Uudenvuodenlupaukset
Lupaan olla ihana vaimo*plur*
uuteen vuoteen on viela aikaa (13-15.4) joten siihen mennessa 2 tavoitetta.
paino 82 > 75kg
cooper test 12 min xxxx m > 3000m
nailla mennaan.
Lisää riskejä, lisää virheitä, lisää leikkejä ja muutenkin ajattelin vetää aika överiksi, ohitse omien hyvien tapojen.
haku ammattikorkeaan
[q]nomic, 21.12.2009 02:14:
Kasvatan kolme rintakarvaa lisää!
[/q]
lupaa olla tämän toiminnan virallinen valvoja ja jos niitä karvoja ei ala näkymään lupaudun ilmoittamaan asiasta teille! (enkä anna sen liimata niitä itse)
Jäi viimevuonna pelaamiset vähän vähille ja rytkymiset puolitiehen niin voisi luvata että pelaan ensi vuonna enemmän ja nolifetys jatkuu kahta kauheammin
Viime vuonna tein uudenvuodenlupauksen, että lankaan hampaani kerran päivässä. Ihan semmoista tahtia en ole kyennyt saavuttamaan, mutta aika tyytyväinen olen tähän noin 5 krt/vko lankaustahtiin.
Tästä innostuneena ajattelin, että tänä vuonna voisin luvata meikata päivittäin, joka tosin tarkoittaisi myös naaman putsausta joka ilta. Jos tuossa pääsisin kanssa about 5 krt/vko tahtiin, niin ei olisi yhtään hullumpi
Kesäkuntoon 2012
Jäi viimevuonna pelaamiset vähän vähille ja rytkymiset puolitiehen niin voisi luvata että pelaan ensi vuonna enemmän ja nolifetys jatkuu kahta kauheammin
Hei tää oli hyvä! Voisin itekki harkita..
Mulla ois niin monta lupausta itelleni et jos sanon vaa ympärpyöreesti et koitan olla vähän parempi ihminen taas jälleen*hih*
---
---
Hei tää oli hyvä! Voisin itekki harkita..
Mulla ois niin monta lupausta itelleni et jos sanon vaa ympärpyöreesti et koitan olla vähän parempi ihminen taas jälleen*hih*
Sniff sniff. Toi mun lupaus ei ikinä toimi ku alkuvuoden. Noh saapahan kerättyä akkuja alkukesään asti. No mut ei tuo siunkaan lupaus ole hullumpi :).
MÄ tosin lupaan tänä vuonna, että aloitan joko Swotorin tai D3:sen ja nolifeen VIELÄ pahemmin taas alkuvuoden kunnes "sniff sniff" rytkyminen loppuu...
Taidan luvata etten lupaa mitään. Tai lupaan yrittää vähentää levyjen ostoa
Lopetan tämän vähäisenkin tupakan polton tähän .
En tee yhtään lupausta. Ei ole mitään syytä. :)
Lupaan käydä kolmella Proteuksen keikalla ulkomailla. Ja jokaisella Suomen keikalla : )
Pelata pokerii joku 20-30 tuhatta hanskaa per kuukaus.
- Valmistuminen koulusta.
- Oman työn löytäminen.
- Siinä sivussa oman liikeidean työstäminen.
- 20% opintolainasta maksettu takaisin.
- Asennoituminen suhteisiin kevyemmin (--> vähemmän draamaa).
- Enemmän seksiä.