Miten haluaisit kuolla
OD
[q]tom_gore, 2.8.2005 15:15:
Haluaisin kuolla vanhana miehenä (70+) sänkyyn nuoren naisen kanssa :D
[/q]
Ainoa oikea tapa lähteä :D
Elämällä vanhaksi ja kuolemalla luonnollisesti ja järjissään olevana.
alaisin tai flyygeli vois pudota päähän...
*nukkuu*haluaisin nukkua uuteen ulottuvuuteen*enkeli*ja syntyä uudestaan johonki lämpimään maahan*heiii*
Kärsimättä.
En mä halua kuolla*igor* No mut JOS pakko on(mitä veikkaan että jossain vaiheessa*nauru*) Niin kivuttomasti ja vaikka nukkuessa*nukkuu*
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" Matti Nykänen
"Kuolema on siirtymä uuteen syntymään" Dalai Lama (ehkä vähän kehno suomemmos by me)
alkoholimyrkytykseen ^__^
Oman käden kautta.. Vanhuus vittuun. Fillarilla tarpeeks korkeelta katolta alas Mansonin Last Day On Earth soidessa.
Mä kaadun vain suorin vartaloin saappaat jalassa...*poks*
nopeesti...
varmaan silleen et joku ampuis aseella päähän... mä toivon et mun hautajaisissa ei itketä vaan nauretaan*joo*
Joko rakkaiden läheisten ympäröimänä tai sitten silmänräpäyksessä niin etten itse ehdi tajuta mitään.*joo*
Jos on mun aika kuolla nuorena, niin sitte jossain mahtavissa bileissä nopeeseen sydäriin(ystävien keskellä). Vanhana rakkaiden ympäröimänä nukkuessani.
Vittu tää keskustelu sai mut itkemään. Mä en halua kuolla.
Yksin kylmässä ja pimeässä.
Ihan sairasta että jengi kirjoittelee tänne hyvinkin itsetuhoisia ajatuksia ja kuinka haluaa kuolla kun jengiä JOIDEN EI PITÄISI KUOLLA kuolee.
Hmm...halata just räjähtävää ydinkärkeä, ainaki pääsis nopeesti pois ja jäis maailmankirjoihin, ehkä...
Mieluiten nukkuessa ilman kipuja. Ainoa pelko tämän suhteen on, että joutuis vanhana makaamaan vuodeosastolla vuosia tajuumatta mitään. Eli tahtoisin vanhuksena elää mahdollisimman täyspainoista elämää kotona ja nauttia elämästä läheisten ja ystävien kanssa loppuun asti.