RUSH - The Revolution 13.9.2003 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Eiköhän tää kuulu nyt menneisiin tapahtumiin

Oli kyl ihan omituiset bileet jotenki tai sit se vaan johtu mun omasta fiiliksestä, joka ei sit ollu kauheen korkea. En taida enää toista kertaa lähtee bileisiin kipeenä ku meinas taju mennä melkee heti ku astu ovesta sisään

Musiikin puolesta olisin kyllä voinutkin jäädä, ainakin rupes tanssijalkaa vipattamaan pahasti heti ekojen minuuttien aikana Harmi vaan, ettei pystyny olee puoltaa tuntia kauempaa..

wah, oli kyllä ihanaa!
harmitti vaan kun pääs tulee vasta puolenyön jälkeen, kun selkeesti olis kyllä mielellään enemmänki jaksanu tanssahdella. ja kuunnella mahtavaa musaa.

en kyllä muista millon olisin oikeesti ollu niin väsyny kuin eilen olin bileiden jälkeen. huh.

jesh...
Jotenkin oli aistittavissa vaisumpi, mutta ei paska tunnelma.
Octan oli hyvä, samoin Sebastian ja Proteuksen perselento
Meijän veto oli jotenkin vaisu omasta mielestäni. Ehkä oltiin liian kaukana yleisöstä kun tanssilattialle oli näkyny vaan kolme hytkyvää päätä.*blush*
Mut Säde NRG:tä odotellessa*iloinen*

Temmi / CB

Pari asiaa olisi kaivannu pientä viilausta...

1. Octan soitti ihan mukavalla voluumilla alussa ja sitten kun carbon based alotti niin octanin oli pakko sit käydä vääntämässä sitä ääninamiskaa aivan liian kovalle

2. Pikkasen tuli outo fiilis siitä kun carbon basedin poikia ei oikeestaan näkynyt kaiken savun ja valon keskeltä ja tuli sellainen tunne kun joku olis vaan heittäny cd:n soimaan ja lähteny kahville En tiedä tuliko muille samanlaista fiilistä?

Mä en voi sanoa mitään.Olin kyllä paikalla(en kauan ) mutta meni IHAN ohi...*igor*Harmi..*piru*
No venaillaan Säde:ttä. Josko sais tanssittua koko illan sit ...*hih*

Paikka, näin lyhyesti sanottuna, surkea. Jotenkin ahdistava. En tykännyt ja muutenki oli fiilis aika 0. Oltiin puol tuntii ja lähettiin himaan. Back to the makasiinit, pliiz

En tykkää aktiasalista...*eiei**dissaa**poks* Viel lisämiinukses partsi ei ollu auki... Muuten kyl hyyvää settii... tanssittuu tuli paljon!*kuuma**slurps**kuuma**plur*

aluks oli vähä nihkeetä... meinasin lähtee himaan, mut frendit sai onneks mielen muuttumaan... *sydän*KIITOS JOCKE*sydän*

[muokattu 15.9.2003 12:16]

[q]pr0ton:
Paikka, näin lyhyesti sanottuna, surkea. Jotenkin ahdistava. [/q]

Muakin pikkasen jotenkin ahdisti. Se johtu vähän siitä et siel oli liian pimeetä, varsinkin baarin puolella missä on yleensä valot päällä.

Mulla oli ainaki tosi hauskaa! tuli tanssittuu niin paljon, että kaikki paikat ihan kipeenä ja hamekin hajos... kauhee känni taas vaihteeksi päällä, mut ei se mitään*iloinen*

Iha jees meno ja sairaankova känä .. heh .. onnex kaverit kesti meitsin seuraa *heiii**piis*

Itellä ei polkka paljoo yleensä jalkaa nostata, mutta nyt kyllä poika aerobikkas lähes koko bileitten ajan. Hauskaa oli ja paljon tuttuja paikalla.

Ihan ok kemut olivat mun mielestä, eikä se paikkakaan nyt mikään ihan surkea ollut. Ainut ISO miinus niistä saatanan stroboista, häikäisivät ihan helvetisti ja niitä piti vie välkyttää ihan koko ajan. Tanssilattia tuntui ihan liian valosalta mun makuun.*dissaa*

Mut kuten sanottua, ihan kivat kemut kokonaisuutena.*joo*

[muokattu 15.9.2003 20:19]

[q]hyperventilaatio:
Tanssilattia tuntui ihan liian valosalta mun makuun.*dissaa*
[/q]

Ihan yleisestä mielenkiinnosta, miksi tanssilattialla ei sais olla valoisaa?

En tiedä muista, mut ”liian valoisa” vaikuttaa muhun tunnelmaa latistavasti. Ja kun noi strobot välkytteli koko ajan, nii oli melkein kun ne olis palaneet yhtäjaksoisesti.

[q]hyperventilaatio:
En tiedä muista, mut ”liian valoisa” vaikuttaa muhun tunnelmaa latistavasti. Ja kun noi strobot välkytteli koko ajan, nii oli melkein kun ne olis palaneet yhtäjaksoisesti.
[/q]

No eivät kaikenaikaa välkkyvät strobot kieltämättä munkaan biletunnelmaani lisää, mutta IMO kalvottomat ja voimakkaat strobot on helvetin kiva efekti kaikessa yksinkertaisuudessaan kunhan niitä käyttämässä on valomies joka tietää milloin niiden aika on. Hms, katsoitko yhtään kuka valoissa oli puikoissa?

Nimenomaan. Munkin mielestä oikeeseen kohtaan ne on tosi kivoja. En kyllä tullut katsoneeksi, enkä kyllä varmaan olisi tunnistanutkaan.

Gaa.. oli muuten ihan kivaa, mut liian kännissä...(itse aiheutettua eli ei voi valittaa) Juuh, mullekkaan ei iske toi aktia....

Bileet oli mahtavat, koko ilta kunnon raastoa. Toimii! Aktia oli mun mielestä parempi nyt, kun baarikin oli pimeenä. Valoisa aula on vähän virastomainen. Carbon Basedin live meni siltä osin metsään, ettei artisteista näkynyt kunnolla edes silhuetteja. Srobot tykittivät tosiaan ikävästi päin naamaa. Sädettä odotellessa.

[q]Jone:
---
hyperventilaatio:

---

No eivät kaikenaikaa välkkyvät strobot kieltämättä munkaan biletunnelmaani lisää, mutta IMO kalvottomat ja voimakkaat strobot on helvetin kiva efekti kaikessa yksinkertaisuudessaan kunhan niitä käyttämässä on valomies joka tietää milloin niiden aika on. Hms, katsoitko yhtään kuka valoissa oli puikoissa?
[/q]

pusu siel jotain sääti välillä.. hahahahahahaha

musiikki oli sairaan loistavaa, olis saanu olla pikkusen nopeempaa
valot tosiaan häikäs ihan liikaa ja oli turhan valosaa välillä

O