yritin vastata aikuismaisesti --> 13 wee tsippadaida, mä kasvankin isoksi enkä aikuiseksi
[q]xandra, 10.2.2006 15:34:
mä sain 12... sit oikein yritin vastata aikuismaisesti --> 13 wee tsippadaida, mä kasvankin isoksi enkä aikuiseksi
[/q]
Voitais Kata yhdessä lähtee jonnekin nuorisotalon sukkadiscoon, mä sain huikeat 13 vuotta!
Ja reilun viikon kuluttua pitäisi muka oikeasti täyttää aika monta vuotta enemmän..
[q]Jää~*, 3.3.2004 12:41:
Oon tehny testin ennenkin ja yhä vaan olen 16 Eli henkinen kasvu on vissiin jumittunu tuonne jonnekin viiden vuoden taakse...
[/q]
Nyt olinkin jo 19.
Hyvä vai huono?
En tiiä...
[q]Zandy, 10.2.2006 22:22:
Voitais Kata yhdessä lähtee jonnekin nuorisotalon sukkadiscoon, mä sain huikeat 13 vuotta!
Ja reilun viikon kuluttua pitäisi muka oikeasti täyttää aika monta vuotta enemmän..
[/q]
Joo, lähdetään Mut sä voit katsos ottaa saman linjan kun mä, oon päättänyt että täytän tästä eteenpäin aina vaan 20 jos joku kysyy..
Hyvi menee (tai sit ei). Testi anto tuloksen: Henkinen ikäsi on 43 vuotta. *täh**igor*
Henkinen ikäsi on 27 vuotta
Oikea ikäsi on 17 vuotta
Samanikäisiä testiin vastanneita 24668 kpl
17 -vuotiaista testiin vastanneista:
Sinua henkiseltä iältään nuorempia 61%
Henkisesti samanikäisiä 10%
Henkisesti vanhempia 28%
En testannut. Mutta uskallan sanoa, että henkinen ikäni tulee aina olemaan lapsenmielinen.
En usko, että lopetan koskaan lautapelailua tai konsoli/pc pelailua saati animen tms katselua.
Näiden perusteella uskoisin henkisesti olevani aina suht lapsenmielinen =P
viimeksi 25vuotta nykyään 7vuotta halvmpi ei 18v
oikeesti 20