Hallmark - The 4th Birthday Celebration 28.2.2004 @ Helsinki
_*possu*/ yes!!!
joo!
-M
noni
Tääl o sit mun syndet ja läksiäiset!
jea jea
Miksi tämä päivä ja thrillseekers, minua ainakin vetää tampere puoleensa kun marco v
Ja tiedä kuinka kovia staroja siellä tulee viel olemaan
paikalla
Tänne! *sydän*
*säntäilee ympäriinsä iloisena*
Heeei, tänne pitää tulla!
Ihan duunin vieressä, voi etkoilla duunissa
[q]Itis:
*säntäilee ympäriinsä iloisena*
Heeei, tänne pitää tulla!
[/q]
jeeee itis sun duuni on loistava etko paikka*joo*
[q]hallucinogen:
Miksi tämä päivä ja thrillseekers, minua ainakin vetää tampere puoleensa kun marco v
Ja tiedä kuinka kovia staroja siellä tulee viel olemaan
[/q]
mis sanotaan et marco v? manse ja K-16, luulenpa et hallut vie voiton
-M
mäkin olen kyllä niin täällä...
millanen paikka on maestro? (toivottavasti vähän hesperiamainen *plur*)
[muokattu 10.12.2003 12:27]
[q]Mark:
mis sanotaan et marco v? manse ja K-16, luulenpa et hallut vie voiton
-M
[/q]
http://www.marcov.nl/
Plattarissa on asiasta ollut keskustelua, jotkut kovin spekuloi arminia joka paikkaan ja kun se ei ollut tänne niin kohta ne varmaan pitää itsestään selvyytenä et liquidissa se on
Pitää nyt katsoa viel mikä ton liquidin lopullinen lineup on ja sit miettiä kumpaan tulee.
Tampereen reissusta syntyy aina kivoja lisäkuluja.
[q]Hyzenthlay:
(toivottavasti vähän hesperiamainen *plur*)
[/q]
Eli ollaan kuin sillipurkissa ja maksetaan sikahintoja juomista? *vink**nauru*
ei mua ainakaan hallmarkin tungokset ikinä ole pahemmin haitanneet, kun tunnelma on ollut niin katossa. Myös kalliihkot juomat ovat olleet aika pieni paha
kuitenkin, joku hiukan luksuksempi paikka voisi olla hallmarkille hyvä. Siksi säikähdinkin, kun kuulin huhuja nosturiin siirtymisestä
[muokattu 10.12.2003 12:45]
Nosturi olis ollu ihan bueno, tästä maestrosta en tiedä mitään. Ainoa käsitys oli et tais/taitaa olla joku humppamesta. Kyllähän esim trance nation on toiminu nosturissa loistavasti niin miksei olisi hallmark
Mua ainakin otti aivoon hesperiassa olleet tungokset kun mahtunu liikkuu saati tanssia kunnolla aina. Ja kokis 3.90
[q]Itis:
[/q]
ha, mullaki samassa korttelissa
Maestrohan on rempattu uuteen uskoon ja varmasti ihan hyvä mesta halluille. Parempi kuin kolkkko nosturi imho. Mukava välillä mennä uusiin mestoihinkin.
Jee ja thrillseekers, nam=)
[q]hallucinogen:
Nosturi olis ollu ihan bueno, tästä maestrosta en tiedä mitään. Ainoa käsitys oli et tais/taitaa olla joku humppamesta. Kyllähän esim trance nation on toiminu nosturissa loistavasti niin miksei olisi hallmark
Mua ainakin otti aivoon hesperiassa olleet tungokset kun mahtunu liikkuu saati tanssia kunnolla aina. Ja kokis 3.90
[/q]
Joo mut menee maku jos kaikki bileet on samassa homeisessa hallissa ... ihan piristävää että ne on suurimmaks osaks eripaikoissa .. nosturi on muutenkin semmonen luola ..
Taitaa nä olla mlnm kassa samaan aikaa.. Luultavasti turku, karibia ja mlnm vie voiton...
Plattarissa huhuiltiin ,että mlmm siirrettäisiin tai siirrettiin jo koska ei oo järkeä alkaa kilpaileen liquidin ja hallmarkin kanssa.
Maestroon sit muutti.. ihan kiva, ei oo ku muutama sata metriä matkaa himasta*hih*