Hallmark Easter Smash 9.4.2004 @ Helsinki
Jälleen kerran ihanat bileet *sydän*, Mukavii ihmisii ja rentoo meininkii . Kaikki setit oli \muistaakseni\ loistavii tai sitten fiilarit oli vaan sitä luokkaa että kyllä toimii!*joo*
mulle jäi aivan älyttömän hyvä fiilis hallmarkista :) okei ilta oli muutenkin aivan liian täydellinen.. rakkautta ilmassa jne. tab oli tosi mahtava ja nyt kun kuulin ekaa kertaa jokkea tuli hymy naamalle.. voi jee. mä ootan innolla seuraavia :) ainoa ongelma oli tuo ihmis määrä joka oli luonnoton, ei oikein voinu tuosta tanssimisesta nauttia kun ihmiset liikku ja törmäili jatkuvasti.
[q]Avernian:
No niinpä. Nimim. ?olin melkein turvallani kun ei tahtonut pystyssä pysyä?.
[/q]
Se lattia oli tosiaan aivan hirveä! Oli pakko yrittää bongailla lattialle kaatuneita siidereitä, että saisi tossuihin edes hieman pitoa. Ensi kerralla liisteriä mukaan.
oli meikäläisen ekat hallut..ja myös viimeiset...
oli juuh ihan mukavaa ihmisten seurassa mutta muuten kyllä aika perseestsä koko touhu...
tulipahan koettua kumminkin
Tosi makeet bileet (taas kerran), pitäis jaksaa työntää kuvat ja videot nettiin jossain välissä...
Eiköhän sitä taas jossain törmätä
[q]La Petite:
Oli kyllä taas niin kivaa, ihmeellistä tosiaan et nyt on ollut tosi monet tooosi
hyvät bileet ihan pienen ajan sisällä.
Kiitos oceaniasta löytyneille uusille kamuille,
Tony#5 ja David otetaan(han) pian uusiks!
[/q]
[q]toni:
---
Avernian:
No niinpä. Nimim. ?olin melkein turvallani kun ei tahtonut pystyssä pysyä?.
---
Se lattia oli tosiaan aivan hirveä! Oli pakko yrittää bongailla lattialle kaatuneita siidereitä, että saisi tossuihin edes hieman pitoa. Ensi kerralla liisteriä mukaan.
[/q]
...tai jotain muuta kun kusiluikkarit jalkaan Meikäläinen ainakin pysy ihan hyvin pystyssä...
Kyllä olikn hubaa!!!!!!!!! Ekaa kertaa Maestrossa ja paikka ihan mieletön näille bileille. Mun mielestä tanssilattialla oli vaan aikas valoisaa ja muutenki valot ei jotenki sykähdyttäny. Olli S kyl yllätti,mahtavaa aloittelumeininkiä ja Tabin setti odotetusti ihan törkysuperia. Siistiii oli....
oli kyllä niin hubaaa! juustooo!*sydän*
*sydän*
Taas oli mahtavaa Hallmark *sydän* Maestro *sydän*
Suuri kiitos söpölle tyttölle eli keijusiipieni pelastajalle! Purkka ja hakaneula*igor*... onneksi mytistetyt siivet saatiin takas kuntoon!
Siistii oli.
Terkkui
[q]caitrin:
Loistoa oli taas kerran!! Hallmark on kyl parantunu huomattavasti maestron ansiosta
PS: voisko joku valaista mua tosta juustohöylä-jutusta..? Mitä se meinaa... Ku jengi pomppi siel höylät kädessä..
[/q]
Juontaa juurensa oceaniaan missä tab hyppi juustohöylän kanssa soittaessa (kait?)
[q]Angelus:
---
caitrin:
Loistoa oli taas kerran!! Hallmark on kyl parantunu huomattavasti maestron ansiosta
PS: voisko joku valaista mua tosta juustohöylä-jutusta..? Mitä se meinaa... Ku jengi pomppi siel höylät kädessä..
---
Juontaa juurensa oceaniaan missä tab hyppi juustohöylän kanssa soittaessa (kait?)
[/q]
Niin no pitäähän sitä juustohöylät olla mukana kun musana soi ihanaa juustoa! *sydän*
Pitäähän höylä olla mukana, kun memberikirjeessäkin siitä muistutettiin!
Niin joo, hienoa oli kyllä. Olli aloitti illan laatusetillä, Jokke soitti hyvät levyt ja Tapi tönäisi skobeista juustot pihalle niin että vielä pois mennessä tarttui rappusissa Swearien pohjiin!
[muokattu 13.4.2004 16:54]
[q]Angelus:
[/q]Ei muuten juonna.. muistaakseni Diffas oli ensimmäisen kerran juustohöylän kanssa joissakin bileissä muutama kuukausi sitten.. ehkä Diffas voi itse kommentoida tähän ;)
[q]olliS:
---
Angelus:
---
Ei muuten juonna.. muistaakseni Diffas oli ensimmäisen kerran juustohöylän kanssa joissakin bileissä muutama kuukausi sitten.. ehkä Diffas voi itse kommentoida tähän ;)
[/q]
kaikkea ne hullut lahteelaiset keksiikin. mut siis joo, tota diffasin juttua en tiennyt :P
..Mä tieSín..!!
Se olit sinä Diffas!
joo nyt heti copyrightit suoriksi! :)
jos vielä ei käyny mun signaturesta selväksi niin mä oon tuo
juustohöyläkaveri. :)
pointtinahan mulla oli juurikin promota juustohöylää kiksubileisiin. :)
näemmä breikkaus tapahtui oceaniassa, jossa tab pomppi höyläni
kanssa. eli suljetaan tabin juustohöylät heti pois. nyt skarppina.
:)
toivottovasti tästä tulee uusi trendi, niin oon mäki jotain omalaatuista
saannut aikaiseksi. :)
(tab tossa on ollut suurin promoaja tohon, kovin suurin kiitos)
[q]olliS:
muistaakseni Diffas oli ensimmäisen kerran juustohöylän kanssa joissakin bileissä [/q]
Itse omaan muistikuvan, että ekan kerran juustohöylää aloin promoamaan
club millennium bileissa lappeenrannassa 6.2.2004, ennen sitä oli vähän
semmoista leikkimielistä.
varma juttu!
[muokattu 13.4.2004 18:52]
TOIMIII.....*plur*