Coke VS. Pepsi
Kokis + jäät = *sydän* Ei mitään pepsiä.
Molempi parempi...ihan sokerihimon mukaan.
Suuri = Pepsi
Vähemmän suuri = Cokis
puolenlitran lasituoppiin paljon jäitä ja LIGHT cokista täyteen.
sit kelpaa... =)
Niin.. ja miksei tohon galluppiin/keskusteluun voi lisätä pepsi max/light cokea.
itse en nimenomaan himoitse noista oikeastaan mitään muuta kuin tota light kokista.
Se kumpi on halvempi
..ja tietty lasista jäillä, tosin krapulassa menee miten vaan
Mua on huijattu! Mä oon aina luullut että Vidassa myydään Cokista ja sit mulle selvis että se onkin Pepsiä Voi ei
hyii pepsi maistuu hirveelle..hyihyihyi
se o vähän ku mc vs hese... kumpiki menee aikansa mut sit alkaa tökkiä ja kovaa
[q]ALIEN, 4.2.2005 11:34:
joku opetti joskus, et kolaa ja halpaa punaviiniä jäiden kera ;) maistuu hyvälle ja tulee varmasti kivempi fiilis, ku pelkästä PEPSISTÄ tai Coca Colasta :D
[/q]
Tämähän on tunnettu juoma jo aikojen takaa ainakin pohjoisespanjassa, jossa nuoriso kittaa euron punkkuu ja kokista. Tunnetaan nimellä "calimotso", en tiä meniks kirjoitusasu oikein :) Saa myös baareista. Kyl maistuu meikäläisellekin! Mutta ei enää kovin monen viikon kittauksen jälkeen :D
Kola vai pepsi? Erilaisilta maistuvat, molemmat kelpaa... Siis vain ja ainoastaan light ja lemon light versiot. Huutakaa vaan vastalauseenne, musta ne sokeriliemet maistuu ihan kauheelle ja niistä jää suuhun limainen tunne ja ällöttävä maku!
[q]ALIEN, 4.2.2005 11:34:
joku opetti joskus, et kolaa ja halpaa punaviiniä jäiden kera ;)
[/q]
hmm, jos tolla tavalla sais vaikka ton pikkujoululahjaks saadun punkkupullon alas
[q]mkuisma, 30.5.2004 19:23:
pepsi max ja coca-cola light on molemmat kuraa (niinku kaikki light-myrkyt)[/q]
Mun mielestä noi myrkyt on paremman makuisia kuin peruskokis *hymy*. Millä tavalla ne muuten on myrkyllisempiä?
[pieni]Edit: onneks en quotannu lainkaan vanhaa viestiä[/pieni]
pepee pepee , eli siis pepsii....*vink*
[q]Juhgu, 5.4.2005 18:07:
Mun mielestä noi myrkyt on paremman makuisia kuin peruskokis *hymy*. Millä tavalla ne muuten on myrkyllisempiä?
[/q]
Enemmän lisäaineita ja vähemmän LUONNON OMAA ENERGIAA! Ei vaan mitenkäs se menikään: Aspartaami on fenyylialaniinin lähde, joka taas ei ole ihan mitään terveystavaraa. Suurina annoksina toimii muistaakseni hallusinogeenina. Mutua, kemistit korjatkoon. ^^
[q]Epailija, 5.4.2005 18:10:
---
Enemmän lisäaineita ja vähemmän LUONNON OMAA ENERGIAA! Ei vaan mitenkäs se menikään: Aspartaami on fenyylialaniinin lähde, joka taas ei ole ihan mitään terveystavaraa.[/q]
Jaa niin, eli sokeri on korvattu aspartaamilla? Joo, se ei todellakaan ole terveellistä. Kuulemma aiheuttaa mm. syöpää, masennusta, raskautta, koomaa, kuolemaa ja maanantaita (kahta noista tutkitusti).
real coca rulez*piis*
Vaihdoin leiriä kun tekijät vaihtuivat. Ennen join coca-colaa, sitten kun hartwall lahdessa rupesi tekemään pepsiä niin merkki vaihtui. Syytä en osaa sanoa sen tarkemmin. Eli valinta Pepsi. Ja se original. Yrittänyt vähentää kulutusta. Vaihtelevalla menestyksellä...
PEPSI
[q]Epailija, 5.4.2005 18:10:
Aspartaami on fenyylialaniinin lähde, joka taas ei ole ihan mitään terveystavaraa. Suurina annoksina toimii muistaakseni hallusinogeenina. Mutua, kemistit korjatkoon. ^^
[/q]
hmm.. aijaa. Saiskohan ton jotenki eroteltuu *pahis**nauru*
pepeee....*pahis**nuuh*
Tälläiset kyselyt pitäisi lailla kieltää! Cokis tietysti! (Tunnustan olevani riippuvainen *hih*)
Harmi kun vaihtoehtona ei ollut classic cola Halpaa ja hyvää...