Miten haluaisit kuolla

Back to häröily O

[q]S-T:
Vanhana, tarpeeksi terveenä ja onnellisena.
[/q]

sinäpä sen sanoit

Kaiken nähneenä, tehneenä, tunteneena, kärsineenä (paitsi liikoja tuskia*iloinen*), nauttineena... tyytyväisenä. Ei liian nuorena muttei liian raihnaisenakaan.

Hitaasti, mutta varmasti.

Tai sitten en.

Haluaisin voida todeta ennen kuolemaani että voin olla tyytyväinen tapaan jolla elin. Ts. haluisin, että jos jään huomenna rekan alle, mua ei kaduttais että olisin jättänyt liikaa asioita tulevaisuuden unelmiin.

Mulle ajatus siitä "että oisin kokenut kaiken" on utopiaa koska kaikkea ei kuitenkaan ehdi millään kokea. Luulen että todellista onnellisuutta on jos löytää tapoja nauttia arkielämästä, ja oppii elämään jokaisen päivän "kuin se olisi viimeinen". Suurin osa elämästä on kuitenkin arkea, halusi sitä tai ei*hih*

Seksin aikana

just joka päivä ajattelen sitä...*justjoo* hyvät topikit teillä...

Sankarina....

sitten kun aika koittaa minullakin jättää tämä maailma, niin valitsisin vaihtoehdoksi kuolla nukkuessani kivuttomasti.

Nukkuessani tai sitten sillä ikivanhalla raajatuulikello tavalla.

[q]Plurtsi:
Seksin aikana
[/q]

jep jep, olis varmasti kivutonta jos kuolis samaan aikaan, ku sais orkun..*jiihaa*

Tuskallisesti. Kokis sitten senkin.

Hukkumalla..Väitetää et näkis kaikki parhaat kohat elämäst, ku hukkuu, ni siks! Ois kiva nähä mitkä neki mahtais olla xD

[q]Kolera:
Nukkuessani tai sitten sillä ikivanhalla raajatuulikello tavalla.
[/q]

The Catherine Wheel? Trust me, et halua. Tsekkaa wikipediasta miksi.

...jaa-a, varmaankin mahdollisimman nopeesti ja kivuttomasti sitten kun sen aika tulee... ...tietysti joku varoitus lopusta olisi kiva saada jotta ehtisi hyvästelemään rakkaimpansa....*nyyh*

öö..samapa tuo ku täältä kuitenki lähdetään. tietty joku sellanen "kermainen" lähtö ois aikas herkullinen.*justjoo*

Mua pelottaa tosi paljon kuoleman lopullisuus, joten "haluisin kuolla" tietäen että elämä jatkuu kuolemankin jälkeen jossain toisessa muodossa

Nopeasti. Eikä missään nimessä hukkumalla tai tukehtumalla. Kaikki hapen loppumiseen perustuvat kuolintavat ovat huonoja! Ja mieluusti ennen kuin päädyn vanhainkotiin käytännölisesti katsoen vanhukseksi.

[q]whispering:
Mua pelottaa tosi paljon kuoleman lopullisuus, joten "haluisin kuolla" tietäen että elämä jatkuu kuolemankin jälkeen jossain toisessa muodossa
[/q]

Yeah, good luck with that...

Kerralla ja kokonaan.

yeah just write the way u would like to die if u knew when it was going to happen....im not a freak or anything its just that im curious what ppl think....

[muokattu 23.3.2004 12:25]

O