päivän o_O

Back to häröily O

Suht järkky tutina päällä eilisestä. o_O
Ja nyt pitäis lähtee vielä töihinkin...

Talven aikana olen hämmästellyt VR:n meininkiä; liikeyritys ei toimita asiakkailleen palveluita joko ollenkaan tai ei ainakaan sellaisina kuin lupaavat, mutta ottaa kuitenkin mielellään maksun niistä ja korottavat lippujen hintoja lähes jatkuvasti. Ihan heti ei tule mieleen toista esimerkkiä lafkasta joka voisi tehdä näin.

Sit olis tällaiset:
http://www.vr-konserni.fi/fi/vakiolinkit/VR-konsernitiedottaa/news_603.html
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/02/30499

VR tekee konsernina varsin hulppeaa tulosta ja kuitenkin toimitusjohtajan ratkaisu talven ongelmiin on "lisää rahaa valtiolta tai lippujen hinnat" ylös. Palveluiden toimivuuden parantumisesta taas ei silti anneta mitään takeita.

Mitä mä en nyt ymmärrä? Miten VR:llä ei muka ole itsellään rahaa fiksata ongelmiaan ja kehittää toimintaansa ilman valtiolta kerjäämistä tai asiakkailta riistämistä?

Uni mitä näin yöllä... Kuljin keskustassa pistämässä ihmisiä tajuttomaksi huutamalla niille "ROAR"! O_o

[q]nini, 6.4.2009 21:04:
Työkaveri sanoi tänään jäävänsä pian äitiyslomalle ja mä en ollut ees huomannu et se on raskaana
[/q]
Heh, kun menin lauantaina töihin ekaa kertaa melkeen kuukauteen, ilmotustaululla oli viesti että kaks mun työkaveria oli saanu jälkikasvua. Siis erikseen, ei keskenään. En mäkään ollu huomannu kun toisesta että oli raskaana. :O

[q]ezzy, 25.2.2009 10:27:
---
argh
[/q]

Jep. Jokanen uus päivä mun kanssa on seikkailu.

...ja meitsin mittari näyttää vielä 20 astetta pakkasta. Siis Helsingissä. o_O
[size=6]Toki se siitä lämpenee, mut silti.[/size]
Uloooooos. ^__^

[q]Jone, 10.2.2010 11:10:
Talven aikana olen hämmästellyt VR:n meininkiä; liikeyritys ei toimita asiakkailleen palveluita joko ollenkaan tai ei ainakaan sellaisina kuin lupaavat, mutta ottaa kuitenkin mielellään maksun niistä ja korottavat lippujen hintoja lähes jatkuvasti. Ihan heti ei tule mieleen toista esimerkkiä lafkasta joka voisi tehdä näin.

Sit olis tällaiset:
http://www.vr-konserni.fi/fi/vakiolinkit/VR-konsernitiedottaa/news_603.html
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/02/30499

VR tekee konsernina varsin hulppeaa tulosta ja kuitenkin toimitusjohtajan ratkaisu talven ongelmiin on "lisää rahaa valtiolta tai lippujen hinnat" ylös. Palveluiden toimivuuden parantumisesta taas ei silti anneta mitään takeita.

Mitä mä en nyt ymmärrä? Miten VR:llä ei muka ole itsellään rahaa fiksata ongelmiaan ja kehittää toimintaansa ilman valtiolta kerjäämistä tai asiakkailta riistämistä?
[/q]

Ehkä sinulla oli ns. retorinen kysymys, mutta liiketoiminnan tekeminen on pikkuisen helpompaa kun on monopoli ilman kilpailua. Vähään samaan tapaan kuin valtion johtamisessakin voi ottaa vastaavia vapauksia silloin kun on diktatuuri.

Eli vaikka voidaan teeskennellä, että asiakkaiden mielipiteillä olisi jotain väliä, niin käytännössä niillä ei ole. Vaikka joku voi tällaisen takia vaihtaa yksityisautoilijaksi tms, niin kokonaisasiakasmäärä pysyy kutakuinkin samana, oli firma miten paska tahansa.

Kello oli 5:30 ku herätyskello soi, ja 5:40 mä olin jo tuol ulkona kirmaamassa O_o

Toinen outo asia on se, et mä heräsin taas yöllä moneks tunniks. Kello ei ollu ees kahta ku heräsin, ja viel vähä yli puol 5 katoin kelloa kunnes rupesin pilkkimään. Jos vaikka ens yönä nukkuis jo paremmin?

Mä sain netin toimiin.

En usko tätä vieläkään todeksi.

En vaan usko.

super O_O

[q]RainChild, 4.10.2006 17:19:
---
SyndroDome, 4.10.2006 01:35:
---
Infiana, 3.10.2006 08:33:

11-vuotias tyttö osallistui American Idoliin.... Huh huh.

