SINKKULUUKKU
Paras tavara viedään aina käsistä.
shiva:[q]uih.. lämmin tupa kuulostaa ihan megahyvälle..
mutta eipä kai 20 sentissäkään mitään vikaa ole..
myyty yhden kerran, toisen...
*valmiina kumauttamaan kolmatta* *plur*[/q]
Kakskytviis, kakskytviis.. KAKSKYTVIIS täällä! Minä, minä!!!!!*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**plur*
*haukottel*jokapaikkaan sitä uteliaisuuttaan löytää,jopa tähän foorumiin..kun ei sitä koskaan tiedä missä siihen oikeaan kumppaniin törmää..Ennen oli niin ettei himas keneenkään uuteen tuttavaan voinu törmätä,mutta nyt on nettiyhteys eli koko maailmaan kontakti..niin mikä ettei se täältäkin käsin olisi mahdollista löytää se oikea kumppani..aika mielenkiintoista..Tosin riski on aina olemassa,että voiko luottaa juttuihin..anyway,jostainhan se on aloitettava..kun tuota Roomaakaan ei rakennettu päivässä..totuus tulee kuitenkin jossain vaiheessa pintaan,jos valehtelee..ja valheella on tunnetusti lyhyet jäljet.-Aika kuluu ja sitä ei ole tehty hukattavaksi!
[muokattu 3.6.2004 06:01]
[q]Zeratul, 22.11.2007 20:54:
Semmosii terkkui ettei tarvii olla "läheinen ystavä" huomatakseen tiettyjä asioita. Kyl sun nallemaisuus paistaa aika pahasti läpi. :D
[/q]
No on se ny perse jos en enää pysty fuulaamaan ketään. Kuka mua nyt kunnioittaa ja pelkää - kysyn vaan?
[q]Zeratul, 22.11.2007 20:54:
Tohon pätkään liittyen: Vaikka noi kuin on ukkoja ja vielä homopoikia nii kyl ne selvästi laulaa osaa. Full screen ei tosin oo suositeltavissa ku kuvanlaatu on niin huono. Ja koko aktihan on suoraan otettu Chicago-musikaalista, hyvä pätkä muuten. Eli se et ton pystyy kattoo ei kyl todista yhtikäs mitään.
T: piiloemo
[/q]
Kaiken rehellisyyden nimissä toi oli tasan eka pätkä, jonka löysin hakusanoilla "gay tango" YouTubesta "Tango Pelargonian" jäätyä hakuna yrityksen tasolle. Mulla ei ole mitään ko. pätkää vastaan, mutta piti vaan saada jotain semi-irstaan tuntuista miehistä lanteiden ketkuttelua Ezzylle pastettavaksi.
voisin olla MASTERI!
[q]Lene, 12.9.2005 08:53:
---
tom_gore, 12.9.2005 08:47:
... syyttömille naisille kostamista, kyllä se sillä lähtee
---
Ja tämähän auttaisi maailmaa niiiiiin paljon.
[/q]
Niin. Onneksi olin myös ihan tosissani :)
[q]Twist:
Täällä ollaan oltu jo tovi, mutta nyt olen päättänyt , että asiaan tuleee muutos!!!!
[/q]
Höh... kumpa se ois noin hellppoo... et vois vaan päättää...
---
---
---
Ei enää ikinä suhteeseen, avo- tai avioliittoon. Tää kerta opetti todella paljon, huh huh...
---
Elin 2 ja puoli vuotta sidottuna pienessä pullossa ja pääsin ulos vain talutushihnassa... Huhhuh..
Täällä luukussa ollaan nyt oltu puol vuotta ja pois ei oo mikään kiire.. :)
---
Hehe mulla on yks tuttu joka oli ihan samanlaisessa tilanteessa ja on pakko kysyä sulta samaa ku siltä; eli minkä helvetin takia sitä on tommoisessa suhteessa? Ei se osannut antaa mulle mitään järkevää vastausta mut jos oikeesti joutuu luopumaan noin paljosta suhteessa niin miksi sitä ei vaan lähde pois suhteesta?
Oma situation update: sain sen kämpän ja muutan uutenavuotena pois täältä eli pääsen aloittamaan vuoden 2012 puhtaalta pöydältä, oujeeeee..
surutyö on vielä meneillään ja viimeksi kuin kuulin Adelen Someone like you:n radiosta niin murruin ihan totaalisesti ja huomasin että on tässä vielä pitkä matka paranemiseen. Mutta elämä rullaa kuitenkin eteenpäin ja ihan hyvillä fiiliksillä noita hetkittäisiä romahduksia lukuunottamatta.
