miltä sinä tuoksut?

Back to yleinen keskustelu O

[q]miGGi, 7.11.2007 21:01:
töitten jälkee ypäjän palloseuran pukukopilta*sars*!
[/q]*sars* toi on kyl niin totta*nauru*!

[q]interloper, 12.11.2007 00:34:
---
miGGi, 7.11.2007 21:01:
töitten jälkee ypäjän palloseuran pukukopilta*sars*!

---
toi on kyl niin totta*nauru*!
[/q]

Tänään: Chanelin 5:selta

Nina ricci-Premier jour...aah, parasta ikinä

Kesältä!

The Body Shopin bodymist ananas-kookosta hento suihkaus suihkupuhtaalla iholla <3

at the moment: vanhalt viinalt ja kuolemalta

-M

[q]Mark, 17.11.2007 11:29:
at the moment: vanhalt viinalt ja kuolemalta

-M
[/q]

+1

Joku Puma-tuoksu

Hikiseltä ja krapulaiselta

sain yhden uuden täydellisen, upean ja valloittavan tuoksun eli Versacen Bright Crystal. Se on jotenkin kaikkea sitä mitä olen makea raikkasta tuoksuista halunnut ja vielä enemmän *sydän*
Pullokin kertoo ylellisyydestä ja kauneudesta itse tuoksussa.

ja sitten hassuttelutuoksu minkä ostin tässä myös ihan lähiaikoina on Moschinon tuoksu nimeltä Funny. Kaunis pullo ja oikein virkistävä raikas tuoksu.

Hugo Bossin Pure Purplelta tällä hetkellä, tai siis kohta...
Himpan erikoinen tuoksu, jota en pysty käyttämään kesällä! Jotenkin kesällä tekee mieli käyttää vaan kauheen kevyitä ja raikkaita tuoksuja ja talvella alkaa kaipaamaan kukkaisempia, erikoisia, makeampia tuoksuja, vaniljaa ja jotain manteliin?? vivahtavaa... Hassua!?

Tämä riipuu kyllä tilanteesta minne on menossa että kun kouluun niin suht normaali Hugo Bossia mutta jos on vähän erikoista perjantai iltaan niin kyllä se Ck on se joka minulle pitäisi sopiva.. vaikka toisaalta kalliita mutta se että on kehuja niin minkäs sille voi. .

[q]Freja, 24.10.2005 23:49:
Teininä ehdoton suosikki oli Tommyn Freedom, ja on vieläkin, mutta harmi kun sitä ei enää valmisteta niin ei pahemmin sitä voi käyttääkään.
[/q]

Voi nyyh, kun tuota hajua ei ole enää :'(
Tänään aattelin tsekkailla vähän uutta hajua, kun Be Delicious alkaa oleen lopussa. Joutuu varmaa nuuhkii aika hemmetisti, jos halun löytää jonkun täydellisen.

Sain Antilta tupaantulias/joululahjaksi Escadan sellasen miniatyyriboksin<3
Ne on aikas makeita, enkä varmaan ite ostas kokonaista pulloa mitään noista, mutta tuollaisina pieninä annoksina ne tuo kesän mieleen. Risteilyn kunniaksi tipautin Pacific Paradisea kaulalle ja ranteille. Vaikka ei toi tuulinen ja hyyhmänen meri oikein paratiisista käy.. :D

http://www.eleven.se/files/advanatage-woman-30-box_l.jpg

tolle eli Björn Borg

[q]Sallakat, 24.11.2007 11:59:
sain yhden uuden täydellisen, upean ja valloittavan tuoksun eli Versacen Bright Crystal. Se on jotenkin kaikkea sitä mitä olen makea raikkasta tuoksuista halunnut ja vielä enemmän *sydän*
Pullokin kertoo ylellisyydestä ja kauneudesta itse tuoksussa.

[/q]
Tota päiviteltiin just viikonloppuna, et miten voikin olla niin nappi tuoksu. Ihan helmi*joo*

^

Onko tuo se missä on sellainen iso "kristalli"korkki, tyyliin isompi kuin itse pullo? Mun mutsilla on sitä ja musta se on aika makea mutta ihan ok.

Mä ihastuin Diorin Pure poison tuoksuun*joo*, siinä yksi joululahjatoive..

Oksennukselta.
Takana helvetilisin migreeniyö so far.

[q]*PinkBunnY*, 7.12.2007 09:32:
^

Onko tuo se missä on sellainen iso "kristalli"korkki, tyyliin isompi kuin itse pullo? Mun mutsilla on sitä ja musta se on aika makea mutta ihan ok.

Mä ihastuin Diorin Pure poison tuoksuun*joo*, siinä yksi joululahjatoive..
[/q]

On. Se "kristallikorkki" on vähintään yhtä iso kuin se varsinainen pullo-osa missä se tuoksu on.

Jean paul caultier, Fleur du male ^^

O