Mikä väri on parhain/hienoin uv-valossa?

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]Mythic:
Ja mistä sellasta kynsilakkaa saa
[/q]

UV- kynsilakkaa saa ainakin Yves Rocherilta, täytyy sit vaan olla aika tarkkana sen lakan kans... Näyttää karmeelta, kun on laikkaillu yli kynsien Ja koko sormenpäät hohtaa...

Ja sit sieltä saa myös UV -lineria ja tais olla jotain huulikiiltoakin, jos oikein muistan...

Ja joo, kyllä mäkin kallistun tuohon valkoiseen päin

[muokattu 18.3.2004 20:16]

valkunen on siistein on tullut vertailtuu oman uv-putken kanssa eri värejä....

[q]pipa:
oranssi...
[/q]

A mí, tambien...

Valkonen ja sininenkin on ihan jees...

[muokattu 20.3.2004 08:31]

*sydän*all the colors are nice*sydän*

[q]Cera:
---
Imukuppilapsi:
must jengin vihreet hampaat on paras uv-valoilla aikaansaatava juttu.

---

:DD NIIMPÄ!
[/q]

mikään ei kuitenkaan vedä vertoja sille, kun pisamaiseen naamaan tähtää uv:lla. lattia tyhjenee eksoottista rokkoa pakenevista ihmisistä.

sininen ja lila...*pahis*

[q]ariel:
mikään ei kuitenkaan vedä vertoja sille, kun pisamaiseen naamaan tähtää uv:lla. lattia tyhjenee eksoottista rokkoa pakenevista ihmisistä.
[/q]

Aivan. Ihanaa. Rakastan pisamiani.

[q]root:
---
Jna:
---
root:
Kalastajat käyttävät vieheissään fluorisoivia värejä joita myydään ainakin pulverina. Sitä kun sotkee geeliin niin hiusväri on valmis. Kaikki Salakalaan, hop hop!

---

Mun kavereilla on/oli tota sotkua kans.. se tosin haisikin aivan joltain kalansyötiltä. En ihan heti olis laittamassa sitä päähäni

---

SUPERFISH!!!
[/q]

Mulla ihan tavallista uv-geeliä, haisee kyll aika oudolle, mutta onneks se vähän haihtuu illan myöten. Mutta sitä laittaessa on pakko käyttää, mun ainakin, uv-lamppua, muuten sitä geelin hohtoa on naama täynää, Ja kumihanskoja suosittelen, muuten kädet hohtaa kanssa :)

Mä tykkään pinkistä näin ilman uv:ta, varmasti moni on huomannutkin sen eli mun pitäis varmasti vaihtaa aina ennen uv valoon menemistä oranssia päälle nii sit tulis pinkki.

[q]LiLa:
Mä tykkään pinkistä näin ilman uv:ta, varmasti moni on huomannutkin sen eli mun pitäis varmasti vaihtaa aina ennen uv valoon menemistä oranssia päälle nii sit tulis pinkki.
[/q]

Mmmm.....
i think de seim....

neonvihree & neonkeltanen

Ruskee

Valkonen ja vaaleen sininen

Sininen.

Sininen

valkonen

Yksittäinen väri?

Pinkki näyttää ihan kivalta UV-valossa. Valkoisesta pidän enemmän valkoisessa (tai vähän sinertävässä päivän,-) valossa.

Mutta noin yleisesti UV-valossa harvat asiat näyttää kivoilta.

Tämmöinen uv-vihreä on ihan kiva, mutta kukaan ei saa ikinä otettua siitä kuvaa bileissä

[muokattu 16.5.2004 11:30]

oranssi ja neonkeltainen, sopivissa määrin yhdisteltyinä. Valkoinenki on kyllä hienon näkönen.

[q]Jää~*:

UV- kynsilakkaa saa ainakin Yves Rocherilta

Ja sit sieltä saa myös UV -lineria ja tais olla jotain huulikiiltoakin, jos oikein muistan...

[muokattu 18.3.2004 20:16]
[/q]

Pitääpä kyllä tehdä sitten Yves Rocherille tilaus tässä piakkoin... Onko ne UV-meikit kalliita siellä?

O