päivän o_O
On se ihanaa että meiän pikkuneiti on hyväntuulinen,seurallinen ja pirtee kun peipponen mut haloo..TÄHÄN AIKAAN!?!? Eikö pikkusten tyttöjen pitäis olla jo nukkumassa?
..eli ei mua sitte varmaan väsytäkkään tänä(kään) yönä
[q]zeuzz, 29.11.2007 19:01:
töissä meni pitkään. 6:30 - 18:00. lääh
[/q]*lohduttel*
[q]Freja, 14.11.2008 08:04:
Mulle ei vaan mee tajuntaan, kuinka jollekin voi olla nii vaikeeta (olla kohtelias) sanoa "hei" tai "huomenta".
[/q]
Mie oon yks näitä ihmisiä, vaik tosin yritän joka aamu moikata työkavereita. Jotenkin se vaan tuntuu usein turhalta, merkityksettömältä small-talkilta, kun samat tyypit moikkaa joka aamu, ja kun istun avokonttorissa niin niitä moikattavia piisaa... Mulle se "moi" ei vaan merkitse mitään, täällä on muutenkin aina ihan hyvä yhteishenki, eli oikeastaan tuo palvelee lähinnä ilmoituksena että on tullut töihin.
Mulla on myös samanlaisia näkemyksiä kysymyksen "mitä kuuluu?" ja vastauksen "ihan hyvää" kanssa.
töissä meni pitkään. 6:30 - 18:00. lääh
[q]Freja, 14.11.2008 08:26:
Ja jos jätän moikkaamatta, se jää häirään mua pitkäks aikaa :P Siks kai si tuntuu oudolta, ku kaikki ei nää siinä sellast.. En tiiä. En vaa tajuu :D
[/q]
Hmm, voihan olla että täällä meilläkin töissä jotain jää häiritsemään moinen... Täytyykin pitää paremmin huoli siitä että muistaa aina moikata kaikkia aamuisin. Ei tämmöistä itse tule koskaan ajatelleeksi koska mulle on oikeasti aivan sama moikataanko mulle aamuisin vai ei.
Faija aiheutti tän päivän 0_o
Pisti mulle viestin jossa ei nyt muuten mitään kummallista, mutta päätti sit laittaa viestin loppuun -Mara. Ihan niinkun tässä nyt olis ollut kauheen suuri mahdollisuus, että olisin luullut viestin tulleen keltään muulta. Ihan vaan vaikka jo numeron perusteella, puhumattakaan sisällöstä.
Mallia tuleva Metropolia: Koko viime vuoden valitin, että emme saa tarpeeksi hyvää Avid-opetusta ja miten tämä ongelma ratkaistaan meidän koulussa, kun uudet opiskelijat valittavat samasta ongelmasta?*täh*
Palkataan minut opettamaan heitä. *nauru**pökr* Oikeasti, nyt on niin todistettu, että tonne palkataan ihan kuka vaan.
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id76409.html
"Poliisin mukaan esimerkiksi maito on maaperään joutuessaan yhtä saastuttavaa kuin öljy."
nyt tuota uutista on jo muokattu hieman paremmin selittäväksi, mutta alkuun ei ollut paljon muuta kuin tuo teksti joka tossa ylempänä
oltais menty kamujen ja muksujen kanssa kauneimpia joululauluja laulelee, mut ne systeemit on huomenna, tiistaina, keskiviikkona ja torstaina...
ei ihan huvita lähtee laulelee joululauluja vielä
viime vuonna oli ihan salettiin myöhemmin joulukuussa
et tää nyt sit jää näköjään väliin ja se on kyl päivän :(
Tänään murkkulandiassa taisteltiin vastoin odotuksiani siitä, että kuka SAA auttaa pöydän kattamisessa ja pyyhkimisessä ym. kotihommissa. WTF is happening? Onko Suomen nuorisossa sittenkin jotakin toivoa? :D No, en valita! Nimimerkillä: Tänään ei tarvinnut toimia erätuomarina, portsarina eikä järjestyksenvalvojana
[q]pirpeli, 15.4.2010 23:12:
Meil oli kanssa nuokkarilla oikein kiva ilta. Vaikka jostain asioista joutu sanomaan, hoitui ne silti tavallaan hyvin(esim. pelivälineiden paikalleen vienti illan päätyttyä). Kai noissa "huligaaneissa" jotain toivoa on...