---
Mä en valehtelematta keksi muuta, kuin että olin vitun tyhmä ja (muka?) rakastunut... Ja sen että se narsistipaska manipuloi mua niin taitavasti jotenkin ehkä?
Sitten vaan jostain sain sitä voimaa ja rohkeutta niin paljon, että päätin lähteä ja tässä ollaan, en kadu päivääkään sitä että lähdin, enemmänkin sitä että jäin, niinkin pitkäksi aikaa.. Olihan meillä yhteinen oma asunto, joka varmasti myös osallaan vaikeutti eroa..
Ex se jaksaa vieläkin raivota ja sekoilla mulle, viimeksi pe yönä tuli puhelin täyteen viestejä, joiden sisältö on vähintäänkin kyseenalainen.. On se kauheeta kun on ollu niin rakastunu, et on yhä noin katkera.. :D
Hehe noinhan se ikävä kyllä on. Just noi asunto/lapset/naimisissaolo tekee aina lähtemisestä helvetisti vaikeampaa, toisaalta ne saattaa myös olla ihan hyviä asioita ettei sitä sitten luovuta ihan ensimmäisten vaikeuksien tulossa vaan sitä oikeasti yrittää korjata tilanteen.
Mutta kiitos vastauksesta, ei kyllä toi tuttu osannut sanoa sen parempaa vastausta :)
Pikkuhiljaa tosiaan menossa parempaan suuntaan ja tuntuu että eilisten sekoilujen jälkeen on kyllä morkkis mut se ei kuitenkaan ole semmoinen masentava morkkis vaan lähinnä koko tilanne ja touhu huvittaa, mun mielestä tää on merkki siitä että olen menossa oikeaan suuntaan :D
Onneks pikkujoulukausi on vaan kerran vuodessa ;)
[q]Puistokemisti:
---
hallucinogen:
---
bubbelgum:
Onki eka varteenotettava yritys melkeen 2 vuoteen
---
Hei mullakin tulee pian 2v, ehkä toi on joku maaginen luku ja mä löydän kans jonkun tai joku mut
---
Jee, olisko noin?
Sithän mulla pitäis natsaa tänä vuonna tosi hyvin, kun on 22v sinkkuilua takana.*kivatsulle*
[/q]
Mielumminin 22v sinkkuilua kuin vitusti paskoi suhteita... itse vaihtaisin kaikki vanhat kohellukset pois... sen vertaa paskamaku jääny suuhu monesta, ja aika syvii arpia... Se on hauskaa miten monella tavalla ihminen voi toista ihmstä satuttaa... ja voin sanoa että olen aika monta nistä kokenut.
---
---
Ei enää ikinä suhteeseen, avo- tai avioliittoon. Tää kerta opetti todella paljon, huh huh...
---
Elin 2 ja puoli vuotta sidottuna pienessä pullossa ja pääsin ulos vain talutushihnassa... Huhhuh..
---
Hehe mulla on yks tuttu joka oli ihan samanlaisessa tilanteessa ja on pakko kysyä sulta samaa ku siltä; eli minkä helvetin takia sitä on tommoisessa suhteessa? Ei se osannut antaa mulle mitään järkevää vastausta mut jos oikeesti joutuu luopumaan noin paljosta suhteessa niin miksi sitä ei vaan lähde pois suhteesta?
Oma situation update: sain sen kämpän ja muutan uutenavuotena pois täältä eli pääsen aloittamaan vuoden 2012 puhtaalta pöydältä, oujeeeee..
surutyö on vielä meneillään ja viimeksi kuin kuulin Adelen Someone like you:n radiosta niin murruin ihan totaalisesti ja huomasin että on tässä vielä pitkä matka paranemiseen. Mutta elämä rullaa kuitenkin eteenpäin ja ihan hyvillä fiiliksillä noita hetkittäisiä romahduksia lukuunottamatta.
Mä en valehtelematta keksi muuta, kuin että olin vitun tyhmä ja (muka?) rakastunut... Ja sen että se narsistipaska manipuloi mua niin taitavasti jotenkin ehkä?
