Mikä on extremein/vaarallisin juttu mitä olet tehnyt?

Back to häröily O

OFFTOPIC!

Late:[q]No mutta mikäs sen hauskempaa kuin sille pätkälle mitä ajoin, poliisi tutkan kanssa ohjaamaan sekä vastaantulija että edellä ajavaa autoa tien sivuun.
Jos olisin ajellut tavalliseen tapaani olisi varmana tullut ekat sakot (autolla) + kortti olisi päässyt kuivumaan. [/q]

Mul ei käyny noin hyvä onni...*vink*

Morpheus:[q]
Tai sit en osaa kunnolla tehä mitään...

No, se oli sillon, nyt paljon paremmalla fiiliksellä, ja vähemmän kamaa koneessa *joo*[/q]

hyvä

[muokattu 5.3.2003 10:56]

eilen hieman otin kosketusta kiviseinään parkkeeratessani isin uutta autoa........... mun extremein tekoni tulee olemaan kun kerron sille tapahtuneesta....*ding*

kei:[q]eilen hieman otin kosketusta kiviseinään parkkeeratessani isin uutta autoa........... mun extremein tekoni tulee olemaan kun kerron sille tapahtuneesta....*ding*[/q]

Rest in peace ;)

Morpheus:[q]En tiedä onko tää nyt niin vaarallista vai tyhmää, mut vedin tarpeeks kamaa kurkusta alas et sydän pysähty ja lääkärit pani sit koneilla käyntiin...
Sit kerran vedit noin 150 (15 lätkää) rauhottavia tuopissa vesituopin kera kurkusta alas.... saatana siitäkin jäin henkiin...

Vittu mikään ei onnistu *dissaa**dissaa**dissaa*

[muokattu 5.3.2003 00:03][/q]

Tää jäbä on päällikkö!

kei:[q]eilen hieman otin kosketusta kiviseinään parkkeeratessani isin uutta autoa........... mun extremein tekoni tulee olemaan kun kerron sille tapahtuneesta....*ding*[/q]
Joo, sä oot mennyttä...
Kannattas jo harkita vaikka tota :
http://www.churchofeuthanasia.org/resources/howtodie.html

Juonu ihan ylipaljon pirtua joskus kun olin 11. humm
ei kannata jättää uteliata lapsia mökille yksin pariks tunniks.

Texx:[q]Juonu ihan ylipaljon pirtua joskus kun olin 11. humm
ei kannata jättää uteliata lapsia mökille yksin pariks tunniks. *justjoo*[/q]

Eiks iskä tai äiskä oo sanonu et nokkaa ei saa työntää joka paikkaan

harrastanut sukupuolinussintaa ilman ehkäisyä uuden tuttavuuden kanssa.

Syntyny. On meinaan aika hc:ta ahtautua kokonaan ulos pillusta, ja vielä oman mutsis. Puhumattakaan siitä mitä kaikkea siitä seuras...

Morpheus:[q]kei:eilen hieman otin kosketusta kiviseinään parkkeeratessani isin uutta autoa........... mun extremein tekoni tulee olemaan kun kerron sille tapahtuneesta....*ding*
Joo, sä oot mennyttä...
Kannattas jo harkita vaikka tota :
http://www.churchofeuthanasia.org/resources/howtodie.html[/q]
krmh. kiitos tuesta.....*justjoo*

No ei se nyt niin paha ole, on se itsekin koettu*ding*

japanese bukkake...

en kerro...:[q]japanese bukkake...[/q]

How about Swedish bukkake

Tossaki muuten toi extremeteetin aste vaihtelee, eli
olitsä 'se' vai yks 'niistä' *täh*

miqmiq:[q]Texx:Juonu ihan ylipaljon pirtua joskus kun olin 11. humm
ei kannata jättää uteliata lapsia mökille yksin pariks tunniks.

Eiks iskä tai äiskä oo sanonu et nokkaa ei saa työntää joka paikkaan *iloinen*[/q]

Luuletko että niiden sanomiset auttaa

olin yksi niistä... onneksi!! ;P ja oli muute vitun hassua!!! *nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

where do i start.....*ding*
ensin tyhmät jutut...
1.olin rakastunut pollenistiin 2 vuotta
2.annoin sille kaiken ja luulin tyhmänä että saan sen lopettamaan.
3.sammuin sellaiselle paikalle missä mulle heitettiin polletöötit hihaan ku koomailin lattialla.
4.lainaan rahaa nisteille ja luulen että saan ne takas..*eiei*

mut sit siistejä juttuja...
1.lähdin yhtäkkiä noin vaan jenkkeihin vuodeks.
2.hyppäsin benjyn sadastaviidestäkymmenestä metristä.
3.rakastelin mieheni kanssa puistonpenkillä kaivarissa.
4.lopetin hihaan heiton.

et semmosta.....:)

Joskus pienenä tehtiin kaverin kanssa polttopulloi ja kaverin jalka sytty palaan
Ei kyl silloon naurattanu mut näin 10v jälkeenpäin kun ei siinä sit mitään isompaa käyny, kaikkee pyromaani touhu tullu pienenä tehtyyn

[Nuclear]:[q]kei:eilen hieman otin kosketusta kiviseinään parkkeeratessani isin uutta autoa........... mun extremein tekoni tulee olemaan kun kerron sille tapahtuneesta....*ding*

No ei se nyt niin paha ole, on se itsekin koettu*ding*[/q]
mut et tunnekaan mun isää....
se ei vielä(kään) tiedä*pahis*
pitkitän kärsimystä, aargh!

Hehe, kaikkea sitä nuoren ihmisen elämän varrelle mahtaakin osua. Olen kauhean kiinnostunut kuulemaan kokemuksianne. Itse voin listata tähän malliksi muutamia hassuja temppuja ja juttuja mitä olen kokenut tahallani tai tahattomasti. Tässäpä muutama esimerkki...
-sain sähköiskun läpi rintakehän lamppua vaihtaessa, taju meni
-kaadoin korkean koivun voimalinjojen päälle moottorisahalla, niin että se räjähteli (vahinko) sitten vielä yritin työntää koivun pois kumihanskat kädessä, hehehe
-kiikuin risteilylaivan "savupiippuun" ja huusin "Im the king of the world"
-roikuin kerrostalon (vain 3 krs) katon reunasta ja potkin jaloillani yhden tutun huoneiston ikkunaan, jotta joku olisi tullut avaamaan ulko-oven
-strippasin pikkuhoususilleen noin 500-1000 ihmisen edessä fuksiaisissa, eräällä aukiolla vuonna nakki ja lauloin pienen pieni veturia*enkeli*

O