Tupakoinnin lopettaminen.
12 vuotta polttanut ja nyt jo kaks viikkoo ilman
kuhan nyt ei vaan sortuis..
Ei tartte lopettaa, kun en ole koskaan aloittanutkaan.
olen polttanut tupakkaa viisi pitkää vuotta, eikä kertaakaan tullut vakavasti mieleen, että sitä pitäis lopettaa..
tupakointi on huono pahe, mutta näen siitä vain hyvät puolet :(
Yök.. yök.. en ole koskaan oikeasti polttanut, siis muutakun baarissa tuhannen päissäni.. Eli ei ole ongelmaa..
[q]sts:
8 vuotta polttanut. Tänään on lakon 8 päivä!, ja olo on mitä loistavin
[/q]
hienoa*joo*
Tehdään lakosta julkinen niin se vois jopa tällä kertaa pitää. Eikun oikeesti nyt se loppuu, kuudes päivä menossa ja hyvin menee. Itselleni antanut luvan polttaa esim radalla *känni*
koska tiedän ettei se lakko siihen kaadu...jee
[q]Titityy:
Tehdään lakosta julkinen niin se vois jopa tällä kertaa pitää. Eikun oikeesti nyt se loppuu, kuudes päivä menossa ja hyvin menee. Itselleni antanut luvan polttaa esim radalla *känni*
koska tiedän ettei se lakko siihen kaadu...jee
[/q]
Kohta kuukaus ilman röökiä jopa dokatessa. Revis siitä! Pistetääks huden veto, ettei röökiä 5 kuukauteen, ku kuulostat olevan senverran tosissaan.
ajattelin käydä palkkapäivänä ostamassa nicorette laastareita, ilman en onnistunu, mutta duunikaverilla niistä hyviä kokemuksia, joten ajattelin kokeilla
5 kk polttamatta eikä tee enään edes mieli. Tupakka haisee pahalta ja käy kurkkuun sekä nenään.
[q]GoA:
5 kk polttamatta eikä tee enään edes mieli. Tupakka haisee pahalta ja käy kurkkuun sekä nenään.
[/q]
Oon kyllä kuullut, että puolen vuoden jälkeen se koittelemus vasta alkaa. Siitä on tavallaan päässyt irti ja joku ilta ajattelee että ei se yks enää haittaa.
[q]BMT:
---
GoA:
---
Oon kyllä kuullut, että puolen vuoden jälkeen se koittelemus vasta alkaa. Siitä on tavallaan päässyt irti ja joku ilta ajattelee että ei se yks enää haittaa.
[/q]
mun kaveri on ollu polttamatta 3 vuotta - se usein sanoo,
että niin pe**eleesti tekis mieli polttaa taas.
ei se aluks tollasia puhunut, mutta nyt yhtäkkiä sillä on himo iskenyt!
oon kuullu et 10 vuodenki jälkee se himo voi vaivata*nyyh*
Koitettu on, tulos on; tupakka-aski raahautuu joka paikkaan taskunpohjalla.
En varmaankaan pitkään aikaan tule lopettamaan tupakointia. Aina sitä sätkyttelyä voi hiukan vähentää, mutta ei kokonaan lopettaa... ~puhuu omasta puolestaan~
Olen vain lopettanut ikuisen lopettamisen
[muokattu 2.2.2004 21:58]
Tänään 2 viikkoa polttamatta!!
kuukausi polttamatta...
kuukausi ja yksi päivä polttamatta :D
[muokattu 3.2.2004 11:41]
vuosi, kuukausi ja 3 päivää polttamatta!
mut pölliä huuleen vaan suomen nuoret! - (http://www.tupakkapohatat.com)
t. http://www.tupakkapohatat.com/front_img.gif
lopetin taas vaihteeks tupakoinnin... viikon ollu polttamatta
...viimeks kestin 7vkoo
en oo polttanu viiteen viikkoon
[q](5) (3):
lopetin taas vaihteeks tupakoinnin... viikon ollu polttamatta
...viimeks kestin 7vkoo
[/q]
mikä siinä olevinaan on niin vaikeaa?
Itselläni alkoi lakko nyt viikonloppuna. Tällä hetkellä olo on aika vittumainen. Jatkuvasti hermostunut olo. Vapisee, kuumottaa ja on muutenkin vittuuntunut/jännittynyt. En kerennyt polttamaan kuin kolme vuotta säännöllisesti mutta silti tuo riippuvuus on kehittynyt. On niin fyysisiä kuin henkisiä riippuvuus oireita. Onkos täällä muita lopettaneita? Tänne voisi keräillä vinkkejä/tunnelmia. Muitakin vaan mukaan.