Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

KUN MIKÄÄN EI NYT VOI TOIMIA NIINKUIN PITÄIS!!!!*kivatsulle*

ku mä en tajuu noist opintolaina-jutuista MITÄÄN!!!*kivatsulle**dissaa*KELA:lle... *tarviirahaa*

JustinSane:
[q]Nii ja kaikki varmaan tykkää myös niistä kivoista ”alan miehistä” jotka tulevat siinä viiden promillen normikännissään sönköttämään elämäntarinaansa sulle, mul on joku juttu näiden kanssa, meinaan aina kun vietän yli 10min paikallani jossain julkisella paikalla, kaikki lähiseudun juopot&rapanistit+muut sekopäät tulevat juttusilleni. I wonder why [/q]

huomattu on. Ehdottomastu pahimpia paikkoja on kaikki rautatieaseman nurkat Kun pakkasella menee bussi nenän edestä ja ei viitti odottaa varttia ulkona ja menee sinne sisään, niin aina on joku spurgu kimpussa. Yleensä ne saa karkoitettua vihaisella tuijotuksella, mutta pari kertaa on joutunut sanomaan että painu nyt vittuun siitä selittämästä

ööö... mä tunnistin itseni tuosta ”mitä välii tulevaisuudesta”- ajattelutavasta

[muokattu 26.2.2004 20:22]

Ihmiset jotka eivät myöskään käytä isoja alkukirjaimia. Pisteet, pilut ja isot alkukirjaimet sinne minne kuulluu, eikös vaan? Helpottaa lukemista, ei tarvitse tihrustella (jota joutuu tekemään muutenkin kun koira söi silmälasin linssit)...

..se että..mua..ÄRSYTTÄÄ!!..mutten kyllä kerro mikä*ding*

jaa mikäkö ärsyttää?! erään aikakauslehden piti tulla 31.3, joten oletan, että se myös tulee silloin. Ei tullut 31.päivä eikä edes tänäänkään. Tein vihaisen soiton asiakaspalveluun ja 8 minuutin jonotuksen jälkeen sain kuulla, että se LÄHTI eilen. Ei voida mun mielestä sanoa, että lehti ilmestyy 31.3 jos se vasta lähtee silloin ja kulkee prkl viikon tänne

toinen asia mikä vituttaa, on se, että tää kursori katoaa koko ajan. Vituttaa huomata, että on kirjoittanut monta riviä ilman, että mitään on oikeasti jäänyt tänne. Sit suutun ja hakkaan tätä konetta ja kohta se on kumminkin rikki

Ilmaiset puhelut klo 20-21, eikä ole ketään kelle soittaa

tällä hetkellä ärsyttää poranterä joka ei suostu pysyy kunnolla kiinni... ärrinmurrin..murrinärrin.. *hörps*

No nyt viimeistään opiskelu mä en aio sietää tätä paskaa enää hetkeäkään. Tältä keväältä taitaa sitten olla koossa 0ov vaikka olenkin käyttänyt tunnin jos toisenkin opiskeluun. Turhaa kaikki. No, voi kai sitä ajan hyödyttömämminkin käyttää

pitäisköhän väärinkäyttää kelan opintorahoja viel ens syksy hähähä...

ihan kaikki just NYT

[q]Dima:
Entinen tyttöystävä, pistää pään todenteolla keihumaan..
[/q]

hymph.kiitos

[q]POSER:

Eikö se naisten kuuluttama sisäinenkauneus olekkaan tärkein, eh?
[/q]

jos ei ole sisäisestikään kaunis

Krapula päivinä jolloin en ole juonut pariin päivään

Ärsyttää kun ei saa koskaa itteeään tekemään mitään, eikä tää johdu välttis siitä et mua oikeesti ees laiskottais. Ei vaan tuu tehtyä mitään jos ei ole ihan pakko.

yksi ihminen..*igor*

sellaset ihmiset, jotka tekee pikkuasioista valtavan ongelman tyyliin: voi eiiiii pitää kukatkin kastella! etkai sä sitä pöytää nyt aio koota!!!111??22

[q]*tUDrUSSEl*:
Iltavuoro työ........[/q]
Tell me about it...

Nyt ärsyttää se kun en saanut viime yönä nukuttua kunnolla ja nyt väsyttää ja sit viel pitää tulla tota vettä kun esterin peess....*hmph*

vitutus jatkunut jo toista viikkoa..stana.. koko viikonloppu jossain missä ei kiinnoistais olla pätkääkään.. tahtoo koneistoon..

-juopuneet ihmiset
-ainaiset seläntakanpuhuvat mielistelijät
-aamuherätykset
-hidas tietokone
-varpaat
-hiki
ja ERITYISESTI se, että mistää ei enää saa kunnollista Valkoista Suklaata....*grr*
mmmmmmm...galak*slurps*

ja COUNTER STRIKE!!!!!!!!!!!!

O