Oudot mielihalut ja -teot
siis mun on aivan pakko juoda monta kuppia teetä päivässä... ei pysty
olee muuten... tulee jotenkin vajaa olo...?
[q]Mirzilla:
[/q]
tervetuloa kerhoon mulla ja mun orjalla (mun paras kaveri) niin meillä menee valehtelematta n. 30e kuussa rahaa pelkkään teehen..
i *sydän* tee
Aina kun ostan kaupasta jotain, en ikinä voi ottaa hyllystä sitä ekaa tuotetta, vaan pakko ottaa toinen tai vielä taaempaa. Ihan kun se eka ois jotenkin pilalla kun kaikki on muka hypistelly sitä.
Toinen on laatikot. Kaikki lipaston laatikot ja muut pitää laittaa aina ihan kiinni. Sit ärsyttää tosi paljon kun joku jättää ne ihan vähän raolleen.
[q]cookien:
Aina kun ostan kaupasta jotain, en ikinä voi ottaa hyllystä sitä ekaa tuotetta, vaan pakko ottaa toinen tai vielä taaempaa. Ihan kun se eka ois jotenkin pilalla kun kaikki on muka hypistelly sitä.
[/q]
mäkään en koskaan ota sitä ekaa tuotetta, ja just sen takii et se on 'likanen'.
ja sit kauppoihin liittyen myös, ni mun tekee mieli aina järjestellä niitä tavaroita siellä. esim. jos on vaikka kaksi vajaata pahvilaatikkoa appelsiinimehua, tekis mieli siirtää siitä toisesta laatikosta ne kaikki mehut siihen toiseen, ja viedä sit se tyhjä pahvilaatikko jonneki takahuoneeseen. mut tätä oon kyl pidättäytyny tekemästä. pääsin kyllä järjestelee kaupassa tavaroita, kun oli 9-luokalla tet-jakson k-kaupas...
[q]cookien:
[/q]
No tottakai, mäki teen tota.. suuri osa ihmisistä tekee tota varmasti.
[q]
Toinen on laatikot. Kaikki lipaston laatikot ja muut pitää laittaa aina ihan kiinni. Sit ärsyttää tosi paljon kun joku jättää ne ihan vähän raolleen.
[/q]
Järjestelmällisyyttä! Samaa vikaa meikäläisessäkin, tosin se ei näy siinä et esim. tiskaisin ja imuroisin säännöllisesti jne...
[q]tiipi:
mäkään en koskaan ota sitä ekaa tuotetta, ja just sen takii et se on 'likanen'.
ja sit kauppoihin liittyen myös, ni mun tekee mieli aina järjestellä niitä tavaroita siellä. esim. jos on vaikka kaksi vajaata pahvilaatikkoa appelsiinimehua, tekis mieli siirtää siitä toisesta laatikosta ne kaikki mehut siihen toiseen, ja viedä sit se tyhjä pahvilaatikko jonneki takahuoneeseen. mut tätä oon kyl pidättäytyny tekemästä. pääsin kyllä järjestelee kaupassa tavaroita, kun oli 9-luokalla tet-jakson k-kaupas...
[/q]
Tiedoks vaan et mä nappaan aina ne ekat.
[muokattu 11.2.2004 10:12]
[q]UnityF:
---
Mirzilla:
---
tervetuloa kerhoon mulla ja mun orjalla (mun paras kaveri) niin meillä menee valehtelematta n. 30e kuussa rahaa pelkkään teehen..
i *sydän* tee
[/q]
no mut eihän toi 30e nyt ole edes paha, jos ajattelee et Esson kuppilassakin kahvi/teekuppi maksaa sen 1,2e ja jos joka päivä käy ainakin sen yhden kupin juomassa.
