Coke VS. Pepsi

Back to häröily O

[q]cjet, 14.1.2007 21:05:
---
uniqe, 14.1.2007 20:54:

En ees osta limppaa jääkaappiin melkein ikinä, paitsi näinä "kausina" =D

---

Munki mielestä aika turha ostos jääkaappiin. Mut pakko kai se ois taas ottaa lasillinen.
[/q]

*nauru**iloinen*

TOTUUS:

------------------------------------------------------------------------------------

Kola väljähtyy nopeemmi, maistuu vesimäiseltä, pepsissä enemmän makua ja happoja !

[q]sts, 14.1.2007 19:49:
---
henkka, 6.5.2005 10:23:
---
pHaze, 27.4.2005 23:05:
Pepsi tietysti, muun väittäminen osoittaa ääretöntä mauttomuutta.

---

tht so tru!!!

---

Kuha ei oo maxii :)
[/q]

Oon vaihtanu! Originaali Coke Light eli nykyään Coke Zero!

Riippuu.

Tavallinen Coca-Cola voittaa Pepsin milloin vaan.

Coca-Cola vaan on epäonnistunut Light:in (Diet, Zero, ja mitä muitakaan brändejä onkaan samalle tuotteelle) kanssa. Pepsi Max on huomattavasti parempaa kuin Coca-Cola Zero.

Light kokis FTW. Zeroon ei oo tarvinnut vielä koskea. Pepsi ei vaan toimi mulle, ja Maxikin on aika olematonta.

Coca-Cola*sydän* Siinä vaan on se oma juttunsa.
Sanoppa muuten växtextraktdrykt nopiasti ja monesti! ei ihan meinaa kieli taipua vaikka notkea onkin!

kokis ehdottomasti. pepsi on liian hapokasta, ei pysty.

[q]LooPy, 14.1.2007 21:24:
Light kokis FTW. Zeroon ei oo tarvinnut vielä koskea. Pepsi ei vaan toimi mulle, ja Maxikin on aika olematonta.
[/q]
haha :D light nimi on jäämässä ilmeisesti pois, vanha aspartaami light on nimetty Zeroksi. ja se sukraloosimössö on nyt sitten nykyinen light. kunnes se kenties nimetään uudestaan joksikin.

niin ja itse aiheeseen. itse juon nautinnolla kaikkia coca-cola companyn ja pepsi-cola companyn juomia. jotain freeway colaa ei juo erkkikään.

[q]remotion, 14.1.2007 23:37:
---
haha :D light nimi on jäämässä ilmeisesti pois, vanha aspartaami light on nimetty Zeroksi. ja se sukraloosimössö on nyt sitten nykyinen light. kunnes se kenties nimetään uudestaan joksikin.[/q]
Mä pitäydyn kyllä huolella siinä mainitsemassani tuotteessa ja pitkään. Mikäli ne pullot kaupoista katoaa, niin sitten keksitään jotain muuta.

Vaikka oonkin juuri sitä ikäryhmää jolle Zeron markkinointi on kohdennettu, niin välttelen tuota ainakin toistaiseksi.

Miksei 100% markkinointia ja Zero paskaa mainosta.

[q]LooPy, 15.1.2007 00:15:
---
remotion, 14.1.2007 23:37:
---
haha :D light nimi on jäämässä ilmeisesti pois, vanha aspartaami light on nimetty Zeroksi. ja se sukraloosimössö on nyt sitten nykyinen light. kunnes se kenties nimetään uudestaan joksikin.
---

Mä pitäydyn kyllä huolella siinä mainitsemassani tuotteessa ja pitkään. Mikäli ne pullot kaupoista katoaa, niin sitten keksitään jotain muuta.

Vaikka oonkin juuri sitä ikäryhmää jolle Zeron markkinointi on kohdennettu, niin välttelen tuota ainakin toistaiseksi.

Miksei 100% markkinointia ja Zero paskaa mainosta.
[/q]

mainos on kyllä aivan hirvee. mutta ei sitä mainosta sieltä pullosta tule.

ennen oli kyllä pepsi henkeen ja vereen, mutta se ihan huomaamatta vaihtunut cokikseen.

Kyllä se on kokis, jota yleensä tulee ostettua. Pepsiä vain jos ei kaupasta kokista löydy. Tosin mulle kelpaa myös nää halvemmat versiot kokiksesta

kyllä cokis on parempaa. En osaa edes selittää mikä se minimaalinen makuvivahde on mikä saa valitsemaan sen pepsin sijaan.

colaa tölkistä on parasta*slurps**joo*

pepsi max ehottomasti

Max
|
|
|
|
|
|
|
|
Zero

Perus colaa ehdottomasti, ja ei missään nimessä maxi pepsii.....

fanta

Coca Cola Zerosta tuli kyllä nopeasti oma suosikkini.

Koska en diggaa edes valkosipulista, ni toi piste vaikuttaa hyvältä vaihtoehdolta

.

O