---

No todellakin huh huh! 11v tyttö ja vetää kyl ihan käsittämättömän hyvin! Siis ihan uskomatonta... Loistava ääni*nuotti**joo*

---

Ei siis voi herranjumala, meinas korvat tippuu päästä ja tuli kylmii väreitä... Vaik kirjotitte, et laulaa hyvin, ni en ois silti ihan uskonu, et NOIN hyvin
[/q]

Tossa ei kyl ääni ja kuva vastaa toisiaan ollenkaan... *ding**whaat*

Mun tekis mieli vetää ihan kunnon koomakänni ja potee sit paskaa oloo ainakin pari vuorokautta.

Mä sain ihan vitusti (ehkä liikaakin) infoa ja juttuja tietoon yhen tapaamisen ohessa. ja nyt oon ihan järkyttynyt, enkä tie mitä tekis. En osaa sanoa muuta kuin ei voi olla totta. ja si viel :o

Nyt oikeesti jumalauta! Mieletön kulttuuriteko! Yhdistetään natsit ja zombit ja tehdään siitä leffa!

O_o

[q]Amma, 31.1.2009 09:47:
...ja meitsin mittari näyttää vielä 20 astetta pakkasta. Siis Helsingissä. o_O
[size=6]Toki se siitä lämpenee, mut silti.[/size]
Uloooooos. ^__^
[/q]
Meinas joo perse huurtua tänä aamuna ku kävin rakin kaa pihalla o_O Piti odottaa että Äiti Aurinko lämmittää ennen kuin yrittää uudelleen, paremmilla varusteilla -->

Mä olen kyllä nyt niin totaalisen pihalla ettei mitään rajaa.

[q]niomic, 31.5.2009 04:39:
---
Verottaja, 27.5.2009 12:15:
Värjäsivät parturissa hiukseni väärällä värillä :D
Kysyivät että "musta-mustaa vai sinertävän mustaa" johon vastasin
musta-mustaa. No, pistivät näköjään sinertävän mustaa.
Kauempaa eroa ei huomaa, mutta läheltä kyllä. Eipä tuo hirveästi
haittaa, mutta silti aika wtf-fiilis.

---

Ens kerral sanot "Musertavan mustaa, Deeper than the Abyss!"
[/q]

"mallinna väri mun sydämestä"

Siis TÄH, onko Suomi vasta kolmatta kertaa kiekkohistoriassaan MM-pronssiottelussa?

[q]Oliwer, 15.10.2006 12:42:
Yöbussissa nähtyä. Kun selvis että eräs matkustaja (nuori väsynyt naisihminen) ei ollut ehkä maksanutkaan muutaman euron matkaansa, otti tämä mieshenkilö (siis tavallinen matkustaja) tehtävääkseen pitää huolen että bussi ei tätä jänistä kyydissään kuljeta. Kuski ei yhdestä liputtomasta niin hermostunut, mutta tää "lipuntarkastaja" piti kyllä sellasen shown, väkivallalla uhaten ja melkein käsiksi käyden, ettei siinä muut voinut kuin ihmetellä.
Kaupunkiliikenteen lipuntarkistusyksikkö on menettänyt kyllä paljon jos ei tuo sankari niiden palkkalistoilla ole.
[/q]

Hiphei. Vanha kunnon vigilantismi kunniaan. Jos tuommoiset anarkistit saisivat kaikessa rauhassa mellastaa, niin yhteiskuntahan siitä murenisi ja zombiet vaeltaisivat kaduilla...

Ps. Ihan mielenkiinnosta, minkä ikäinen oikeudenpuolustaja oli kyseessä?

Rupesin tekemään lohihässäkkää niin kirjolohisuikaleet haisi ihan navetalta

Oikeastaan sunnuntaiaamuyön o_O, mutta ei kerennyt/kyennyt aiemmin kirjaamaan..

Baarissa ollessani poistumassa tiskiltä taakkepäin tuopin kanssa, tulee luokseni ihan ok näköinen nais-ihmeinen ja sanoo mulle että "Olet seksikkään näköinen mies."

No minä oon siinä että ja se vissiin oletti etten kuullut, ni sano "Olet mun mielestä tosi seksikkään näköinen mies."

Minä siinä sitten kysyn siltä, että mulleko se varmasti on puhumassa
(kun kerroin tätä kohtaa kavereille, he onnittelivat minua hyvästä itseluottamuksesta...)

Loppupeleissä ei edes tullut mitään, kun tästä lähentelystä häkeltyneenä (ja ylpistyneenä) piti lähteä välittömästi ettimään kavereita, joille päästä kehua retostamaan törmänneensä baarissa erittäin huonolla maulla varustettuun (tai mahdollisesti sokeaan) naikkoseen.. Ja palattuani ei neitokaista enää näkynytkään missään

Mutta siis tällaista tällä kertaa

O