Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?
mä oon nuolassut sähkökärpäslätkää
no kyllähän se vähäksi aikaa pään kirkastutti
[q]tepsutin:
mä oon nuolassut sähkökärpäslätkää
[/q]
Toi ON paha...huh!!!
Oottex muute koskaa nuollu ysivoltin patterii?
Pentuna tuli kokeiltuu sitä monta kertaa...*hih*
Sit ku olin sähköpuolella amixessa(1994-1997), tehtii koulussa sähköpamput ja kokeiltii niitä toisiimme. Hyvin tipahti aina lattialle, ku sillä tökkäs rintaan...hee...*vink*
[q]Progress:
Oottex muute koskaa nuollu ysivoltin patterii?
Pentuna tuli kokeiltuu sitä monta kertaa...*hih*
[/q]
Joo. Tekee hubaa kielelle.
Laskenut offpisteel ja hyppänny pari metrise railo yli ja sillo ei viel tajunni et se railo oli syvä.
samal reissul päätettii myös oikasta kahvioon ja pudottii lumen läpi 3 metrii jäiseen jokeen oli aika tappeluu ettei hukuttu ku oli viel laudat jalas
kaikkee typerää tullut tehtyy pienen ja ja luita mennyt ihan liikaa poikki
[q]cosmikki:
olen yrittänyt mennä lehmäaitauksen sähköaitojen läpi saamatta sähköiskua, huonolla menestyksellä..
[/q]
Ei siitä läpi meneminen ole vielä paha, joskus kännissä menin yllytettynä kusemaan sellaiseen sähköaitaan, voin kertoa että ei ole useinkaan yhtä kovaa sattunut vaikka muutakin olen sähläillyt elämässäni kaikenlaista...
Extremeä??? *täh*
No olin eilen Proteuksen keikalla ja olen kuitenkin epileptikko.
Minun pitäisi siis välttää alkoholia, vilkkuvaloja, valvomista, itseni rasittamista, lujia ääniä ja sen sellaista...
Biletin kuitenkin yli neljä tuntia täyttä häkää niin että hiki vain lensi ja taisin tuota alkoholiakin maistella jossain kohtaa...
No ei tullut mitään, joten lääkärille ei tarvii selitellä,
uskokoon se vieläkin että noudatan ohjeita
ps. Kyllä mä tiedän että se on tyhmää
toisaalta, japanissa pokemon laukaisi epileptisiä oireita
[q]tepsutin:
toisaalta, japanissa pokemon laukaisi epileptisiä oireita
[/q]
Mikä tahansa tv ohjelma tai muu ruudulla tapahtuva asia (se katsos vilkkuu) voi aiheuttaa herkille ihmisille kohtauksia... Ja pokemonissahan salamoi yhtenään
Siis enhän minä sitä katso...
Olen masturboinut vasemmalla kädellä
Sanonut naiselle et viiden vuoden sisällä se tulee lihoomaan, perse levähtää, selluliittiä kertyy ja et sen poikaystävä vaihtaa sen nuorempaan.
[q]Kooaliini:
Sanonut naiselle et viiden vuoden sisällä se tulee lihoomaan, perse levähtää, selluliittiä kertyy ja et sen poikaystävä vaihtaa sen nuorempaan.
[/q]
Kuinka sä vielä hengissä olet?
[q]Blues:
Kuinka sä vielä hengissä olet?
[/q]
Otti sen onneks huumorilla.
[q]Rx:
---
Energizer:
taitaa olla viime lauantai-sunnuntai *pahis**pahis**pahis*
---
second that
ite oon pissannu sähköpaimeneen...
[muokattu 29.12.2003 19:07]
[/q]
oliko hauskaa?*hih*
Harrastanut seksiä himoksen hiihtohissien (penkki sellaset, isot rinteet) turvaverkossa, pudotusta suoraan alaspäin 15m Oli muute hc:n mesta missä oon duunaillu jotai
Ajellu fillarilla mielenkiintoisissa paikoissa nuorempana et huhhuh
Mun perään ajettiin 70kmh, saakelin ryssä, se poika viel käy sattumalta samoissa bileissä kuin minä, tehnyt kyllä joskus mieli vähän kiittää sitä ja virkistää muistia*taputapu**släp*
Meinannut hukkua sukellusreissulla. Kuivapuvun ilmaventtiili ei toiminut ja vajosin vain alaspäin. Onneksi joku tuli hakemaan minut n.27 m kun itse en pystynyt, oli vain pakko keskittyä pitämään regulaattori suussa. Ja ylös kun päästiin, eikun jatkamaan
Hypänny 22 m korkeelta lossisillalta huvitus mielessä ja murtanut häntäluuni Ei voinu istuu muutamaan viikkoon
Kävin Helsingissä...*hikoil*
Hehe, kaikkea sitä nuoren ihmisen elämän varrelle mahtaakin osua. Olen kauhean kiinnostunut kuulemaan kokemuksianne. Itse voin listata tähän malliksi muutamia hassuja temppuja ja juttuja mitä olen kokenut tahallani tai tahattomasti. Tässäpä muutama esimerkki...
-sain sähköiskun läpi rintakehän lamppua vaihtaessa, taju meni
-kaadoin korkean koivun voimalinjojen päälle moottorisahalla, niin että se räjähteli (vahinko) sitten vielä yritin työntää koivun pois kumihanskat kädessä, hehehe
-kiikuin risteilylaivan "savupiippuun" ja huusin "Im the king of the world"
-roikuin kerrostalon (vain 3 krs) katon reunasta ja potkin jaloillani yhden tutun huoneiston ikkunaan, jotta joku olisi tullut avaamaan ulko-oven
-strippasin pikkuhoususilleen noin 500-1000 ihmisen edessä fuksiaisissa, eräällä aukiolla vuonna nakki ja lauloin pienen pieni veturia*enkeli*