Henkinen ikä
Mun henkinen ikä on 19...niinku oikeekin
Oikea ikä 19 ja henkinen ikä 33
henkinen ikä 30!!! joo se oli varmaan se vesijumppa...
*pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis**pahis* Meitsi on ikinuori *piis**piis**piis**piis**piis**piis**piis**piis**piis**piis**piis**piis**piis* 11 vee tättäkuu Muah! Oikeesti mun ikähän on 26
Mukamas 23...right.
[q]Sinza:
Hmm.. Mä olen nyt muutamassa kuukaudessa vanhentunut henkisesti 3 vuotta.. Pelottavaa *poks**eiei**nyyh*! No anyway, ei kai se oo paha jos 24-vuotias on henkisesti 16-vuotiaan tasolla *vink**pelle**nauru*?!
[/q]
no mieti et mä sentään ihan kohta täytän 28 ja henkinen ikä on 16
mut ei se kyl oo huono juttu
Mulla näytti henkistä 19.. ja ei pahasti ohi menny.*nauru*
hmm 18, heitti siis vain vuodella..enpä ole siis aikuistunut yhtään vuoden aikana..uskomatonta
^^-__-^^ onko sitten kiva tälleen lepposen illan päätteeks kuulla et on oikeesti rasittavan teinin iässä !
ok myönnän oon 16 .. mut kyl mä kypsyn..
[q]Relic:
---
Sinza:
Hmm.. Mä olen nyt muutamassa kuukaudessa vanhentunut henkisesti 3 vuotta.. Pelottavaa *poks**eiei**nyyh*! No anyway, ei kai se oo paha jos 24-vuotias on henkisesti 16-vuotiaan tasolla *vink**pelle**nauru*?!
---
no mieti et mä sentään ihan kohta täytän 28 ja henkinen ikä on 16
mut ei se kyl oo huono juttu
[/q]
No hyvä etten mä oo ainut ikiteini *iloinen**iloinen*
Olen henkiseltä iältä 27,nyt siis ymmärrän miksi oman ikäluokkani edustajat pitävät mua erittäin tylsänä ihmisenä*blush**plur* (fyysinen ikä 19)
team
kai sitä jotenkin aina kasvaa iän myötä..ei kylläkään kaikki, olen huomannut.
Mutta järkeä on tullu ainaki päähän teiniajoista.
Muuten olenkin sit sellanen ikiteini. =)
Sukulaiset, vanhat kaverit ja muut juntit ihmettelee, et millon mä kasvan aikuiseksi.
Haloo!!!???
Jos se, että pukeutuu kuten muut ihmiset ja tykkää suomirokista/tanssimusiikista tarkoittaa aikuisena oloa(sellasen käsityksen saa heidän jutuiustaan), niin MINÄ EN HALUA KOSKAAN OLLA AIKUINEN!!!!!!!!!!!!!!!!*hih*
no joo, nyt tuli ehkä hieman ylireagoitua, mutta ymmärsitte varmaan pointtini?
Henkinen ikä 21 ja oikee ikä 17
21 vuotta, oikea 18
Edelleen 21v., oon kyllä oikeesti pari vuotta vanhempi mutta kiva ett oon näköjään jämähtänyt just mulle sopivalle henkiselle tasolle
Sinua henkiseltä iältään nuorempia 22%
Henkisesti samanikäisiä 10%
Henkisesti vanhempia 68%
21, niinkuin melkein kaikki muutkin tällä sivulla.
[muokattu 28.9.2003 19:09]
100v
Ainaskii muistin osalta.*plur*
O-ou... Nyt näyttää pahalt. Mun henkinen ikä on 33! En kyllä tunne viel itteeni ihan noin vanhaks....*nauru*
[q]tony_e:
100v
Ainaskii muistin osalta.*plur*
[/q]
OK. Ton testin mukaan 25v
Fyysinen ikä: 23v
En tiedä onko tätä jo testattu jossain vaiheessa klubituksessa,
mutta ainakin omalla kohalla toimi ihan täysillä, henkinen
ikä 27 heitti vain yhdellä fyysiseen:)
Testaa henkinen ikäsi !
http://testit.mine.nu/TestaaMinut