siistein näkemäsi flaikku?
[q]CryOniC:
olikos se [reiv:] :ien eka vai toka flaikku missä oli ne silmät...*phkassa* ja ne vaahtokarkit... =)
[/q]
Ne smileykarkit olivat toisessa flyerissa ja silmät kolmannessa. :)
http://www.klubitus.org/kuvat/illusionssummer4/pieni_IMG_2181.jpg
Mmm, suihkunraikas!
[q]milla lehto:
omat juttuni olen tehnyt ainakin muutamia vuosia m.magia nimellä. näihin kuuluu mm. pussy clubin mainokset kermasta lähtien, [reiv:], moist, loppuaikojen everit ja lukuisia muita. uusin on 'miami vice' flyer, jossa oli mahdollisuus käyttää pronssi väriä...siitä tuli aika cool, mut niin on aihekkin ;)
[/q]
Heh, mul on sun tekemä flaikku seinällä :D
(Itseasiassa vessan ovessa, tekstipuoli ylöspäin, mut SILTI!)
Toi illujen (Ilusion productionin) flyer serieri on kyl hauska kokonaisuus kerättynä.
huh, kuka taiteilee noit illun flaikkui
aivan isot propsit sille joka on ahertanu
Ei tämä nyt siistein ole, mutta minä tipahdin totaalisesti tuolle Cosmo & DJ Tab juustohöylä to juustohöylä -kohdalle.
[q]Ana-5000:
Mmm, suihkunraikas!
[/q]
heh... ihanaa Antti että sä oot olemassa ;)
.m
Joo kyl Screenin Mikko on kunnostautunut ihan itse tohon hommaan.. Mallinnukset ja valokuvaukset on ollu kuitenkin se sen juttu ja taustaa tosiaan riittää sinne skeneajoille asti. Nykyään sen mallinnuksia näkee vaikka missä ja käsittääkseni myös joissakin Battery-mainoksissa, tuttu skobe anyone? :)
Mut mitä väliä sillä on miten jonkun tekee, kunhan lopputulos on hyvä. Kyl mä sämpläilen joskus biiseihin, mut niin myös saatan kaappaa jonkun elementin flapaan. Järkeä pitää vaan käyttää, kuten biiseissäkin, ettei tuu sit seuraamuksia. Hyvä kuva taustalla toimii muutenkin ihan vi#¤n hyvin, koska kuvaan vaan kiinnittää enemmän huomiota. Se on ihan tieteellinen fakta. Ja jos siinä on esim joku beibe tai koiranpentu niin huomioarvo nousee taas, terveisiä vaan sinne kauppiksen markkinointipäille ;D
Hmm... En nyt tiedä siistein, mutta yks siisteimmistä on ehdottomasti Hallmarkin semmonen sininen flaba,
missä oli jääpala joka oli toteutettu sillee siististi kiiltävällä lakalla ja sinisellä värillä.
(esiintyi joskus 00-01 muistaakseni)
Ja jos otetaan esim. ns. huumori, tai sarjamaisia juttuja, niin miau! vie voiton 100-0.
Tykkäsin monesti Kerman piirretyistä flaikuista *sydän* ja ne illusion flaikut kokonaisuutena ovat kyllä hienoja ja hyvä konseptikin
[q]Ana-5000:
http://www.klubitus.org/kuvat/illusionssummer4/pieni_IMG_2181.jpg
Mmm, suihkunraikas!
[/q]
Mun just kans piti tehdä samoin ja näyttää mikosta kuva =DD
[q]toma:
---
CryOniC:
olikos se [reiv:] :ien eka vai toka flaikku missä oli ne silmät...*phkassa* ja ne vaahtokarkit... =)
---
Ne smileykarkit olivat toisessa flyerissa ja silmät kolmannessa. :)
[/q]
juuri näin :) ...kerma*sydän*
Nyt ekana tulee mieleen ainaki Pacifiquen ja Screen 6th anniversaryn flaikut
Hallmarkin flaikut 20.05.2000 ja 21.04.2000 ovat kyl mageimpii mitä oon ikinä nähnyt.. ja vuoden 2000 labyrinthien!!!!*iloinen*
Jos Mikkoa ei lasketa, niin ehdottomasti [reiv:]:in flabat ja Mentalin sammakkoflyerit iskevät parhaiten minuun. Säteen flabojen kyberpunkahtavasta futurolookista heruu myös pongoja ja gloriaa.
labyrinth meet gatecrasher 2000 on hatun noston arvoinen flaikku
Unitylla on aina ollut todella hienot flabat, Miaun flyerit on aika persoonallisia, Pussy-klubin ja Screenin vanhat tuotokset on olleet myöskin tyylillä ja hyvällä maulla tehdyt.