SINKKULUUKKU
[q]Maihku:
---
toshbi:
no nyt kaikki on selvinnyt..näin viime yönä unta että olin raskaana ja unet kertovat totuuden :
raskaudesta unta näkeva nuori tyttö on vaarassa joutua pulaan ja uni enteilee hänen jäävän naimattomaksi
ei tässä nyt enää osaa muuta kuin nauraa tätä epätoivoa ja kurjuutta
---
mut ainahan sulla on mut joten ei se nyt kauheeta kurjuutta voi olla*hahjust**justjoo*
[/q]
hei mäki on nähny ton saman, ei saakeli. ehkä meist tulee angstisia vanhoja piikoja
[q]toshbi:
no nyt kaikki on selvinnyt..näin viime yönä unta että olin raskaana ja unet kertovat totuuden :
raskaudesta unta näkeva nuori tyttö on vaarassa joutua pulaan ja uni enteilee hänen jäävän naimattomaksi
ei tässä nyt enää osaa muuta kuin nauraa tätä epätoivoa ja kurjuutta
[/q]
mut ainahan sulla on mut joten ei se nyt kauheeta kurjuutta voi olla*hahjust**justjoo*
[q]Visio:
Joo ei täältä pääse pois
[/q]
Mut eiks sun pitäny hakkee mut pois?? Kuuhun.. tai minne vaan.. Moon and back..
Joo ei täältä pääse pois
Kyllä pääsee ja tiedän tavankin ....en tiedä vain toteutus metodia
Jaahas, täällä sitä taas ollaan... Tyytyväinen olen kuitenkin että asiat hoituivat fiksusti ja aikuismaisesti, osasi kerrankin ajoissa päästää irti ennenkuin satuttaa itseään ja toista... Ehkä sitä on jotain oppinut jo elämästä.
Hyviä muistoja jäi ja taas oppi itsestäänkin uusia asioita. Katse eteenpäin vaan, jossain se oikea odottaa...
alkais kaipaa pois täältä
[q]Jazmine:
Ei sellasta oo olemassakaan.. kandee lopettaa ettiminen ajoissa.. ei sitä ole, mitä kaipaa.. Illuusio on ihan eri ku todellisuus.. kumpa vaan sen useempi tajuis... *uuh*[/q]
Mutta se mitä kaipaa ei välttämättä ole se mitä tarvii...
[q]Mä voin sanoa puhtaasti sydämestäni: EI IKINÄ ENÄÄ....... *eiei*[/q]
Ihan samaa sanoin edellisen pitkän suhteeni päätyttyä, ja nyt luuraan taas seukkausluukussa... Mutta sun pitää mennä sydämes mukaan - jos nyt sinkkuus tuntuu oikealta ratkaisulta, sitä se varmaan myös on, tällä hetkellä. Muista kuitenkin että ihmiset muuttuvat jatkuvasti ja joku päivä joku saattaa kääntää sunkin pääs.
Jos tänne kerran tullee, niin ei täältä kyl pois pääse....
Enkä tiijä haluukokaan....
[q]Jazmine:
---
Rocca:
Ei uskalla kuunella liian hyvää kiksuu ku alkaa vaan enemmän ketuttaa sinkkuna oleminen..mitäköhän sitä vois sunnuntaisin tehä yksin ei vissiin mitäään....paljon mukavempaa olis kaksin Someday it will be come, i hope
---
Tiiän tunteen..*nyyh* tänäänkin meinas hajota pää..tuli hirvee olo ku kuunteli yhtä kunnon dremdreamtrancebiisiä..*uuh*
[/q]
Mä taas sorruin kuunteleen siirappia.. Ei perkele....
Nyt sattuu...*nyyh*
Nyt mää lähen täältä
Miten täältä pääsee pois ?
mullekkin vois käydä
Olen tullut siihen tulokseen, että pysyn sinkkuna niin kauan kuin asun Mikkelissä. Tämä kaupunki on aivan hirveä. HIRVEÄ! Enkä nyt tarkoita sitä, että olisi hirvipeijaiset ja olisi tarjolla hirveä jolloin hirvi on ihan hyvä juttu kun se maistuu hyvälle vaan tarkoitan, että TÄMÄ PAIKKA ON AIVAN HIRVEÄ! IHMISET BAARISSA TANSSII JOTAIN BRITNEYN WOMMANIZERIA JA TRANCEA EI VOI MUKA SOITTAA KUN SITÄ EI MUKA KUKAAN TANSS! NO, EI KAI SITÄ KUKAAN TANSSI JOS SITÄ EI KOSKAAN SOITETA! PERKELE!
liityin joukkoonne. voi ankeutta.
ei kai nyt sentään.. mehän ollaan vielä nuoria, onhan tässä aikaa.
[q]Lene:
Harvemmin noi miehet loistaa älyllä (lue: fiksuus, järkevyys, viisaus) ja kypsyydellä. Siihen on tyydyttävä, mitä on tai sitten ei midään. Ehkä toi ei midään on parempi vaihtoehto. Ehkä. Hmmm... Ärsyttää kyllä, kun luulee ja uskoo toisen olevan fiksu ja kypsä (+syvällinen = alkaa olemaan jo liikaa vaadittu), mutta sitten ajan myötä selviää, että se oli pelkkää pintanäytöstä ja harhaa. Pettymykset ovat inhoja.
[/q]
Naisten suurin ongelma on se että he koittavat epätoivoisesti vakuutella kaikille (etenkin miehille) olevansa heitä fiksumpia ja muutenkin parempia. Jokainen voi vetää tästä omat johtopäätöksensä.
*tömps*