päivän o_O

Back to häröily O

Luontevaa jatkoa VR-aiheisille postauksille. Kullin tänään steissillä (siinä odotellessani vaihteeksi junaa joka ei tullutkaan) kuinka kuuluttaja repesi kesken kuulutuksen ja joutui keskeyttämään. Kaksi kertaa. :D

Vähän on nyt hankala tilanne
Vaikka mä kävelinki vessaan taas sen sata kertaa (suht) hereillä ni en silti tiedä et oliko ne kivut todellisia vai näinkö niistä vaan unta

Mut..mut..ääh. Perkele

[q]Mimir, 18.4.2009 18:08:
---
Hyzenthlay, 18.4.2009 03:25:
---
Mimir, 17.4.2009 20:39:
Mä kastoin tänään lapsen o_O. Tai siis hätäkastoin. Ei mikään ihmeellisyys meidän töissä, mutta eipä ole ennen osunut omalle kohdalle.

---

missä oot töissä? O__o sori, pakko kysyy :D

---

Vastasyntyneiden teho-osastolla :)
[/q]

Ohoh,wau :O Pakko nostaa hattua,musta ei ikimaailmassa olis moiseen hommaan

[q]ezzy, 26.1.2009 08:28:
vähän O_o
otin kuvan töölönlahdella SU
[/q]UFOJA!!1 OMFG NE TULEE (*nauru*)

[q]ezzy, 20.3.2009 23:02:
---
kindertin, 20.3.2009 10:51:
Tilasin jenkeistä vähän vaatetta,ja kävin just maksamassa melkein 100e tullille.
Vähän vaan kummastuttaa,oon ennenkin tilaillu samaisesta maasta,eikä koskaan ole kun alvit räpsiny päälle,ja nekin erillisellä laskulla perässä.

Nojoo,kirpashan toi maksaa mutta onpahan taas vaatetta

---

sulla meni varmaan yli tullausrajan (150e?) tai sitten ollu ennen vaan tosi hyvää tuuria
[/q]

Juu,on kyllä joka kerta menny suunnillen tuplana ton 150e ja sillontällön enemmänkin

5 tuntia!!!!!! Syötönväliä!!!!! Mitähän se mummo on noille syöttäny??

..ja toinen o.O: Kummakumma, juniorit meni jatkamaan unia mut MÄ,aamu-unisin ihminen suomessa,nousin ylös et ehin siivoomaan
..lainatkaa joku kuumemittaria??

[q]Fyraett, 21.2.2006 19:04:
---
ezzy, 21.2.2006 18:52:
Tai tulee pienestä

---

/me 4 bissee ja darra
[/q]

Paljoo ei tarvii kyl
Mut haha, en ruvennu ryyppäämään vaan ostinki viinirypäleitä. Melkein sama asia. Naminamnam

Mun tekis mieli vetää kännit just nyt..

[q]Avernian, 21.2.2006 17:33:
---
kindertin, 21.2.2006 17:30:
Joo,huomenna pitää olla täydessä iskussa joten pitää jättää väliin.. Kummasti vaan tekis mieli viinaa..Ihan outoa mulle..

---

No pari ryyppyä just nyt ei sun huomisen iskuusi vaikuta, luulen.
[/q]

Pakko kai se on lähtee kauppaan ja ostaa jotain "hyvää" kun noin vakuutellaan Huomenna siis krapula,voisin veikata..

[q]Avernian, 21.2.2006 17:23

Alkot ja kaupat on vielä auki...
[/q]

Joo,huomenna pitää olla täydessä iskussa joten pitää jättää väliin.. Kummasti vaan tekis mieli viinaa..Ihan outoa mulle..

