Hallmark - The 4th Birthday Celebration 28.2.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

en tiennyt millanen mesta maestro olis joten oli vaikeeta kuvitella etukäteen miten hallmarkin bileet sopis sinne. siks mulla ei ollut kauheesti ennakko-odotuksia näiden bileiden suhteen, mut tulin silti vähän pettymään.

paikka oli sinänsä ihan toimiva: iso tanssitila, sopivan liukas lattia ja tiskeillä palvelu pelas tosi hyvin. ilmastoinnille plussaa. musta se mesta oli jotenkin sen mallinen ettei sieltä meinannut koskaan löytää ketään. aina oli jonkun kulkuväylällä jos pysähtyi hetkekski juttelee, ku ne käytävät siel oli aika kapeita ja jengiä aivan liikaa.

musta tuoleja ja pöytiä ois saanut vähentää vasemman ja oikeen puoleisista yläbaareista ainakin puoleen, silleen et siin kaiteen luona ois voinut tanssia.
ny tuol oli ikävää ku jengiä oli niin paljon tanssimassa, et joku oli ain tönimässä tai kulkemassa läpi ja sit ku on viel tällanen käpy kuin mä, niin eihän sielt mitään sinne lavalle nähnyt. (*hymy* löysin kyl sit kivan tanssipaikan vj\'n mestan vierestä, siin ei kukaan töninyt ja näkyvyyskin oli loistava).

ja sit se pahin pettymys:
huoh.. mulle hallmark vaan meinas jotain enemmänkin kuin pelkän tilan missä se järjestetään. musta näistä maestron bileistä puuttui täysin se sama iloinen, valoisa ja kotoisa tunnelma, joka hallmarkin bileissä oli hesperiassa. maestron bileet tuntui siks lähinnä vaan joltain normibileiltä, eikä yhtään hallmarkilta. ehkä sit kaikkeen tottuu..

Jaa-a.. Vaikee sanoo yhtään mitään.. Oli vähän suru sukassa Musiikista en kyllä voi valittaa

*sydän**sydän**pihkassa**sydän**sydän*

*sydän**pihkassa**sydän**pihkassa**sydän*

ABSOLUTELY AMAZING! *pihkassa**plur*

KYLLÄ!!

Nää oli todennäköisesti parhaat bileet missä olen tämän hetkisen ”urani” aikana tanssinut. Paikalle tultiin 10.30, member jono oli yhtä pitkiä kuin toinenkin jono, pääsimme nopeasti sisään, paikka hurmasi minut heti aluksi ja olin aivan ällistynyt kun sain portaat kiivettyä ylös! Tanssilattialle menin 20min myöhemmin. Tab soitti aivan mahtavaa tavaraa vaikkakin miestä hiukan harmitti kun joutui soittelemaan pidätellen, thrilli kämmäsi vähän volyymit aluksi mutta onneksi tab tuli hoitaa lisää potkua laitteisiin ja siitä eteenpäin kaikki oli ihan kiksutaivaassa. 1 ja 2 välillä tuli sellasta nostatusta et kaikki oksat pois! Rokkidea täytti toiveen halusinkin kuulla vähän tiukempaa vääntöä tuon 4h kiksuilun jälkeen ja tyyli upposi meikäläiseen täysin. Paikalta poistuttiin 2.45 rätti väsyneenä, tuli sitten tanssittua IHAN täysillä 4 tuntia ainakin. Tuli loppupäässä tanssittua aika paljon siellä ”members only” alueen kulmassa kun siellä oli enemmän tilaa tuulimyllyttää...
Oli hauska tutustua muutamiin ja moikata vanhoja tuttuja.
Näistä bileistä näköjään julkaistaan paljon kuvia ja se on kiva sillä nämä jäävät muistiin pitkäksi aikaa.

Ainoa pieni miinus tulee juomien hinnasta, limu+vesi 4,90!!! long island 17!!!!!

KIITOS!

