SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]sapeli:
---
Darianna^:
tai kumpa tietäis mitä mieltä olis.. seki täs ihmetyttää.. ihan pihalla kaiken kanssa tällä hetkellä

---

Siinä on vähän aikaa hajalla - sydän on nyt rakennustyömaa mihin ei ole vielä suunniteltu mitään uutta. Nyt on tilaa rakentaa jotain uutta ja parempaa.
[/q]

näimhän se vähän taitaa olla mut ei oo helppoa.. mä haluun vaan äkkiä yli tästä ni pääsee taas metsästämään.. inhottavaa tämmönen hajotus.. että jos flirttaa ilman tarkoitustakin ni siitä tulee jälkeenpäin paha olla mä tarvin olkapään jota vasten itkeä...

se on helppoa. kuhan vaan uskaltaa/ haluaa tehdä aloitteen. sitähän kaikki aina odottaa, joten miks ei tehdä juuri pelkoja vastaan?

[q]Darianna^:
että jos flirttaa ilman tarkoitustakin ni siitä tulee jälkeenpäin paha olla
[/q]

Varmaan tyhmä kysymys, mutta mikä pakko sitä sitten on flirtata? Flirttaus ilman tarkoitusta on kyllä maailman turhinpia asioita, vaikka kuinka tuntuisi kivalta. Pohjimmiltaan sekin on vain toisten tunteilla leikkimistä, eikä koskaan tiedä kuinka tosissaan toinen minkäkin ottaa... Jos ei ilman osaa olla, niin ei hyvin mene.

en lähtenytkään täältä. enkä lähe

[q]kontrastinen epeli:
Oho, ton viimeisen lauseenhan voi ymmärtää niin maan totaalisen väärin. Siis ei, mä en katso ku ne nusuttelee, eijeijei *argh* , vaan että täältä luukusta voisi päästä pois..
[/q]Voishan se katseleminen olla ihan mukavaa silti ;)

sinkkuilu on persiistä. Oma kulta sitä pitäs olla, jonka kaa vois vaan olla ja nauttia kesästä...

Mulla on idea mitä aion yrittää kokeilla: aina jos tuntuu siltä että on rinnassa tyhjä kolo ja on yksinäistä, piristä jonkun toisen päivää - vaikka ventovieraan. Kun rakkautta jakaa tarpeeksi maailmaan, se tavoittaa sinut myös nopeammin.

[q]wallu:
Mut sanokaas miksei musta ole, kun miehet kiinnostunu
naiset vaan karttaa mua*nyyh*...aina joutuu miehien iskemäksi muRr!!
Oonko mä jotenkin homon näkönen O_o
[/q]

Oletko koskaan kokeillut miestä, ei sitä koskaan tiedä vaikka oiskin positiivinen kokemus. :)

[q]Sade*:
Mut ite voisin ainaki pitää vähä taas taukoo seukkaamisesta, ei oo yhtään sellanen fiilis et kaipaisin jotai suhdetta täl hetkel. Tosin tääki tunnetila voi muuttuu minä sekunttina tahansa mut tuntien.
[/q]”Taukoa sekkailusta”? Mä oon jotenki kuvitellut, et seukkailu on sellaista, mikä tapahtuu kun on tavannut sellaisen ihmisen, jonka kanssa vain haluaa olla, eikä pysty olemaan erossa. Eikä niin, että ”kliks, nyt onkin sellainen olo että voisi seukkailla, sopiva kumppani tänne kiitos”:*täh*

[q]TwisteD:
sinkkuna on kyl itse asiassa todella mukava olla... mun elämäntilanteeseen näyttää näköjään sinkkuilu toimivan paljon paremmin, ku seurustelu
[/q]

Joo sama juttu ainaki tälleen kesällä. Sopii jotenki mulle. Mut sit taas ku syksy tulee....

[q]PMS:
suhteet menee poikki joka tapauksessa 5 vuoden välein viimeistään!
[/q]

Niinpä. Mikään ei kestä *ding*.

[q]linnu:
Seurustelu mitään turhaa ole. Suhteet menee rikki ja se kasvattaa.
Vuoden seurustelu meni juuri poikki. Päivääkään en kadu. [...][/q]
Omasta puolestani voisin onnitella varsin ihanteellisesta ajattelutavasta ja samalla toivoa voisin, että moni muukin ajattelisi samalla tavalla. Henk.koht. vaan tietyissä määrin ”ärsyttää” moiset ihmiset, jotka kiroavat suhteen poikki menemisen jälkeen toisen osapuolen alimpaan helvettiin ja tuntee, että suhde oli pelkkää ajanhaaskausta eikä se opettanut millään tavalla ja kaikki vika löyty siitä toisesta osapuolesta. Toisaalta varsin inhimillinen reaktio joten kolmannen potenssin aasinsillan kautta en oikein tajua mitä yritän selittää mut kirjotetaan silti...*ding*

Seurustelu mitään turhaa ole. Suhteet menee rikki ja se kasvattaa.
Vuoden seurustelu meni juuri poikki. Päivääkään en kadu. Vaikka sainkin 'vuosipäivä'lahjaksi (ei sitä tarkkaa päivää kyllä ole tiedossa) tiedon että minua on petetty ja hengailua tämän tytön kanssa sen jälkeen jatkettu parikin kuukautta.
Opetus: Jatkossa osaan tajuta että minunkin seurustelukumppanini on ihminen.