Öisin tapahtuu hivenen kummia asioita..
Viime yönä kun vaihteeks heräsin,niin huomasin et kaulaku on tippunu siihen viereen.. Siis koru,ketju oli edelleen kiinni. Koru ei ole millään tavalla rikki,ei edes pienenpientä halkeamaa näy. Mutta jollain tavalla se on sitten päässyt irtoamaan. Onkohan jompikumpi,minä tai kultani, yöllä unissaan avanu ketjun,tiputtanu korun ja laittanu ketjun takasin kiinni? Tuskimpa..

Melkein pelottavaa

[q]inneah, 9.8.2007 09:01:
Sain 50 päivän antibioottikuurin VIIDENKYMMENEN PÄIVÄN!!! wtf?!

[/q]

Voi luoja
Mistä ihmeestä voi saada noin pitkän kuurin

Tää on myös mun päivän o_O
Olis maailmanloppu jos tollasen kuurin saisin, ihan liikaa päivittäiset vitamiinitki jo

Eilen illalla alko tuntuun ihmeellistä jomotusta ranteessa,ja nyt tuntuu ku olis koko vemputin tulessa jos yrittää jotain tehä Ymmärtäsin tän jos oisin tehny jotain ja ranne ois esmes rasittunu tai vääntyny mut eih

Vielä enempi o_O: Neuvolantäti sano et mun pitää ottaa rauhallisemmin ja olla ihan rennosti vaan.. Mitenkäs mä voin enää ottaa rauhallisemmin? Enhän mä ees tee mitään
No,käski se käydä vähän labraski mut kummiski..
T:Se laiskin kaikista

Mä olen ollu viime yönä kuumehoureissani yllättävän vahva
En saa auki limua jonka oon laittanu kiinni yöllä
..vai oonko vaan heikommas kunnos tänään..

[q]Keeerin, 31.3.2005 09:32:
Mulle tuli äsken just viesti ihmiseltä, jonka tunsin lukiossa ja silloinkin viimeisenä vuonna ei todellakaan oltu hyvissä väleissä! Ja nyt tää ihminen haluaakin pitää yhteyttä ystäviinsä ja mennä mun kanssa kahville kun ens kerralla tulen Helsinkiin!

Mikähän sille on tullut! Koska ennen se vihas mua ihan avoimesti ja viimeksi kun näin hänet yksillä festareilla, sanoi hän mua lehmäksi!

No kai ihmisillä on oikeus muuttua! *täh* ...mut silti..
[/q]

Se tarjoo sulle verkostomarkkinointi-tilaisuutta...

[q]larzizi, 22.10.2006 01:53:
Miksi ison tukkipinon päällä on kolme sadettajaa? Miksi niitä pitää kastella? Etenkin, kun sataa muutenkin.
[/q]

ettei ne pala.

[q]Epailija, 7.4.2005 16:54:
---
ezzy, 6.4.2005 11:02:
Vuoden O_o

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4415135.stm

---

Tulee South Parkin metsästysmeiniki mieleen. Katsotaanpa mitä pelokkaat pikku jenkit saavat kuluvan vuoden aikana aikaiseksi - tuurilla listivät toisensa ainakin Floridassa. x)
[/q]

"It's coming right for us!"

Söin tässä jotain sydänkarkkeja nii Kaikissa lukee jotai tyylii:'apua, ei, mene pois' :DDD

[q]Tarsu, 26.2.2008 20:41:
From Thomas Edison to American Idol, this is the complete history of the music that shaped and defined five generations. 3 million records and 300,000 CDs containing more than 6 million song titles. It's the undisputed largest collection of recorded music in the world. About half of the recordings are new and never played, and every genre of 20th century music is represented. There are countless rare recordings worth hundreds, or even thousands of dollars each on the collectibles market. Organized and cataloged, the collection is meticulously maintained and housed in a climate-controlled warehouse. The estimated value of this amazing collection is more than $50 million.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140206309501#description

ei muuta kun huutamaan :)
[/q]

pyhä jeesus.

Miettikää miten vitun sekavaa on olla mies seurassanne

*hiiviskelm*

O