[q]Cera:
ps. pääsin nukkumaan mielettömän kävelymatkan jälkeen kahden ihanan kuuman kissan viereen.... kiitos siitäkin <3 x)
en ois varmaan selviytynyt jos ois pitänyt raahautua kotiin.
[/q]
Ole hyvä..*vink*
Mulla oli vaan todella hauskaa, pitkästä aikaa pääsi tanssimaan ja jaksoi tanssia tungoksesta huolimatta. Maestro toimin mun mielestä paremmin mitä Hesperia ikinä,kykeni hengittämään eikä tarvinnut pelätä pyörtyvänsä*hymy*Paikalla oli mielettömän paljon tuttuja joita ei ole nähnyt ikuisuuksiin*hali*Ja tein omaa Hallmark historiaa, muistan koko illasta ihan kaiken*aplodit*Joskus köyhänäkin on kiva olla..*hih*

Lisää tätä ja äkkiä..*sydän*

Värilaseri? Liukas lattia? En mä vaan huomannut, oli niin paljon kavereita paikalla että tekniset yksityiskohdat jäivät toissijaisiksi! Oli taivaallisen hauskaa, kiitos meille kaikille! *sydän*

joo lattia oli kyllä liukas, no pääsipähän ees kerran tänäki talvena luistelemaan
en nyt niin erityisessä arvossa oo koskaan halluja pitäny eikä tääkään kerta paljoa edellisistä eronnu. paikka oli hieno eikä mulla ainakaan ollu kertaakaan ahdistavan kuuma, vaan vittu että niitä ihmisiä pitää ottaa paljon sisälle. miinus puolet niin olis ollu paljon siistimpää. esim. olis mahtunu tanssimaan..kun toi paaskanjauhaminen alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää.

Ei voi kyllä muuta sanoo et aivan tajuttoman mahtavat bileet oli!! *sydän**sydän*
Thrill heitti kivan napakan setin ilmoille ja ei ollut Tabin & Orkidean setitkään mielestäni huonoja.
Maestro oli positiivinen ylläri miten kivan iso mesta oli...vaikka oli jengiä liikenteessä niin kuitenkin ilma ei ollut tunkkaista..tai ainakaan en huomannut.
Juomapalvelukin pelas niin hyvin et jäi myös toinenkin muisto bileistä eli aivan tajuton rapeli...vuosi sadan pahin mahdollinen*nyyh*

No mut elämä taas hymyilee...toivottavasti Hallmark starttais uusilla kemuilla pian tulevaisuudessa.

HUH HUH, NÄTTII! lainaten yhden frendin sanoja!

Kahden tunnin unien jälkeen ajattelin että tästä ei voi tulla muu kuin kauhea ilta, mutta mitäpä vielä! aivan loistavaa!

Maestro paikkana epäilytti koska en ollut koskaan moisesta kuullutkaan saati tajunnut että moinen saattaisi sijaita niinkin oleisella paikalla Helsingin keskustassa.
Sisään päästiin jonottamatta klo 23 aikoihin ja narikkakin sujui mutkitta.
Yläkerrassa ei vielä paljoa ollut porukkaa mutta se ei juurikaan haitannut koska ensimmäiset hetket meni heräillessä + paikkoja katsellessa! tykkäsin siitä mitä näin! Loistava iso venue missä oli vielä aivan uskomattoman hyvä tanssilattia!

Juomia ei tarvinnut jonottaa ollenkaan ja hinnatkin oli limuille sopivat (iso .5l tuoppi ihan täynnä 2.9e)!

Musiikista sen verran että kun on ollut kuuntelematta kiksua niin kotona kuin bileissäkin niin ai jai mitä maiskottelua tuo ilta toikaan tullessaan!
Tanssilattialle väsymyksestä huolimatta suuntasin ja koko illan itseäni jollain asteella vetkutin! Takana oli hieman tönimistä havaittavissa mutta eipä se loppujen lopuksi niin kauheasti haitannut vaikka ko. hetkellä tulikin napistua moisesta.

