RUSH - The Revolution 13.9.2003 @ Helsinki
Näitä on odotettukin, kiitos sebastian
Tänne tullaan *pihkassa**plur*
Tämä ei jää väliin mistään hinnasta! Carbon Based on aina loistava..harmi ettei Sasha F ole paikalla soittamas.
the beat goes on
onneks ei kyl näköjään tule tänä vuonna pulaa et mitä tekis viikonloppusin
*sydän* TÄNNE *sydän*
Eiköhä se oo pakko hilata perseensä tänneki *plur**iloinen*
mut löytää paikalta*joo*
[muokattu 24.8.2003 13:39]
Vaikuttaa kyllä aika namulta, pakko tulla tarkastamaan*plur**piis*
On varmaan _pakko_ tulla paikalle.
[muokattu 23.8.2003 17:07]
Täällä sit nähdään.
hyvä et rusheiki järjestetää viel*iloinen*täytyy vaa toivoo et sebastian saa viel järkättyy sen yoji biomehanikan tänne suåmee niiq on ollu tarkoitus (ainaskii mitä mä oon kuullu)... mut kaipa sitä pitää tänneki tulla*joo*
muute hyvä et on ruvettu järkkää bileit mis on kovempaa muzaquee q mä en jaxa käyä halluis tai muissa purkkabileis koska mä en jaksa löysää muzaa
[q]jacE:
hyvä et rusheiki järjestetää viel*iloinen*täytyy vaa toivoo et sebastian saa viel järkättyy sen yoji biomehanikan tänne suåmee niiq on ollu tarkoitus (ainaskii mitä mä oon kuullu)... mut kaipa sitä pitää tänneki tulla*joo*
[/q]
Yoji on tulossa Rushiin .... tarjottiin jo viime kuukaudelle, mutta jouduin kieltäytymään kun Domination oli löyty jo lukkoon ja tarjous tuli aika viime tippaan
[q]Sebastian:
Yoji on tulossa Rushiin ....[/q]
Enköhän mäki eksy noihin bileisiin.. sen verran kiva line-up
[q]Sebastian:
---
jacE:
---
Yoji on tulossa Rushiin ....[/q]
whou!!
sinnepä siis täytyy suunnata*pahis*
Tänne
enköhän mä lauantaihin mennessä tervehdy jo
eli paikalla ollaan. onkin ollut vähän biletaukoa, niin tulee varmaan loikittua senkin edestä tanssimassa
[q]BlueWind:
enköhän mä lauantaihin mennessä tervehdy jo
eli paikalla ollaan. onkin ollut vähän biletaukoa, niin tulee varmaan loikittua senkin edestä tanssimassa
[/q]
sama juttu *nuha**sars**iloinen*
Jepa! olen kyllä paikalla!!
Taitaa sittenkin jäädä nämä väliin.
..Noo kaipa näitä tulee kohta taas lisää.
mie jätän kans väliin kun meen vietämään äidin luo vkl grilaten.. toivottavasti se ei tällä kertaa raahaa mua karaoke iltaan... sit kyl karkaan tänne...
http://www.kryon.to/avatar/revolution.jpg
Saturday, 13.09.03 @ Aktia Sali, time 22 04
Line-up:
Proteus (Säde, Logic UK)
Carbon based live (Finrg)
Octan (Tuska)
Sebastian (Resident, Mosso)
VJ Move (Rush)
Decorations: Saco, Dust Decorations
Lights: Nikita
Sound & Lights: Alpha Audio
Tickets: Advance tickets 8 e (+bf) available from Mosso (Bulevardi 15) & Tiketti
From door 10 e, members 8 e
Venue: Aktia Sali, Yrjönkatu 31 (Forum), Helsinki
Rush Vol1 - mixed by Sebastian available from Mosso
[muokattu 21.8.2003 10:19]