Kun rahat on loppu, mistä tingit?
Tipaton tammikuu on melkeimpä pelkkää säästöä.. Niin helposti kun aina tulee otettua se yks kun tapaa kavereita tai ottaa lasin punaviiniä duunin jälkeen (*kuolaa*)*blush*
Niin ja onhan tuo yksi kappale isoa asuntolainaa aika hyvä kimmoke ja motivaatio säästää sitä rahaa.. huoh.. Ja ompahan nekin harvat bileet sitten vielä enemmän must! kun ei laukkaa kaiken maailman kissanristiäisissä
eipä ole vielä rahat ikinä loppuneet itseasiassa.*pahis**iloinen*
-Tupakasta (rahattomana tulee poltettua ihan liikaa)
-Baareista
-En osta mitään turhaa (pari paitaa silloin tällöin va piristää *joo*)
-Vihanneksia kaupasta, kala niin kallista...
ps. ja mul on aina rahat loppu, prkl
ei oo koskaan oikee rahaa tai no on mut silti ei oo...kai mä tingit sit ruoasta ja muusta sellasesta...tai sit vaan tuhlaamaan vanhempien rahoja niihin...
.eipä oo tarvinnu tinkiä mistään.*piis*
tingin isiltä ja äitiltä
Ekana varmaan ruuasta. Koulussa saa syötyä, ja vähemmälläkin pärjää. Oon tässä vähän joutunut bilettämistäkin vähentämään, ja polttamista. Hmm. Onneksi en syö esim. karkkia, niin siihen ei mene rahaa :) Mutta kyllä vähälläkin rahalla elää, kun käyttää rahansa kunnolla. Itse en vain kovinkaan hyvin sitä osaa.
Mä tinkisin eka kanssa ruuasta. Vanhempien luona voi hyvin käydä syömässä, tai jos se ei natsaa niin aina löytyy joku kaveri kuka lupautuu tekemään ruokaa jos menee käymään
Jos ruuasta tinkiminenkään ei riitä, on seuraavana ulkoilu. Vaikka aika paljon oon viimeaikoina ollu autolla baarissa, niin ei sitä viiti edes lähteä jos ei ole yhtään rahaa, mielummin sitten istuu vaikka himassa..
mää mistää tingi ku sanon äiteelle et tarvii rahaa lainaks
:D
Mä soitan aina ensimmäisenä faijalle ja kerjään rahaa, jos ei onnaa niin tingin ruuassa.
hyvästä ruuasta tulee tingittyä. Nyt oon huomannu että ruokaan menee aika kivasti rahaa, kun rupee laittaa jotain herkullista. Sit sitä tulee tehtyäkin niin vähän että pelottaa ja kuitenkin aineksiin menee paljon rahaa. Silläkin rahalla sais jotain perusruokaa ostettua isomman kasan pidemmäksi aikaa...
[q]workunit:
hyvästä ruuasta tulee tingittyä. Nyt oon huomannu että ruokaan menee aika kivasti rahaa, kun rupee laittaa jotain herkullista. Sit sitä tulee tehtyäkin niin vähän että pelottaa ja kuitenkin aineksiin menee paljon rahaa. Silläkin rahalla sais jotain perusruokaa ostettua isomman kasan pidemmäksi aikaa...
[/q]
Välttämättä ruoan ei tarvitse olla gourmet -tasoa niin siihen palaa kevyesti
päivässä +20, joka mielestäni on melko korkea hinta opiskelijabudjettia silmällä pitäen, varsinkin kun isi/äiti -liisinki kuukaudessa on +/- 0.
harmittavan usein loppukuussa tulee tyydytettyä
nälkä pääkallomuhennoksella.
Harmittavaa mutta totta.
En ainakaan alkoholista!! *känni*
Tai tupakasta!! *sydän*
Mielummin syömättä ku juomatta... Nestetasapaino kuntoon!!
[q]eewol:
Tai tupakasta!! *sydän*
[/q]
Sama täällä, kaikenlisäksi tupakka pitää näläntunteen kiitettävästi
poissa ja samalla tulee laihduttua niin miksi pitäisi moisesta tinkiä
En mistään, jos omat rahat loppuu ni se on Mammaa.... Jos ei mamma anna rahaa ni se on sit Faija joka joutuu maksaa...
sorrun ja soitan mutsille et nyt ois tilanne
Heti ekaks tietenkin dokaamisesta, matkustelusta, ruuasta...sit jos oikein tiukaks menee joutuu pyytää lainaa vaik sitä kovasti itsenäisesti yrittäiskin asiansa hoitaa.*uuh*
Mä kyl tingin ruoasta...tai siis meen siskolle tai porukoille syömään. Ja varmaan sit siitä viinasta. Kotona on kyl koko ajan sellaset varastot, et ei ne ihan heti pääse loppuun....
Ruoasta.
Safkasta, vaatteista, drinksuista, bileistä, puhelinlaskusta, tv-lupamaksusta, leffoista, parturista/kampaajasta, harrastuksista, karkeista vai mistä?
Vai jatkatko entiseen malliin niin kauan kuin mahdollista