[q]keisha:
---
PMS:
seurustelu o ihan turhaa. suhteet menee poikki joka tapauksessa 5 vuoden välein viimeistään! itseasiassa ystäväpiirissäni ja suvussani (no okejdå oli mummol ja papal onnettomat 20 v avioliitot + ero) kenelläkään ei ole ollut 10 vuotta pidempään kestänyttä suhdetta _o/ seksi sen sijaan

---
Miten se että suhde ei kestä koko elinikää tekee seurustelusta turhaa? Jos jollain on ihanaa sen viiden vuoden ajan, minkä suhde kestää, niin eikö silloin kannata nauttia suhteesta niin kauan kuin ehtii?
[/q]

Jos oikein ruvetaan kärjistämään, niin eikö kaikki silloin ole turhaa, koska mikään ei kestä ikuisesti

Juominen on turhaa, känni haihtuu kuitenkin...
Syöminen on turhaa, kuitenkin tulee uudelleen nälkä...
Koko elämä on kai turhaa, kun kukaan ei kuitenkaan elä ikuisesti...

[q]PMS:
seurustelu o ihan turhaa. suhteet menee poikki joka tapauksessa 5 vuoden välein viimeistään! itseasiassa ystäväpiirissäni ja suvussani (no okejdå oli mummol ja papal onnettomat 20 v avioliitot + ero) kenelläkään ei ole ollut 10 vuotta pidempään kestänyttä suhdetta _o/ seksi sen sijaan
[/q]Miten se että suhde ei kestä koko elinikää tekee seurustelusta turhaa? Jos jollain on ihanaa sen viiden vuoden ajan, minkä suhde kestää, niin eikö silloin kannata nauttia suhteesta niin kauan kuin ehtii?

Meen pois.

[q]Lene:
Öööö, no ei todellakaan. *släp* Asiat vaan kehittyy ”hiljakseen” itsekseen tms.[/q]
Ois varmaan pitäny laittaa *vink*-hymiö keventämään tunnelmaa... =D

\”Elä tyttö suutu, sie oot aivan oikeassa\”

Olen pohtinut sitä että mikä kusipäissä viehättää? onko se jokin ihme taltutusgeeni tai jotain mikä herää kun tapaa villin tytön jota kukaan mies ei pahemmin hetkauta.

Itse olin sellainen joskus ja tuntui että miehiä oli joka sormelle ja jopa varpaillekin.
Ja sivusta katsoo niin miehet pörrää mitä ihmeellisimpien psykopaattien ympärillä.

Nyt kun olen hiukan kasvanut (ja oppinut ehkä käyttäytymäänkin) ja mahdollisesti voisi joku ehkä hiukan kiinnostaakkin ehkä niin jotenkin ei kuitenkaan löydä mitään. Onko ne kriteerit nykyään liian korkealla, ettei yksinkertaisesti ole itse sitä luokkaa mitä ne miehet/pojat ovat. Vai onko se siinä ettei ole niin rohkea enää. Loistaako huonoitsetunto kilometrien säteelle?
Olen niin lahjakas mokaamaan kaikki hyvätkin jutut, vain sillä tavalla esimerkiksi etten missään nimessä myönnä ihastuneeni ja vähättelen koko asiaa, vaikka en haluaisi tehdä niin.
On niin paljon kysymyksiä joihin ei ole vastausta. Ja nyt piste lopetan tämän vuodattamisen ennen kuin menee överiksi. oliko tällä edes mitään pointtia?

[q]Lene:
Onkos muita joita ei perinteiset treffit kiinnosta? Tarkoittaen siis, että menee tuntemattoman ihmisen kanssa ulos yms.
[/q]

kyllähän siihen jossain vaiheessa ainakin kyllästyy.. aina sitä samaa tutustumisruljanssia..

mut sit taas on hienoa tutustua uuteen ihmiseen, vaikka siis ihan kaverina.

[q]PMS:
noku yleensäkki seurusteluun ku lähtee ni täytyy jaksaa tutustua toiseen ja antaa itsestään niin valtavan paljon, ja siihen menee kaikki energia, sit ku silti menee poikki viimeistään 5 vuoden jälkeen , ni joutuu aloittaa alusta uuden ihmisen kaa taasen kerran :o siis jos tahtoo seukkailla, sen takii suosittelen vaa seksii kaikille ;) rehellisempää touhuu ja saa ainakii koettuu kaikkee ;)
[/q]Tää tietysti riippuu paljon ihmisestä, mutta ainakaan itse en saa irtoseksistä hirveästi kiksejä irti, vaan sitten kun on nimenomaan käyttänyt ”kaiken energiansa” toiseen tutustumiseen, on seksikin noussut ihan uudelle tasolle. Ja ihastuneena se toiseen tutustuminen ei tunnu lainkaan työläältä, päin vastoin.

O