Parhaat tanssijat
ekana tulee kyllä mieleen T-rex-orava.... sitä hymyä ja energiaa ja kekseliäisyyttä on niin ilo kattoa! ja tietenkin karkki, tamppamisen ei tarvii olla aina niin unisexiä vaan lantiookin SAA käyttää, keep it that way...
Alphamagic, ihanaa katsoa, kun mies käyttää koko olemustaan tanssimiseen. ja sitä käsien liikettä *olen syvästi kateellinen*
Jammailija, ... toista niin rentoa tanssijaa, joka kuitenkin vääntää aina täysillä, ei tule mieleen. Jamjam, nähdään taas pian *sydän*
Santtu, karkki & tintti, tytöt tahtoo pitää hauskaa ja tanssia ja se NÄKYY!! Jos olisin mies, en pystyisi mitään muuta illan aikana tekemäänkään kuiin katsella näitä mega-kauniita neitejä ja heidän tanssimistaan
uskoisin, että mm. ibizan esitanssijat ovat aika parhaasta päästä. Siellä on jopa kaksi suomalaistakin mimmiä isoilla klubeilla danssailemassa
Armin ja hellu on kans 2 liekeissä olevaa neitiä tanssilattialle päästessään =)
Mun mielsta Jammailijalla tosi makea tanssityyli..
NOH, MINÄ
[q]T-rex-orava:
tytöt tahtoo pitää hauskaa ja tanssia ja se NÄKYY!!
[/q]
Olet ikään kuin ymmärtänyt asian oikein ja jopa osannut sen ilmaista järkevästi
Mun mielestä, tai ainakin tää pätee mun omiin kavereihin, kaikki tanssii silloin aivan mahtavan ihanasti kun niistä näkee että ne oikeesti nauttii siitä ja hymy on niin levee ettei meinaa naamaan mahtua.
Oikeestaan kaikilla on hirveän erilainen tyyli keikutella menemään ja jokainen on parhain siinä omassa tyylissään.
Tintti on sellanen duracell-megapupu, Karkki sheikkaa bebaa kun paraskin latino, T-rex:illä on lennokas tyyli, Alphamagic on sellanen mahti-tamppaaja-fiilistelijä,JamJamJammailija rento+letkee ja Pasi tietysti HC-bilehirvi-pomppija..
Tässä vain joitakin esimerkkejä mainitakseni.. Kaikki ootte ihania.. *sydän*
...kiitos noista parista edellisestä kehun tapaisesta...
kaikki todellakin tyylillään, kaikki tanssii juuri niinkuin hyvältä tuntuu.
Taisi joku jo sanoakin ettei ihmisiä pitäis luokitella tanssin mukaan. Mutta on siinäkin kaksi puolta. Tanssiminenhan on taidetta ja itsensä esille tuomista taiteen kautta. Ja jos joku niin elää musiikin, että sen näkee, on se musta arvostamisen arvoista.
Brassailu on out, jos ei meinaa tanssi itsensä vuoksi, niin miks sitten. Musta on aika turha lähteä bileisiin tanssimaan muiden takia. Muuten aika hauskaa et yleensä muissa maissa ihmiset ei tanssi Dj:tä kohti. Miksiköhän suomessa on semmoinen tapa? En sanoisi että huono tapa... ihmettelin vain.
[q]wishwa:
Minulta yks lisä-ääni vinhan koriin! Kauheen söötti miäs, ja voi miten notkea...ilo kattella aina ko omalta riehunnalta kerkiää *nauru*[/q]
heh kiitos, mutta se notkeus on kyllä ihan illuusiota, en esim. saa suorin jaloin käsillä kiinni edes nilkoista.. saati varpaista :)
[q]Quu:
Mä annan ääneni Elsewherelle:
Kliiiiik
[/q]
Elsewhere taitaa olla tunnetumpi kaveri popping-piireissä. Kaverista löytyy lisää matskua esim. detours-videolta.
Veikkaanpa, että vappuilluissa nähdään taas monenmoista tanssijaa ja tanssista nautiskelijaa...
Flame on!*joo*!
*sydän* niinhän siellä nähtiin..
Toiset näki, toiset ei , mä oli kännissä kun käki...
ja oli niin siistiä anteeks kaikki jonka varpaille astuin tai muuten vaan tönin..