Tab heitti kunnon ihkukikxuu mitä oli aivan pakko fiilistellä ja aina kun koitin päästä tanssilattialta pois alkoi uusi veisu joka oli pakko tanssia...tätä jatkui myös koko thrillin setin ajan, vähän väliä tuli kyllä käytyä kiertelee paikkoja mutta kummasti sitä löysi itsensä taas tanssilattialta.
Orkidean aloitus sai kyllä ihon kananlihalle! huh, Tosin sen jälkeen ei kyennyt enää tanssilattialle. kiitos väsymyksen, hymy ei kuitenkaan hyytynyt missään vaiheessa!
Kotiin klo 2.40 ilman mitään narikkajonoja tai muutakaan häslinkiä!
Loisto ilta kaikin puolin!
Tuttujakin oli mielettömästi liikenteessä

Kiitos siis Hallmarkille, onnea ja pitkää ikää!!

[q]vaan vittu että niitä ihmisiä pitää ottaa paljon sisälle. miinus puolet niin olis ollu paljon siistimpää. esim. olis mahtunu tanssimaan[/q]

No tämähän olisi varmaan ollut kannattavaa järjestäjille kuin paikalle itselleenkin.
Tilaa oli hyvis jos halusi tanssia, kunhan vaan jakso katsella ympärilleen!

[q]akir0:
En ollut paikalla, mut villi arvaus yanan kommentin perusteella - Age of Love, Age of Love
[/q]

Aah, kiitämme :)

oli kyllä loistava paikka tuo maestro. tykkäsin hesperiasta sen verran paljon, että ennakkoasenne oli melko negatiivinen. kuitenkin maestro kirkkaasti nousi helsingin puitteista ykköseksi. kivaa oli, vaikka tanssittua ei kyllä tullut koko iltana kuin korkeintaan viis minsaa... plääh...

paikalla oli kaaaaaaaaaikki sellaisetkin tutut, joihin ei ole törmännyt pitkiin aikoihin. harmittavaa kyllä, että hyvin harvan sitten enää löysi väkijoukon seasta uudestaan. kiitos kaikille ihanille tutuille juttelutuokioista. tosin mä taisin taas itse olla äänessä enimmäkseen ja viiletin kuin tuulispää ympäriinsä.

kyselin kolmen aikaan niiltä narikan herrasmiehiltä, että mitä ovat asiakaskunnasta pitäneet. heillä oli kuulemma aika negatiiviset ennakko-odotukset, kun pelkäsivät kymmenittäin övereitä ja muuta sekoilua. asenne kuitenkin muuttui aivan päinvastaiseksi illan aikana. bilettäjät kuulemma yllättivät täysin asiallisuudellaan, positiivisuudellaan ja iloisella mielellä. suurin ihmetyksen aihe oli se, että perinteiset jokailtaiset tappelut ja rähinät puuttuivat tyystin. eräs työntekijä siinä tokaisi loppukommentiksi, että ovat hyvin tyytyväisiä, jos yhteistyö jatkuu ja sama jengi saadaan paikalle uudestaankin.

kivaa oli... kiitos kaikille...!!!

-pipovinossauhuu

[q]Uhuu:
kyselin kolmen aikaan niiltä narikan herrasmiehiltä, että mitä ovat asiakaskunnasta pitäneet. heillä oli kuulemma aika negatiiviset ennakko-odotukset, kun pelkäsivät kymmenittäin övereitä ja muuta sekoilua. asenne kuitenkin muuttui aivan päinvastaiseksi illan aikana. bilettäjät kuulemma yllättivät täysin asiallisuudellaan, positiivisuudellaan ja iloisella mielellä. suurin ihmetyksen aihe oli se, että perinteiset jokailtaiset tappelut ja rähinät puuttuivat tyystin. eräs työntekijä siinä tokaisi loppukommentiksi, että ovat hyvin tyytyväisiä, jos yhteistyö jatkuu ja sama jengi saadaan paikalle uudestaankin.
[/q]

No mutta sepäs hienoa, itse kanssa jututin sitä ”members only” puolen baariukkoa ja kysyin että taitaa olla vähän eri meno nyt kuin normi iltana mamban ja arja korisevan tahdissa? En nyt sana tarkaan muista mitä vastasi mut kyllä peukut oli pystyssä hallujen suuntaan 10-0.