Sitten vaan jostain sain sitä voimaa ja rohkeutta niin paljon, että päätin lähteä ja tässä ollaan, en kadu päivääkään sitä että lähdin, enemmänkin sitä että jäin, niinkin pitkäksi aikaa.. Olihan meillä yhteinen oma asunto, joka varmasti myös osallaan vaikeutti eroa..
Ex se jaksaa vieläkin raivota ja sekoilla mulle, viimeksi pe yönä tuli puhelin täyteen viestejä, joiden sisältö on vähintäänkin kyseenalainen.. On se kauheeta kun on ollu niin rakastunu, et on yhä noin katkera.. :D
---
---
Poistuin täältä jo noin kuukausi sitten...
Ehkä olisi aika ilmoittaa!
TeMpPu
---
---
---
No hyvä, onks kohta sitten uuden laivamatkan aika? :)
---
No siis, oon yrittäny houkutella frendejäni laivalle, kun ois noita ilmasia kuponkeja, mut ei kettään kiinnosta.. Joten miksei?
laivamatka kuulostaa asialliselta.
---
---
Mutta joo, kyllä mua tässäkin mietityttää se, kuinka suhde kestää sellaisen 7 kk:n erillään olon... Olisiko parempi erota, pitää taukoa vai uhrautua suhteen edessä ja jäädä puolison luo?
---
Tää on muuten mitetityttänyt minuakin! Tapasin viimeviikolla tytön, joka kertoi minulle ''en mie seurustele, minun poikaystävä on armeijassa'' tästä ihmeissäni ollessaan aloin kuulustelemaan häntä miksi hän ei pysty seurustelemaan henkilön kanssa, joka on armeijassa:
Kuuleman olisivat aivan liikaa erillään, ekä tyttö sitä kesatäisi samaan aikaan eräät ystäväni seurustelevat keskenään ja poika opiskelee Torniossa ja tyttö Rovaniemellä ja he ovat olleet 6kk yhdessä...
---
kai toi riippuu ihan ihmisluonteesta. toisaalta toi nainen kenen kaa oot jutellu vaikuttaa ihan lutkalta jos kerran se toteaa että ei seurustele mutta poikaystävä on armeijassa. jotenki jää vähän sellainen maku tosta suuhun et se poika kuvittelee vieläkin seurustelevansa ja tää tyttö pyörittää muita sinä aikana. toivottavasti asia ei ole näin.
http://web2.quickmeme.com/meme/2lju/
[q]Ameeba^, 27.12.2006 10:57:
---
---
Enskerralla pikkasen pessimistinen asenne on jo puolivoittoa :)
[/q]
Pessimisti ei pety koskaan ja sitä rataa. Jos rupeis mörrimöykyks
---
---
Sama fiilis, tai ainakin tutustun _vitusti_ ihmiseen, ennenkuin päätän muuttaa yhteen jne, en hyväksy enää ikinä väkivaltaa millään tasolla, en henkistä enkä fyysistä..
Opin edellisestä suhteestani NIIIIIN PALJON, sekä itestäni, että muista, en voi ees uskoa, miten olinkin se ihminen, joka en oo koskaan aiemmin ollut, enkä taatusti tuu ikinä enää olemaan.. Tiedän jatkossa omat ja myös sen toisen rajat.. Miten ihminen voikin olla niin sekaisin, ettei tajua oman hyvinvointinsa päälle?
Olen todella surullinen puoolestasi ja tiedän tasantarkkaan mistä puhut. Ex-vaimon parhaat puolet paljastuivat nyt avioeron myötä ja toinen on todella sairas.
Aiemmissa suhteissa kokenut henkistä sekä fyysistä väkivaltaa, joka ajoi yrittämään itsemurhaa. Se on totta, ettei sairas ihminen edes aina tiedä olevansa sairas tai sitten he osaavat näytellä Oscarin arvoisesti tervettä.
[q]Tres, 12.9.2005 14:25:
---
jago, 12.9.2005 09:25:
Vuosia sitten (teininä)
---
Terv. 19 v ?
[/q]
Fine, oon ehkä myöhäisteini mutta meinaan silloin kun olin 9luokalla
Tänne jouduttiin...plääh!!
Kaipa meikäläinenkin kuuluu sitte tänne lootaan..TAAS vaihteeks...
---
---
No hyvä, onks kohta sitten uuden laivamatkan aika? :)
No siis, oon yrittäny houkutella frendejäni laivalle, kun ois noita ilmasia kuponkeja, mut ei kettään kiinnosta.. Joten miksei?