Mikä ärsyttää?
[q]Super-Kerttu, 23.10.2007 11:26:
Konserniverotus!!!!! *toktok*
[/q]
Taloushallintoon liittyvät keissit ylipäätään.. kiva ku tarttis ymmärtää ja selittää ja mielellään vielä löytää vastauksiakin asioihin, joille ei täältä käsin voi mitään*igor*
Mukava viikko/kuukausi tuntuu nyt pahalta, kun kaverin parempi puolisko avautui siitä, kuin itsekäs paska mä oon. Kuulemma leuhkin kaikilla asioilla ja oon niin muita parempi.
10 minuutin "keskustelun" jälkeen tuli kyyneleet multa silmäkulmasta ulos oli pakko lähteä pois.
Se ärsyttää, että jos avaan suojani ja vuoden ajan keskustelen asioista täysin avoimesti, kuuntelen kritiikkiä ja annan vastaavaa takaisin plus teen samoja juttuja, niin ihmiset jotka väittävät osaavansa käsitellä ihmisiä erittäin hyvin...avaututuvat ihan päin helvet*** ja tappavat toisen ihmisen henkisesti......ja eivät välitä siitä mitään.
Nousee kynnys tutustua uusiin ihmisiin...
Eksän nykyinen. Siinä vaan ärsyttää kaikki.
Jalka ihan huolella poikki ja 3kk tasan ei mitään tekemistä.. arg! pitää varmaan alkaa kirjottaa jotain omaelämänkertaa ja miettiä kuinka tähän on tultu.
Räkätauti tänään mennyt 50 nenäliinaa 6 tunnissa eli yksi nenäliina 7,5 minuutin välein.
Saamarin sosiaalipummit jotka tinaa päivästä toiseen tuossa läiympäristössä mun veroraihollani, ruokakuponkeja tommosille pitäisi jakaa (joilla ei saa muuta kuin ruokaa) pelkästään prkl. Ilmanen asuminen, ilmaset juomat, ilmaset safkat ja vielä jää näemmä rahaa pubiinkin, on se jumalauta. Sitten riehutaan yöllä kun tullaan armottomassa tuubassa pois pubista (toki normaalitkin ihmiset tekee tuota), niin ettei toiset saa nukuttua.
Se, että heräsin tunnin etuajassa salille(sali aukee vasta 10.00), kun en tajunnut laittaa kelloa soimaan tuntia myöhemmin, vaikka kyllähän mä ennen nukkumaan menoa tiesin, että kelloja siirretään yöllä ja että saa nukkua tunnin pidempään*toktok*
[q]violet_angel, 25.10.2007 16:33:
[--]
Olen jopa huomannut itsessäni masokismin muotoja, kun joka päivä metrolla kulkiessani otan sataslehden käteeni ja luen mitä idiootit ja omahyväiset ihmiset meistä yksittäisistä sairaanhoitajista ajattelevat. Tulisipa joku sanomaan minulle suoraan, päin naamaa niin ilkeästi; ettei työni ole muka vaativaa, ei raskasta, eikä edes arvokasta. Miettisivät mitä sanovat...
[--]
[/q]
Paras (eli idioottimaisin) tekstaripalstan anti tossa männäpäivänä kuului perusteiltaan jotakuinkin näin: "Miten kukaan voi pitää itseään 500e:n palkankorotuksen arvoisena? Ette ole sen tärkeämpiä, kuin muutkaan työntekijät. Itsekästä uhata työtaistelulla ihmisten henkiä." Imho hyvin kieroa ajattelua, etteivät "sairaanhoitajat olisi muita työntekijöitä tärkeämpiä" ja heti perään mainita, että ilman heitä ihmishenkiä menetetään. :D Vittu, että osaa ihmiset olla nutipäitä.
Ps. Mä olen kyllä ihan samaa mieltä, että media asettelee pirunsarvia nyt sisarhentovalkoisten kutreille ja nutipäät taivastelee tekopyhinä, kuinka pahoja ihmisiä sairaanhoitajat ovatkaan. Itseasiassa multa kaikki respectit sille, että sairaanhoitajat ovat valmiita ajattelemaan itseään ja ajamaan omia etujaan nyt. Äitini kanssa keskustellessa hänen mielipiteensä tuli varsin hyvin selväksi: Hänen ja monien kanssasisarten omatunto ei kestä ihmishenkien menetystä, joten radikaalit toimenpiteet eivät tule kysymykseen. Minä totesin siihen suht ykskantaan, että sittenpähän kärsitte: jos ei osaa itseään asettaa etusijalle, on nykymaailmassa turha odottaa kenenkään muunkaan tekevän niin. Ja nythän sen huomaa, kun ihmiset parahtavat heti ja kääntävät syyttävät sormensa sairaanhoitajien puoleen, kun heidän etunsa (toimiva sairaanhoito ja/tai alempi verotus) ovat uhattuina.
