SINKKULUUKKU
tässäs seurassa mä saisin jo joukkoalennusta ;)
Juuh, kait tääkin luokittautuu tänne..
[q]wallu:
---
GoA:
---
wallu:
Ei oikeen innosta miehet, sori vaan. Pidän enemmän silosesta kun karvasesta *vink**nauru*
---
Mä olen silonen.
---
Hei! loppuu jo, naista tässä ollaan ettimäs
[/q]
No oisit heti sanonu! Täällä on kuule moni miespuolinen sinkkuluukulla miestä vailla, joten kaksimielisyydet otetaan heti pöydälle
[q]GoA:
---
wallu:
Ei oikeen innosta miehet, sori vaan. Pidän enemmän silosesta kun karvasesta *vink**nauru*
---
Mä olen silonen.
[/q]
Hei! loppuu jo, naista tässä ollaan ettimäs
[q]Jonulih:
---
Hotblood:
Pelottavinta on kyl se kun alkaa jo tuleen kyyniseks... alkaa uskoa et kaikki jotka on vapaana on jotenkin viallisia, ei ees usko enää oikeen et ketään sopivaa vois löytyä...
---
Tell me about it honey.
[/q]
hmm jos kerran kaikki ketkä on vapaana on jotenkin viallisia niin mitä se tekee teistä (jotka olette myös vapaana)
toisaalta jokaisessahan on jotain vikaa, tai jos ei heti löydy niin kyllä se sit ilmenee ajan myötä. ei pidä olla turhan ronkeli ja antaa onnen kävellä ohi
Hohhoijakkaa...
Taitaa olla tää luukku mulle koti hautaan asti *uuh**hmph**igor*
[q]Displacer:
---
Jonulih:
---
Hotblood:
Pelottavinta on kyl se kun alkaa jo tuleen kyyniseks... alkaa uskoa et kaikki jotka on vapaana on jotenkin viallisia, ei ees usko enää oikeen et ketään sopivaa vois löytyä...
---
Tell me about it honey.
---
hmm jos kerran kaikki ketkä on vapaana on jotenkin viallisia niin mitä se tekee teistä (jotka olette myös vapaana)
toisaalta jokaisessahan on jotain vikaa, tai jos ei heti löydy niin kyllä se sit ilmenee ajan myötä. ei pidä olla turhan ronkeli ja antaa onnen kävellä ohi
[/q]
Me ollaan tietysti vaan niitä joilla on käyny äärettömän paska mäihä
Tietty ei kukaan ole täydellinen, eikä sitä toivottavasti itsestäänkään kuvittele (mä en ainakaan), mut kun on oikeesti ollu aika isoja ongelmia (krooniset sukupuolitaudit, mielenterveysongelmat, yms) niillä keitä on tavannu, alkanu pelottaan tosissaan... Mut eiköhän se siitä, niinhän sitä yleensä sanotaan et kun vähiten odottaa niin *sydän*
hmm... Alkaa pikkuhiljaa väsyttää olla yksin.. Nyt olis kiva käpertyy jonkun viekkuun nukkumaan..
[q]Jonulih:
Voikun saisi yhden miehen pulloon ja sen pullon tänne.[/q]
Itse suunnittelin tänään Tivolissa kidnappaavani yhden sopivan mörököllin olkalaukkuuni, mutta siitäkin suunnitelmasta piti luopua.. liian pieni käsväsky..
(tai niin iso mies! *plur*)
Pyöräillessäni sitten grilliltä yksin kotiin, kiroilin hiljaa mielessäni tätä sinkkuilua.. jälleen kerran. Ei tää vaan oo mun juttu näin pitemmän päälle..
[q]Elvi:
---
Nemes:
taas täälä...
---
Voi toista... kyl sää hyvän emännän löydät. Me help you!
[/q]
toshbi:
operaatio K.A.P.U on alkanut
[q]HRDance:
mitäs ihmettä näa naiset juonittelee
[/q]
sä et haluu ees tietää*juonittel*
[muokattu 29.7.2004 14:53]
täällä varmaan ollaan aina ja ikuisesti ei tästä yksinäisyydestä oo mitää iloa :P mut kai pakko vaa jaksaa
sitten ku vielä ihastuu vääriin hekilöihin nii ei kiva juttu eli mä varmaan oon tän takii aina täällä
Sade*:
[q]Kramppaa ihan masusta ku kuulee sen pojan äänen!
*sydän*
Eikä tunne taida olla ihan ykspuolista.
[/q]
Ai silläkin kramppaa masusta, kun kuulee oman äänensä *justjoo**muhaha*
[q]äm:
Sade*:
---
Kramppaa ihan masusta ku kuulee sen pojan äänen!
*sydän*
Eikä tunne taida olla ihan ykspuolista.
---
Ai silläkin kramppaa masusta, kun kuulee oman äänensä *justjoo**muhaha*
[/q]
*nauru**iihhih**lmao**muhaha*
[q]CandyRaver:
jaahas...miks uusille ihmisille avautuminen on niin hankalaa...???
osansa mun kyynisyyteen seurustelujuttui kohtaan on ollu varmasti kaikissa niissä pojissa jotka on häikäilemättömästi käyttäny mun hyväsydämmisyyttä hyväkseen..
pettäny,jättäny ja ties mitä...ja kuitenkin oon pohjimmiltani ihan kiva tyttö...-kai..
tahtois jo löytää jonkun soulmaten...mut en tiedä et riittääkö mulla motivaatiota tutustua enään kehenkään...aaaaa-puuuu-VA...*poks*
ehkä on tyydyttävä siihen niin loppuunkuluneeseen kliseeseen,että;
kyllä se oikea vielä osuu kohdalle aikanaan *huokaus*
Untill then..im taking care of myself and my needs only...*vink*
[/q]
Kuka tahansa tulee varovaiseksi kun ottaa tarpeeksi usein selkäänsä - mutta kyynisyys on onneksi ohimenevää, usko pois
taas täälä...
Joo, ehkä nyt on jo aika ilmoittautua tänne...
Todella kolkkoo ja köyhää tää sinkkuilu...sitä elää kun jossain horroksessa kokoajan*grr**eiei* *marinaa&mutinaa*
[muokattu 28.7.2004 00:01]
[q]wallu:
Todella kolkkoo ja köyhää tää sinkkuilu...sitä elää kun jossain horroksessa kokoajan*grr**eiei* *marinaa&mutinaa*
[muokattu 28.7.2004 00:01]
[/q]
Ei saa itkee siitä joka päivä...
Miksi toiset ovat onnellisia täysin ansiotta? Mitä pahaa minä olen tehnyt etten ole?