Mut oli niin hauskaa ja kansa tanssi tiensä tähtiin ja takas
PIIS
Emma
[q]Jammailija:
Toi on kyl totta!Kesällä todistin ku muutama mimmi tuli ekaa kertaa bileisiin. Siel ne sit hämmästeli, että täälläkö ne kaikki hyvännäköiset ja tanssitaitoiset miehet on. Onhan siinä aika hurja ero, klubikulttuurin ja baarikulttuurin välillä, ainakin miesten tanssitasossa.
Ja tuli yx hyvä tanssja viel mieleen: Pinkki-Sami!
Kaveri liikkuu kuin ei ois selkärankaa ollenkaan ja välil liikkeet hipoo sellaista vapautuneisuutta, suorastaan taidetta*joo*.
[/q]Samin kokemuksella pitääkin jo olla :) Mies ketä on käynyt noin 18 vuotta biileissä, varmasti taitaa asian :) Mä annan pisteet kans Samille.
[muokattu 3.5.2004 19:38]
Tuli mieleen, että täältä puuttuu minun mielestäni ainakin kaksi nimeä.
Inso & Abso
[q]Jammailija:
Veikkaanpa, että vappuilluissa nähdään taas monenmoista tanssijaa ja tanssista nautiskelijaa...
Flame on!*joo*!
[/q]
tämä on totta!
oli ihan mieletön meininki kaikki oli ihan liekeissä!
nimim. palovammoja ihossa ja tennarissa reikä
(uskoiskohan urheilukaupan setä et sain tanssittua aerobic lenkkarin puhki )
ei voi kuin tukea LaPen ja Jammailijan toteamuksia. Illuissa suht moni oli todella liekeissä ja itse kanssa jaksoin 6 -> 10, todella hyvin :)
Karkilla on erittäin mukavan näköinen tanssitapa...
Varsinkin jos sattuu olemaan hänen takanaan...
[q]kAiStA:
Tässä kun on ollut puhetta tanssityylin muutoksista ja mikä on se oikea tapa jne., niin kysyisin muutamia kysymyksiä? Mikä on oikea/virallinen tapa? Onko se takapuolen veivaamista shakira-tyyliin, onko se jaloilla tamppaamista ja käsiä diskantin mukaan heiluttelemista, onko se ylös alas hyppimistä, vai askel viereen askel viereen hytkymistä?
Ja toinen kysymys vielä esitanssijoista, hankkivatko klubit ym. esitanssijansa joidenkin välitysfirmojen kautta, ovatko he kyseisen paikan vakihenkilökuntaa vai tutuntutuntuttuja vai peräti joidenkin tanssiryhmien tanssijoita?
[/q]
Ainoa oikea tapa on se sinun tapasi .. eli kun nautit .. se on oikea tapa
Missä bileissä olet bongannut sellaisen, joka on eniten tehnyt sinuun vaikutuksen tanssillaan? Jotkut yksinkertaisesti tanssivat niin hel-ve-tin hyvin, että sitä ei voi olla ihailematta.
Varmaan paras, minkä olen nähnyt oli Zürichissä yhdellä techno-clubilla. Kyseisellä jätkällä jalat liikkui niin täydellisesti, että sitä ei voinut olla ihailematta. Eikä se mitenkään brassaillut sillä tanssillaan, vaan teki sitä sillein näennäisen vaatimattomasti ja todella rennosti muutaman minuutin erissä. Jotkut yritti jäljitellä sitä, mutta aika mahdotonta sitä oli lonkalta omaksua. Sen tyttöystäväkin meni top5:een, tanssi technoa siten kuin sitä pitäisi tanssia, eli täydellisesti biitin mukaan ja siirtämällä toista jalkaa taaksepäin. Parhaat technon tanssijat näyttäisivät olevan Saksassa, yhdessä Frankfurtin underground-paikassa mä taisin unohtaa itseni pitemmäksikin aikaa tuijottamaan yhden jätkän jalkatyöskentelyä, jonka tämä huomasi ja nosti kysyvästi peukalot ylös johon sit nostin virnistellen peukalot myös ylös.
Mutta missä tanssitaan parhaiten trancea, polkkaa tai housea? Tai kuka on Suomen paras?
PS. Juu, aiempikin tanssitopicci löytyy, mutta se oli enemmän yleistä höpinää tanssimisesta, nyt haetaan niitä parhaita tanssikoneita