[q]satumetsä, 25.10.2007 20:31:
---
Hitchhiker, 25.10.2007 20:17:
Nuuh mutta siis oikeasti ajateltuna tuo ei ole rahojen oikeaa käyttöä, en mäkään lähe tinaamaan lainattujen rahojen kanssa. Ja mun rahat menee täysin safkaan.
---
Mut löytyy niitä remuavia alkoholisteja rikkaistakin, eivätkä heistäkään kaikki ole työllä rahojaan ansainneet. Ovat saaneet perintöä jne. Onko se sitten oikein sen enempää. Vaikka niiden omia rahoja ovatkin mutta eivät silti ole ansainneet niitä työllä, aivan kuten eivät ole ne sossunkaan asiakkaat.
Mutta joo kyllä musta itsestänikin tuntuu joskus vähän oudolta, kun mietin, että joku käyttää rahansa huumeisiin, jotka on saatu sossusta. Mutta ehkä se on parempi niin, kuin että pöllisivät sitten kaikkea tavaraa. Vaikka saattaahan ne pölliä vielä sossun rahojen lisäksikin.
Mutta noin yleisesti, jos ajattelen köyhää, niin kyllä se nyt mun mielestä saa kaljalla käydä. Ihan niinku saa rikaskin käydä.
[/q]
Toki idiootteja löytyy jokaisesta ihmisryhmästä, sitä en väitä ja en väitä sitäkään että kaikki jotka nostavat sosiaalitukea olisivat denareita tai narkkareita.
Ja jokaisellahan on oikeus välillä käydä maistelemassa vähän olutta ja saada vaikka siitä mielihyvää, mutta siinä vaiheessa kun se on jokapäiväistä niin se ei vain ole hyväksyttävää omasta mielestäni.
Ehkä teksti oli hieman provokatiivisuuden hakemista, jolla taas purettiin omaa huonoa oloa ja ylimääräistä potutusta *hymy*.
Katosi tänään kaulaliina jossain vaiheessa ratikan ja risteyksen välillä..
Kerkesin juosta ratikkaan takasinkin, mutta joku oli ottanut sen siinä vaiheessa siitä mihin ikinä se putosikaan*hmph*(ja kuski ei ilmeisesti tiennyt asiasta mitään)
Nyt pitää lähtee ostaa uutta kaulahuivii*uuh*
Kolistelevat kaverit la aamulla klo 9:30 *grr**poks* kun koittaa potee krapulaa rauhassa
Mä.
Mä vaan valitan ja ruikutan ja kiukuttelen ja itken ja tiuskin ja masistelen ja makaan ja löhöön ja röhnötän ja..ja..ja.. Niih. Oon ihan ämmä.
Muuttolaatikot ja työkoneet ja kesken oleva kämppä.
Ei jaksa odottaa, haluu taas takas normaaliin elämään.
[q]tiiplis, 26.10.2007 18:36:
Räkätauti tänään mennyt 50 nenäliinaa 6 tunnissa eli yksi nenäliina 7,5 minuutin välein.
[/q]
voih, koitahan parantua
[q]Miinapiina, 27.10.2007 12:37:
---
tiiplis, 26.10.2007 18:36:
---
voih, koitahan parantua
[/q]
Eilen jo oli parempi olo mut nyt taas on pää räkää täysi *eiei**grr* Ja huomenna on pakko mennä töihin...
Myöhästyin yhteishausta
Dexter, mä oon venannu sitä koko illan intopukeana ja nyt sitä ei näytetä
...stana
olla kipeenä*hmph*
kurkkukipee ja nokka valuu..*uuh*
yritän saada työpaikkalääkärille aikaa mut on pikkasen ajanvaraukses ruuhkaa...
panhuilumusa vituttaa...
Hankaluudet elämän järjestämisessä Pikkujuttuja, mut odottamattomat vaikeudet nimenomaan ärsyttävät. Kaiken piti olla kunnossa ja sitten tulikin takaiskuja...voi hitto. *pökr*