Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]KooKie, 14.5.2008 20:54:
Hei?! Etkö sä näe, kuinka mä kärsin?!?
[/q]
huomenna on suruliputus. sympatiani vielä näin virtuaalisesti

[q]KooKie, 14.5.2008 20:32:
Siis ei vittu perkele saatana tämän päiväinen Frendit. Kaikki muut on itsekeskeisiä paskiaisia ja yrittää pilata Rossin illan. Tästä "huomautettuaan" Ross onkin se pahis. Vittu mitä paskaa. Saatanan vittu en enää kato tota paskasarjaa vittu ikinä helvetti saatana.
[/q]
jjjohtopäätös!

elämässäsi on kaikki hyvin

Okei nyt rupes kyrsii vielä kovempaa.
Voittaispa lotossa niin voisi vääntää tortut läppärin väliin ja läiskäistä koko vehkeen kiinni pomon huoneessa.

Nyt ei kiinnosta mikään, pelaampa loppupäivän Robot Unicorn Attackia.
ALWAYS I WANNA BE WITH YOU
AND MAKE BELIEVE WITH YOU
AND LIVE IN HARMONY, HARMONY, OH LOVE!

VIIIIITTTTTTTTTT.......!

Duunissa, nuff said.

Tai ookoo, rupesin ihmettelee kun yhdellä pohjakartalla kusee piirrokset hommat ei yksinkertaisesti mahdu maastoon näin ja meen kysyy yhdeltä esimieheltä että hei huomasin tämmösen ja selitän juurta jaksaen että ei voida tehdä näin ja teen kaaviot ja väännän rautalangasta.
Tää tulee kattoo, vähän aikaa huuli pyöreenä ja käskee siirtää yhden objektin metrin kauemmas. "Siinä, niin helppoa se oli!".

Jööö.
Mutta ei se kohde siellä MAASTOSSA vittu liiku siitä mihinkään vaikka kuinka cadilla töhrin, siinä se yhä töröttää kaiken muun TIELLÄ voi vitun kevät, nyt jos joku menee tekee maastossa juuri sille kohdalle jotain niin yhden metrin kusemisen vuoksi koko homma menee tuhannen *llun päreiksi 50 metrillä. Varmaan tuosta asiasta kirotaan ~5 vuoden päästä ja ihmetellään naamat punasina että oho meni vituiks.

Mutta, ei ole penniikään kiinni, viiden vuoden päästä tuskin olen maisemissa ja pomohan se päättää joten...Gentlemen, I wash my hands from all this weirdness!

Tää maastosuunittelu on ihanaa.

[q]Slim_Jim, 26.5.2010 12:22:
Kirjoitus
[/q]

Tää pätee suunnitteluhommissa lähes universaalisti; hermo kiristyy yli kaikkien kohtuullisien rajojen kun joku neropatti keksii purkkafiksauksen, joka ei todellakaan ratkaise itse ongelmaa vaan ainoastaan lakaisee sen maton alle. Siinä sitä sit pitäis kuunnella viileänä kuin viilipytty kun nämä neropatit höhöttelevät omaa nerouttaan ja pitävät asiasta huomauttanutta tahoa vähän yksinkertaisena.

Joskus tulee päästettyä läpi juttuja vaikka tiedän niiden olevan päin persettä kun vaatimalla vaaditaan ja kieltäydytään ymmärtämästä miksi jotain ei oikein voi tehdä niinkuin sitä ollaan tekemässä. Yleensä siitä seuraa kuitenkin lähinnä se, että X määrän aikaa kuluttua joku tulee kysymään multa miksen kertonut jonkun olevan perseellään ja joudun polttamaan päreeni selittäessäni maininneeni hommasta useaan otteeseen ja tehneeni sen väärin lähes pakotettuna.

Joku ihme mummo dösän takapenkeillä. Se huus siihen puhelimeen jotain 10-15min. Se huuto ja kälkätys kuulu läpi, vaikka oli luurit päässä ja pauke soi vielä aika kovaa. Oikeesti pystyin kuulee musan läpi mitä se puhu: ”REINON KANSSA MENNÄÄ HEINOLAA JOS EI SADA JA IRMA TULEE MYÖS PLAAPLAA!!!!!”