[q]remotion:
No mutta sepäs hienoa, itse kanssa jututin sitä ”members only” puolen baariukkoa ja ...[/q]

oliks siel tollanenkin jossain =D mita siel oli

lavalta katsottuna oikealla oleva alue jossa pitkiä pöytiä ja penkkejä, sekä baaritiski. Oli muuten hävyttömän rumia ne sen osan kalusteet ja pöytäliinat tais olla 1980 pikkujouluista revitty. Juomat oli members only hintaisia, mm long island 17!!

Ton alueen sais siivota ja laittaa tilalle reunoille löhötuoleja tai pitkä seinän myötäinen sohva ja sitä vastapäätä pieniä pöytiä ja sisustukseen sopivia penkkejä, tilan etuosan vois pitää puhtaana et siinä voi tanssia.

[q]yana:
---
remotion:
No mutta sepäs hienoa, itse kanssa jututin sitä ”members only” puolen baariukkoa ja ...
---

[/q]

Ja missäköhn se oli ? :D

.m

Vittu mitkä kemut! *sydän*

[q]flaikku:
---
yana:
---
remotion:
No mutta sepäs hienoa, itse kanssa jututin sitä ”members only” puolen baariukkoa ja ...
---

---

Ja missäköhn se oli ? :D

.m
[/q]

No just lavalta katsottuna oikealla missä oli valojäbätkin. Siellä oli ”Oma” baaritiski ja penkkei ja pöytiä. Loppuillasta se oli kuitenkin kaikkien käytössä..ei siinä enää ainakaan ollut pokea enää ovella :)

Gaad dääm ku ei päässy paikalle....töitä piti tehä ja unelmoida pääsystä...
Se ei vaan aina riitä...Ens kerralla sitte!

[q]NviperO:
Joo hyvät bileet oli. Hallmarkit yllättivät kerrankin positiivisesti. On niissä yleensäkin kivaa ollut, mutta nyt meininki oli vielä aivan eri tasolla. Maestro oli paikkana mukavampi kuin Hesperia ja riittävän tyylikäs järjestääkseen Hallut. Myös tilaa oli huomattavasti enemmän, joskin väkeä taidettiin sitten ottaa yhtä lailla samassa suhteessa enemmän.

Tab heitti mielestäni selkeästi paremman setin kuin Laserpointissa, joskin Lasereissa en käynyt kuin piipahtamassa isossa salissa Tabin aikana, joten en osaa sanoa josko vaikka olisi ollut sama setti. Ei voi tietää. Kuitenkin tuntuu siltä, että Tabin soittama musa toimii paremmin pienemmissä tiloissa.

Thrillseekers oli aivan loistava, upposi ainakin meikäläiseen täysillä. Myös soittajasta näki, että kivaa oli. Toivottavasti tulee käymään uudestaan jossain vaiheessa. Orkideaa en enää edes jäänyt kuuntelemaan, kun väkeä alkoi olla tanssilattialla hieman liian paljon ja ”pilekiintiö” tuli täyteen jo ekan neljän tunnin aikana.

Lisäbonuspisteet toimivasta ilmanvaihdosta ja member area tiskistä josta sai juotavaa nopeasti, joskin kyseisellä alueella ei enää ekan tunnin jälkeen tuntunut olevan minkäänlaista kontrollia.

Meinasipas unohtua, Riikka ja Maria *sydän*

[muokattu 29.2.2004 04:22]
[/q]

LUL! Äijä pistä aina kunnon romaanii tänne Ei noita jaksa kukaan lukee Hmmm... Riikka ja Maria oli kyl MUN PEIPET!!!! *pusnus*

O