[/q]
On niissä! Meitsi diggaa! ^___^ Osaa kyllä arvostaa sellasia pieniä kivoja asioita, kun niitä tapahtuu, vaikka välillä (useimmiten) meno onkin aikamoista.
Ainiin, peeäs: Mä kuulemma ostan vaatteeni pissiskaupoista, en tiedä saanko unta tän tiedonannon jälkeen. Vois vaikka lähteä pissille.
(Ihania :D)
yllätyskrapula
Hmm. Ostin pullon ediä, kysyivät paperit.
No ni, kuka myöntää olevansa "skinhead28" -nimimerkki Huuto.netissä:
skinhead28 (7) (12.02.2008 22:36:32) 99999999999.99
Kävin viime perjantaina työhaastattelussa eräässä isossa autoliikkeessä automyyjäksi. Oppisopimuskoulutus, joka kestää puoltoista vuotta.
Haastattelu meni hyvin kunnes päästiin palkkakeskusteluun, jonka jälkeen lähdin about ovet paukkuen. Lupasivat olla yhteydessä itsenäisyyspäivän jälkeen.
Äsken tuli puhelu. Huomenna olis kakkoshaastattelu aluemyyntipäällikön kanssa ja paikka firmaan 99% taattu. Palkasta ei keskustella.
Mokomat käänsi asian niin päin, että "ajattele itseäsi, ajattele tulevaisuutta, tää työ palkitsee" jne "sus on erittäin paljon potentiaalia menestyä tällä alalla"..
Auttamattomasti ekan puolen vuoden ajan pitäs tienata alle köyhyysrajan, alle sossuntukien vaan sen takia, että vuoden-parin päästä ois ehkä rikas
Soitin ex-duuniin, josta luvattiin että kakkospaikka firmassa on taattu.
Huomiseen mennessä pitäs tehdä jotain järjettömiä päätöksiä.
Meenkö automyyjäks pilkkapalkalla ja otan toisen kaupankassaduunin siihen kaveriks vai koitanko neuvotella nykysen pomon kanssa palkasta tai jäädä hammasta purren tänne odottelemaan uutta tilaisuutta mullistamaan kaiken.
Mä en tiedä mitä mä teen. Antakaa mulle viisautta
[q]domi, 2.12.2007 15:52:
Hmm. Ostin pullon ediä, kysyivät paperit.
[/q]
Kuullu tota muualtakin et myyjät luulee sitä alkoholijuomaks O_o Samoin mad crocia
[q]Rubicon, 3.12.2007 09:32:
Mun pomo kysyi multa äsken et en kai mä vaan oo raskaana kun kuulemma "hehkun".
Sano nyt sit siihen et en ole,mä vain kerrankin meikkasin aamulla...
[/q]
Tää on vähän sama kuin kommentti et "hei, oot värjännyt hiukset!"
Enkä oo, pesin ne tänään.
Huomaa että jossain on tehty AD-migraatio. 24 puhelua tullut eikä kello ole edes vielä ysiä....
[q]Taskupeikko, 4.12.2007 12:35:
---
Rubicon, 3.12.2007 09:32:
Mun pomo kysyi multa äsken et en kai mä vaan oo raskaana kun kuulemma "hehkun".
Sano nyt sit siihen et en ole,mä vain kerrankin meikkasin aamulla...
---
Tää on vähän sama kuin kommentti et "hei, oot värjännyt hiukset!"
Enkä oo, pesin ne tänään.
[/q]
Joo,näitä kohteliaisuuksia vaan tipahtelee.
Pisti kyl oikeesti miettimään,et liikunks mä tosiaan useimmiten niin seinästä revityn näkösenä et jengi yllättyy,kun tekee itselleen jotain.
Nim. tänään meikkasin!
Voi voi, kun taas proffa hoitaa asiat hienosti. Tapaaminen vartin päästä, eikä vieläkään ole paikkaa tiedossa. :D