Hallmark - End Of An Era 15.11.2003 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

yritetään päästä tännekkin

Sanoisinko, että pakko. Siis must. Ihan must. *sydän*
Pakko päästä hyvästelemään Hesperia*nyyh*

Tänne pitää kyl päästä tulemaan. *sydän**plur**sydän*

Itsekin pidän tätä melko mieluisena pakkopullana, pitäähän Hesperia hyvästellä. *sydän*

Ilman muuta tänne on tultava! *plur**joo*

juuuuuuuuuuuu, täällä on oltava*pihkassa*

pissin haudalle

Paikalla ollaan.

Hesperia on ollut joskus kuin toinen koti. Kyllähän sitä nyt viimeisen kerran on tultava paikan päälle. Hallut ja hesperia *sydän**sydän**sydän* .

Hesperia on ainoa bilepaikka, josta tykkään, joten onhan sinne tultava.

Täällä Klubituksessa on aika mielenkiintoinen tapa, että jokainen pystyy avaamaan eri biletapahtumista topicin, vaikkei olisikaan järjestäjä...
Kuinkahan paljon väärää ja mutu-tietoa silloin tullaan jakamaan, mitä itse asianomaiset joutuvat oikaisemaan...

*täh*

T:Tero

Täältä on niin paljon hyviä muistoja (vaikka kaikkia niitä ei muistakaan sattuneesta syystä*blush**justjoo*) et pakkohan se on tulla..

Jepps, see u all there

[q]Individual:
Täällä Klubituksessa on aika mielenkiintoinen tapa, että jokainen pystyy avaamaan eri biletapahtumista topicin, vaikkei olisikaan järjestäjä...
Kuinkahan paljon väärää ja mutu-tietoa silloin tullaan jakamaan, mitä itse asianomaiset joutuvat oikaisemaan...

*täh*

T:Tero
[/q]

Yleensä se tieto mitä annetaan niin on melkeinpä sitä mitä luvassa onkin, mutta sattuu niitä mokiakin

ja tosiaan viimeiset hallut hesperiassa.. tänne vaikka mikä ois. en missaa mistään hinnasta *eiei**sydän**klubitus**sydän*

[muokattu 13.10.2003 11:50]

Onkohan tulossa joku kolmas taib ja orkidean seuraksi?

nouu!! viimeset hallut.. surettaa. liikaa ihania muistoja.. ja kohta se kaikki on poissa, eikä enää koskaan tule takas. *kaipaus* kukaan/mikään ei voi estää mua tulemasta tänne!!

[q]Late:
Paikalla ollaan.
[/q]

Mii tuu!

Hesperiasta ja halluista on niin paljon muistoja, että tuntuu tosi surulliselta jättää tää paikka hesperia on nimenomaan toinen koti Ja minähän olen paikalla varmasti...

olisi kiva, jos line-upissa oli jotain yllätyksellisempää, mutta ainahan tabi ja orkidea ovat olleet hyviä

Joh. Ei voi skippaa vaikka mikä ois.

Tänne pitää kyllä mennä..

O