Hallmark - The 4th Birthday Celebration 28.2.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Tulossa ollaan!!

ylihuomenna on! enää 2 päivää tasan!

[q]Dèja vu:
Tulossa ollaan!!
[/q]

Meidän pojat Ja Jarkko kans mukaa

joo jos se uus mesta on edes vähänkään yhtä ku vanha hesperia. Ni eikö hän sinne löydy vanha kunnon hallmark FIILIS

[muokattu 26.2.2004 23:43]

tänne ilmeisesti oon tulossa, ovelta saanee lippuja ihan ok? ei jaksa stadiin lähteä parin lipun takia ajaan ruuhkassa =)

örrrr ja kiksuuuuu _o/

Kai sitä ainakin ovelle voi tulla piipahtamaan... Itse en haluis olla missään ahdistuneena, joten voisittem melkein kaikki olla tulematta

one day left to RAMBOOO!!

soittoajat ilmestyi jo platarille, nämä sieltä:

22.00-24.00 DJ Tab
00.00-02.00 Thrillseekers
02.00-03.30 Orkidea

Pitänee saapua paikalle kameran kanssa kiksuttelemaan oikein urakalla :)

koht...koht pääsee irti

juuei, kyllä me olelle täällä

Monista kyselyistä päätin kirjoittaa nyt tännekkin et ne jotka ei viel tiedä niin en oo edellenkään tulossa tänne vaan meen Tampereelle Liquidin bileisiin kattomaan/ bilettämään marco v:n tahtiin.. se on ollu mun yksi unelma nähä se ja nyt mulla on siihin mahollisuus.. *sydän*

Mut pitäkää kaikki ihkut hauskaa halluissa... mie tuun sit ens kerralla mukaan..

[muokattu 27.2.2004 10:23]

[q]ville:

22.00-24.00 DJ Tab
02.00-03.30 Orkidea

[/q]

Kerrankin Tab on laitettu lämppäriks eikä lopettajaks. Mainiota.

Tänneppä siis vaihteex.*joo* En o aikaisemmin Hallmarkissa muistaakseni ollutkaan.

heh, ikäraja laskettu k18

On se kyllä hienoa kun tab soittaa ekana niin ei tarvii lähtee jo kahdelta kotiin Toivottavasti tällainen järjestely jatkuisi muissakin hallmarkin tapahtumissa mutta luulen, että tämä on vain sen takia, että tapsa ei ehtisi aikasemmin tampereelta.

[q]ville:

22.00-24.00 DJ Tab
02.00-03.30 Orkidea

[/q]
Näköjään jo 24.1.2004 annettu tieto ei ole siis muuttunut... onneks thrillseeekers ei soita vikana...

Orkidea *sydän*

[q]lostgone:
Tänneppä siis vaihteex.*joo* En o aikaisemmin Hallmarkissa muistaakseni ollutkaan.
[/q]
*hali*Näkee suakin pitkästä aikaa..

Maestroon sit muutti.. ihan kiva, ei oo ku muutama sata metriä matkaa himasta*hih*

O