Mikä ärsyttää?
[q]Mck, 4.7.2007 10:21:
Mun Samsungin puhelin SGH-X460:
1-17
[/q]
Oon täysin samaa mieltä. Oon omistanu ton samaisen ruoskan jo kohta kolme vuotta, ja pitäis kohta kyllä hankkia uus. Tohon vikalistaan lisään vielä, että joskus puhelin sammuilee ja käynnistyy uudestaan itekseen, mikä on helvetin ärsyttävää kun kirjoittaa pitkää viestiä.
[q]maude, 20.6.2007 18:12:
pablo myyty loppuun....harmittaa
[/q]
Seconded. Outoa myös, et kuulin koko jutusta vasta tänään - ja myös liian myöhään. Oliks tota mainostettu mediassa paljonkin vai onks mulla mennyt tosi pahasti ohi kaikki?
Eivät oo perkeleet miesmuistiin päivitelleet Greyn Anatomian kolmannen seasonin jaksoja tv-linksissä. Oon muodostanu pian henkilökohtaisen suhteen tohon sarjaan, ja se etten pääse katsomaan mitä tapahtuu ahdistaa mua suunnattomasti.
Ei helvetti toi Subin Päiväkahvien juontaja :DDD. Tulee pää kipeeks vaik laittais äänet pois!
Mihin on hävinny kaikki TV:n päiväohjelmat?
En oo aikasemmin tajunnukaan millasta paskaa tuolta tulee näin päivisin.
[q]astaroth, 8.11.2006 22:12:
olen kuitenkin lohduttautunut sillä, että eipä koko kielestä ole koko elämäni aikana ollut minulle yhtään mitään konkreettista hyötyä, ja tulvaisuudenkin suhteen uskallan olla skeptinen
[/q]
Just toi seikka vähentää mun opiskelumotivaatiota monta pykälää. Musta on nii turhauttavaa yrittää väkisin opiskella kieltä, jota tuskin tuun koskaan tarvitsemaan, oli se sit virallinen kieli tai ei. Mä en pahemmin liiku ruotsinkielisillä alueilla ja sielläkin pärjää suomella, ulkomailla englannilla kaikista parhaiten, joten perkele!
Vitun entinen poikaystävä.
Miks se jatkaa jankkaamista vaikka sanoin että nyt en pysty puhumaan? Mua ei kiinnosta just nyt ruotia meiän epäonnistunutta suhdetta eikä varsinkaan perustella miks en oo kiinnostunut kokeilemaan uudestaan kun se todistaa käytöksellään sen mun puolesta uudestaan ja uudestaan. Kuinka se voi olla yhtäkkiä nii helvetin ärsyttävä? Hermot on ihan helvetin kireellä sen idiootin takia.
Soneralla on jotai fäkin katkosia ja mun netti lopettaa yhteistyön aina välillä
Nukuin pommiin enkun kokeesta eikä oo mitään motivaatiota alkaa lukemaan psykologiaa. *toktok* Ehkä sitä pitäis skarpata kohta.
Teeveestä hävis äänet, iTunes ja iPod ei suostu yhteistyöhön, jääkaappi on tyhjä, mua laiskottaa, mun kone huutaa ihan vitusti, oon rahapulassa, mul on nälkä ja huono olo samaan aikaan, TV Links ei TAASKAAN toimi ja kuulokkeetki paskana.
Mitäs vielä..
Nii, ja nyt on vast tiistai.
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.
Ärsyttäis jos mul ois samanlainen aviomies ku toi Andre nelosella
Noi vitun Danone-mainokset..... . . . . .
Ja sit oon epähuomiossa sopinu liikaa menoja loppuviikoks, saas nähä miten aikataulutan päiväni et kerkeisin kaikkialle.
Ja oon köyhä. Köyhtynyt. (Aina ollu tosin.)
Puuh.
[q]Caro², 26.6.2006 02:31:
---
Zenni, 26.6.2006 01:56:
hyttysverkko siis. Äägh!
---
Suosittelen mielenterveyden vuoksi sadistisempaa, joskin työläämpää ratkaisua. Osittainen hyttysverkko joka jättää ikkunaan sopivan raon.... TUULETTIMELLE!!!
*surrur* ja aamulla lapioidaan kuolleita ötököitä *lauleskel*
PS. Isoimmat ötökät jaksaa lennellä tuulettimen ohi, joten kandee laittaa verkko "tiiviisti" vispilän reunojen kohille, että ne öllit pääsee niinsanotusti "imuun"
[/q]
Kaiken kaikkiaan aika loistava idea, varsinkin kun just haluan nähdä niiden ötököiden kärsivän *pahis**nauru* Eli nyt vaan toteuttamaan tätä, tuuletin multa löytyykin omasta takaa jo valmiiks!
Pikkukauppojen yli-innokkaat ja avuliaat myyjät saavat mut syvästi ahdistuneeksi ja pakenemaan paikan päältä ilman sen suurempia tutustumisia kaupan tarjotaan.
Alakerran räyhäävät saksanpaimenkoirat....vittu ny luukutetaan koirilta aivot pellolle happy hc:lla *senkin**pahis*
Helvetti ku yläkerran naapurin penska on huutanut puolet päivästä parvekkeella kuinka parsakaali on pahaa eikä se sitä suostu syömään.
Mä taidan vissii odottaa ihmisiltä ihan liikoja. Tai että ne olis parempia kun mitä ne oikeesti on.
Tuleepas vähemmän edustava kuva ajokorttiin
Landeskoudet keskustassa ohjaamassa liikennettä.
ASEM-hipit banderolleinen.
Miehet.
Ja se, ettei saa edes meuhkata mistään ilman et on "ahdasmielinen".
ärsyttää kun maito ja kaakaojauhe eivät sekoitu kunnolla keskenään vaan jauhe paakkuuntuu