..aaah, helpotti ;-)

[q]Jone, 26.5.2010 12:42:

Joskus tulee päästettyä läpi juttuja vaikka tiedän niiden olevan päin persettä kun vaatimalla vaaditaan ja kieltäydytään ymmärtämästä miksi jotain ei oikein voi tehdä niinkuin sitä ollaan tekemässä. Yleensä siitä seuraa kuitenkin lähinnä se, että X määrän aikaa kuluttua joku tulee kysymään multa miksen kertonut jonkun olevan perseellään ja joudun polttamaan päreeni selittäessäni maininneeni hommasta useaan otteeseen ja tehneeni sen väärin lähes pakotettuna.
[/q]

Joo tänäaamuna alkoi päivä sillä kun tultiin kysymään pohjakartan kanssa että "tällä puiston lohkolla on tämmönen, mixet oo piirtäny sitä siihen???"
No vittu en piirtäny kun viimevuonna kysyessäni asiasta sanottiin että et mene duunaa sitä ja mää varoitin että tulee sanomista tulevaisuudessa. Ja nyt sitten valuu ylhäältä paskaa ja väitetään "joo ei olla sanottu mitään sellasta" ja omaan niskaanhan se lopulta osuu.

[q]Slim_Jim, 26.5.2010 12:48:
Joo tänäaamuna alkoi päivä sillä kun tultiin kysymään pohjakartan kanssa että "tällä puiston lohkolla on tämmönen, mixet oo piirtäny sitä siihen???"
No vittu en piirtäny kun viimevuonna kysyessäni asiasta sanottiin että et mene duunaa sitä ja mää varoitin että tulee sanomista tulevaisuudessa. Ja nyt sitten valuu ylhäältä paskaa ja väitetään "joo ei olla sanottu mitään sellasta" ja omaan niskaanhan se lopulta osuu.
[/q]

Se on sitä kun maailmassa voi julistautua minkä tahansa alan asiantuntijaksi jos on A) esimies tai B) asiakas. Mitään järkeähän siinä ei toki ole, mutta... Nooh.

Maailmassa olis enemmän kivempia juttuja ja rahaa menis vähemmän kankkulan kaivoon jos jotkut joskus uskoisi että ammattilaisia kannattaa kuunnella kun ne päättää jotain sanoa jostain.

Palaanpas tässä itsekin vaihteeksi yhden ei niin optimaalisesti menneen jutun pariin, mutta taidan käydä polttamassa tupakan ensin ettei otsasuoni tykyttäis niin kovin.

[q]Jone, 26.5.2010 12:59:
---

Palaanpas tässä itsekin vaihteeksi yhden ei niin optimaalisesti menneen jutun pariin, mutta taidan käydä polttamassa tupakan ensin ettei otsasuoni tykyttäis niin kovin.
[/q]

Painun ite kaverin kanssa ABCille kahville....tunniksi mieluiten.

taloudellinen tilanne*toktok*

[q]Snaggo, 12.12.2006 15:17:
Nykyään flyerit on ihan vitun isoja. tämähän johtaa siihen että sitä vain kattoo jonka jälkeen se heitetään pois. mielummin jotain taskuun mahtuvaa, kiitos!
[/q]

On muuten harvinaisen totta.... miten ois, luottokorttikokoiset miniflabat? :)

Tuo tylsä ja masentava sade sää! JA muutamat työkaverit, jotka ei osaa olla puhumatta paskaa seläntakana, mua niin kyrsiiii

Microsoftin vitun lisensointipalvelu

Kolmas kerta vuoden sisään ku stanan website on nurin JUST sillon ku pitäs asentaa servereitä. Ja ilmeisesti s-postiosoitekin on niille liian vaikea, kun ei kahden tunnin odotuksen ja kolmen puhelun jälkeen asennusavainta ole VIELÄKÄÄN mun spostissa, vittusaatana! Noh, saahan tästä perseellään istumisesta ylityökorvauksen

-M

VITTU, paskin viikonloppu IKINÄ, en oo koko viikonlopun aikana saanu alkoholia tai mitään mässyä/mättöä, prkl.*grr*

kun ei tiedä edes itse mitä tahtoo, ei näin.

tulipahan taas todetua omasta käytöksestä et oon "minäminäminäminäminäminä" persoona =P
missä on empatia ja kanssaeläminen

Oon flunssas perkelee*nuha*.

Naaapuuuriiiiit

Yleishyödyllisten proggisten ideointi, toteuttaminen ja käynnissä pitäminen.

Joskus tulee sellainen fiilis et miksi ihmeessä mä edes teen tätä kun lähes joka kerta ehdottaessani jotain kivaa juttua kuukauden sisällä henkilöt joille olen idean esittänyt esittävät sen eteenpäin omana älynväläyksenään. Tosta perseilystähän ei voi toki mitenkään huomauttaa, koska jos tekisin niin tekisin samalla hallaa noiden ideoiden läpimenolle ja vaikuttaisin pikkusieluiselta ja auringossa paistattelevat ideavarkaat uhreilta.

Niinpä on taas aika niellä vitutus, polttaa tupakka ja sen jälkeen vaikuttaa innostuneelta uusista ja mahtavista ideoista.

Voi olla et poltan kyl kaksikin tupakkaa.

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O