[muokattu 11.2.2004 10:44]
Niin ja juusto-makkara-kurkku voileivässä, ainekset ladotaan leivän päälle edellä mainitussa järjestyksessä, muuten se maistuu pahalta Sit on sellanen pakkomielle koukistella varpaita kengän sisällä jonkun kivan rytmin mukaan Leuan rapsuttelu on kans sellanen mitä tulee tehtyä ihan huomaamattaan. Varsinkin jos siihen on päässy kasvamaan parransänki. Ja sit tullu kauhee pakkomielle tarkistaa pankkitilien saldot vähintään pari kertaa päivässä
[muokattu 11.2.2004 10:55]
[q]SilverJo:
---
hallucinogen:
Sit ennen oli sellainen et koitin olla astumatta lattialaatan saumoille, jos oli pitkä matka ja edessä laattoja niin yritin sovittaa askeleen samanpituisiksi osumatta kuitenkaan saumaan
---
Enpä olisi uskonut, että joku muu tekee samaa! Sitten kun havahdut ja huomaat taas kerran varovasi niitä saumoja, niin sen jälkeen et pysty ajattelemaan mitään muuta, vaan tuijotat lakkaamatta maahan.. Ei välttämättä kovin hyvä asia. *poks**nauru*
[/q]
Moon varonu kans noita saumoja ja halkeamia tiessä pienempänä, mut päässy siitä onneks eroon :)
[q]andi--:
- Vessapaperi ei ehdottomasti saa tulla seinän puolelta telineessä. Kotona käännän sen aina oikeinpäin jos joku sen on toisinpäin asennellut, muuallakin joskus.[/q]
yleensä jos huomaan paperin olevan noin oikeinpäin käännän sen tahallaan väärin jotta tollaset neurootikot sais taas lisää syytä kilahdella =D
[q]yana:
---
yleensä jos huomaan paperin olevan noin oikeinpäin käännän sen tahallaan väärin jotta tollaset neurootikot sais taas lisää syytä kilahdella =D
[/q]
laivalla tekee aina välillä mieli heilutella kännykkää, kameraa yms. kaiteen tuolla puolen. jos se vaikka tippuis.
.ainakun mulla on sakset kädessä (siis lukuisia kertoja päivässä) mun tekee mieli ihan vähän vaan nojautua saksia vasten ja napsasta mun ripset poikki..pelkästään sen tunteen takia minkä saa saksien välityksellä kun karva katkeaa.
tukka ei anna yhtä hyvää tyydytystä..
[q]pr0ton:
Niin ja juusto-makkara-kurkku voileivässä, ainekset ladotaan leivän päälle edellä mainitussa järjestyksessä, muuten se maistuu pahalta *joo*[/q]
!!!!!! Levite, juusto, leikkele ja rehut. Tästä ei keskustella. Tehtiin itseasiassa tästä galluppia joskus lukion ruokalassa.. En muista mikä kuppikunta voitti
[muokattu 11.2.2004 13:36]
[q]yana:
yleensä jos huomaan paperin olevan noin ?oikeinpäin? käännän sen tahallaan väärin jotta tollaset neurootikot sais taas lisää syytä kilahdella =D
[/q]
You're mean! *släp*
Tää on tullukin varmasti jo, mutta jos on tylsää ja mul on pullo missä etiketit....ne pitää repii...eikä se vaadi edes sitä tylsyyttä.....
[q]pr0ton:
---
UnityF:
i *sydän* tee
---
no mut eihän toi 30e nyt ole edes paha, jos ajattelee et Esson kuppilassakin kahvi/teekuppi maksaa sen 1,2e ja jos joka päivä käy ainakin sen yhden kupin juomassa.
[/q]
mut mä en käy orjan kanssa missään essolla juomassa.. kotona me sitä aina vaan litkitään... ja ajatellaan et yx paketti maksaa noi 2,5e...
josta tulikin mieleeni et tänään pitää ostaa lisää teetä..
[muokattu 11.2.2004 13:44]
[q]^petra:
kotoa lähtiessä pitää luonnollisesti tarkistaa kaikki tavarat useampaan otteeseen, vaikka kuinka kiire olisi. katulaattojen saumoja pitää karttaa tai tapahtuu kamaluuksia, jne
[/q]
Mulla on ihan sama juttu........pitää kattoo että kaikki jutut on mukana sekä lisäks pitää aina varmistaa et ovi on lukossa useaan otteeseen......!!!
ja katulaattojen karttaminen on ihan hauskaa teen sitä huvikseen ja joskus tiedostamatta sitä itse...!!!!!
*sydän**sydän**vink**plur*
[q]andi--:
---
---
Juu, tämä kuuluu kanssa mun omituisuuksiin, tosin teen tätä aina istuessani muiden kyydissä.
---
---
Mä kirjottelen aina kaikki sanoja mielessäni..
[/q]
Yes, meitä on useampiakin. Ja se voileipä-juttu on ihan fakta, ei ole muuta tapaa rakentaa leipä kuin (levite), juusto, leikkele ja sitten ne rehut
Ei kai kukaan tunnusta laittavansa kurkun päälle kinkkua, sehän on ihan täysin epäloogista. Suuremmasta pienempään se on mentävä niin se leipä näyttää ja maistuu paremmalta
Minkälaisia outoja mielitekoja ihmisiltä löytyy?
Huomasin jaffakeksejä syödessäni, että tykkään pehmeästä keksiosasta mutta en juurikaan ällömakeasta marmeladista. Niinpä toisinaan kuorin täytteet päältä pois, heitän roskiin ja syön ainoastaan pohjan.
Toisinaan rouskin makaroonia raakana, ja minusta on suunnattoman hauska puhdistaa muiden korvakäytäviä pumpulipuikolla.