Pienet vihreät pallot..

Back to häröily O

Hahaa...Pitipähän tulla tänne vähä häröilee....Et sit diablo päässy taaskaa musta eroo..*tekee ristinmerkin*...Oon muutes tulos huomeen kuusaalle pääsykokeisii...aaargh!!!!! Mä haluun kans vihreit pienii palloi.....

p.s TIMMYY....so you`re Timmy.....TIMMY TIMMYY.....*iloinen*
*ökkö* <-------ihan selvä minä(joka on vetäny jälleen kerran vähä sienii)

-sokerikorppu-

eiiii.. en mä pääse tännekään sua krkuun.. nyt mua alkaa jo pelottamaan asenteella...*tekee vasta-ristinmerkin*... vai sä olet tulos kuusaalle päin... no tule moikkaamaan kahvikulmaan ku olen siel kummiskin kahvilla..*iloinen*

*ökkö* <-- Hanna... tää on kyllä Texi...*nauraa*

katos hannakin rekisteröitynyt tänne...... ;)

ANQQA ANNA PALLOJA !!!11111111111111

Yks tullu takasin kahden menetetyn tilalle, nooh.. tyhjää parempi

Haluaisin tietää missä menee 5n pallon raja, eli montako pistettä pitää saada jotta saa 5 palloa?

Toiset metsästää pienii vihreit palloi,toiset pienii vihreit miehii mut mä pienii vihreit ajatuksia;)hehniin ja rahaa,kesä tuleeee...uuuu*ökkö*

Eiköhän se raja ole jossain 10 000 pisteessä.. ainakin silt vaikuttais...
ps. ei ole kiva olla töissä ja olla samal kipeä.. päässä heittää...*suru*

(muokattu 9.4.2002 14:12:42)

ä odotan yhä yhtä palloa, jotta saan neljä taas täyteen.
Seb jälkeen alan toden teolla yrittää viidettä palloa...
Minä aion onnistua...olenhan suberdeluxeonnistuja! (?)

...voi teitä rassukoita...*heiii*

cosmi, hiljaa siellä! murr

Meiksille on saanut Ball nro4:n takasin
Cosmikki on hyvä eIkä leuhki yhtään...Senkin...senkin...senkin..*super**klubitus*

(muokattu 9.4.2002 15:23:52)

niinpä niin... cosminen olento on nyt aivan hiljaa eikä leuhki 5 pallollaan... kyl muutkin sen vielä saavat.. mites sitte suu pannaan??

Vielä on matkaa paljon jäljellä, mutta täältä me noustaan ja jyrätään kaikki!!!*pahis*
Ensin pitäis sit varmaan lihota 30 kiloo ja opetella pyörimään, sit voidaan keskustella uusiks ton jyräämisen kans...*justjoo*

Tulkaa pistämään suukapula takasin paikoilleen...*iloinen*
Mä oon hullu...*sydän* iloinen sellainen...*nauru*

heh.. elikkäs yks suukapula ja pakkopaita tilattu.. selvä homma..*nauraa**iloinen*....

Älkää pistäkö pakkopaitaa...pliiiiiiis?!
Se paita päällä tulee vaan kuuma...*ding*
Kokovartalosukka olis kiva.*nauraa*

no totta nyt täytyy sitte harkita viel.. siit voi päästä kyl vähän liian helpost pois.. hmm..onhan se pakkopaita myös aika muodista pois... toi koko vartalo sukka olis siin mieles aika hyvä...*iloinen*

hutakaa mulle eläköötä ja/tai hurraata... sain meinaa tokan palloni *super**klubitus*

*ökkö*

hurraa, hurraa, hurraa *nauru**heiii**joo**vink**hih*

*hurraaa mnj!!!!!11*
Onnitteluni...

O