tipaton tammikuu

Back to yleinen keskustelu O

miksi turhaan yrittää kusettaa/kiduttaa itseään joillain tipattomilla kuukausilla.. :o

[q]Occu, 1.12.2005 17:41:
miksi turhaan yrittää kusettaa/kiduttaa itseään joillain tipattomilla kuukausilla.. :o
[/q]

Joo...samaa mieltä, noin loppujen viimein. Mutta mä ajatttelin yrittää aloittaa vuoden silleen yleisesti aika terveellisesti, koska musta tuntuu, että mun kroppa kärsii tällä hetkellä, mun pahoista elämäntavoista

Mutta siis, mä aion yrittää. Tosissani joo, mutta en mitenkään kurttuotsaisesti.

Eli siis Tipattomasta Tammikuusta tuleekin Terveellinen Tammikuu.

ei missään nimessä.

Älkää nyt tätä taas alottako.

Voisha sitä taas yrittää *joo*.

Ei ei. Tulee tylsää jos ei pääse välil vähä tilttaa ja nollaamaa.

Aika hiljasta on tollaset tipattomat tammikuut.

tipaton helmi- ja maaliskuu.. niin jos nyt sit tammikuussa ottais sit vaikka vähän rennommin..???

Lupaan pitää täysin tipattoman vuoden. Kertaakaan en aio ottaa tippaa, ainoastaan litratolkulla.

Ruksasin kohdan "yritän"

Muutenkin viime aikoina tuo juominen (määrästä riippumatta) on aiheuttanut pääkipua ja vatsanväänteitä ihan liikaa seuraavalle päivälle, joten voisi olla ihan fiksu ajatus puhdistaa kroppaa välillä. Pitäisi muutenkin jättää *känni*minen niille, jotka sen oikeesti hallitsevat *blush**hihu*

Ei taaskaan tipatonta tammikuuta. Ensi vuonna aion yrittää olla ostamatta ensimmäistäkään alkoholijuomaa baarista. Siinä on haastetta ja samalla mahdollisuus huomattaviin rahansäästöihin.

Hmmm pitäsköhän kokeilla. Olis ihan mukava yrittää*joo*. Aika kovan työn takana kylläkin *ding*. Pitäs saada joku porukka messiin kenen kans vois hengata muuten ei kyl onnaa..

Miten olis tipaton joulukuu?

Paljon parempi.

[q]Cata, 4.12.2005 20:34:

Paljon parempi.
[/q]

Tää voisi pelastaa onnistuessaa monen joulun, usean ihmisen kohdalla...

[q]pirpeli, 4.12.2005 20:42:
---
Cata, 4.12.2005 20:34:

Paljon parempi.
---
[/q]
Missio: Ei yhtään hukkunutta jouluna

[q]Lost-Soul, 4.12.2005 21:00:
---
pirpeli, 4.12.2005 20:42:
---
Cata, 4.12.2005 20:34:

Paljon parempi.
---

---

Missio: Ei yhtään hukkunutta jouluna
[/q]

No, lähinnä kuitenkin ajattelin alkoholista aiheutuvia perheriitoja yms. ja niistä johtuvia äkkipikaistuksissa tehtyjä juttuja..

Ei tuu mitään..

Kippis! *känni*

ei voi olla mahollista *igor*, kyl se jossain vaiheessa kupin puolelle kaatuu

Siis täähän on ihan piece of nakki Menee tammikuu ja miksei nyt saman tien helmikuukin.

noniin ihmiset on taas se aika vuodesta kun pitäisi olla kuukauden ajan kuivin suin... kuinka moni yrittää tulevana/tänä vuonna...?

ainakin allekirjoittanut lupaa kautta suksiensa tänä vuonna... saa nähdä kuin käy -

[muokattu 29.12.2003 02:13]

O