Mitä/mikä rakkaus on?
[q]Jammailija:
---
Zyklonius:
---
verano:
---
ja josko en väärin ymmärtänyt tuota postaustasi toisaalta, niin toivottavasti sulle on luvassa uusimpia tutkimustuloksia =)
---
Ai tuota "päivän =)" -ketjuako tarkoitat? Ei mulla ja Jammailijalla ole intohimoista pussailukumppanuutta ja veljellistä toveruutta enempää vispilänkauppaa. Eksyksissä ollaan siis yhä tällä löytöretkellä, kompassin neulakin sojottaa kohti transkaakkoa.
---
Käyt sä kiistämään meidän kauniin poikarakkautemme!? Vai olenko jälleen luullut ja toivonut liikoja*nyyh*!?
Hassu oot*hihu*!
[/q]
*naureskel*
pussailukumppanuudet ja sisarelliset ynnä muut toveruudet on oikein kivoja :D
ystävyydetkin =) kun tuppaa kestämään kauemmin kuin seurustelut sun muut.
mut ois joku voinu silti mulleki kartan lykätä käteen. noh, kaipa ne suunnat ja rakkaudet joskus löytyy itse kullekin.
"toivossa on hyvä elää" vanha suomenkielinen sananlasku
ehkä mulla on koko ajan ollut elämäni mies Toivo kehissä, enkä oo vaan tajunnu huomata sitä
Rakkaus on turva heikoimmalla hetkellä.
Rakkaus on valo pimeimmässä metsässä.
Rakkaus voi joskus satuttaa,
Rakkaus voi pelastaa sinut itseltäsi.
On niin jännä että kun olen nyt lukenut nämä kaikki tekstit niin jokainen osuu kohdalleen rakkauden suhteen koska jokaisen ihmisen kohdalla rakkaus on erillainen ja jokainen kokee sen erillailla, hyvänä tai huonona.
Rakkauden tajuaa vasta kun sen menettää
[q]aerasi:
jokaisen ihmisen kohdalla rakkaus on erillainen
[/q]
Tuo on aika hyvin sanottu Ja rakkautta on niin monenlaista, ja ne rajat mitä me ihmiset niiden välille vedetään on oikeastaan erittäin ailahtelevia.
[q]sapeli:
---
aerasi:
jokaisen ihmisen kohdalla rakkaus on erillainen
---
Tuo on aika hyvin sanottu [/q]
I would die for you
I would die for you
I've been dying just to feel you by my side
To know that you're mine
I will cry for you
I will cry for you
I will wash away your pain with all my tears
And drown your fear
I will pray for you
I will pray for you
I will sell my soul for something pure and true
Someone like you
See your face every place that I walk in
Hear your voice every time that I'm talking
You will believe in me
And I will never be ignored
I will burn for you
Feel pain for you
I will twist the knife and bleed my aching heart
And tear it apart
I will lie for you
Beg and steal for you
I will crawl on hands and knees until you see
You're just like me
Violate all the love that I'm missing
Throw away all the pain that I'm living
You will believe in me
And I can never be ignored
I would die for you
I would kill for you
I will steal for you
I'd do time for you
I will wait for you
I'd make room for you
I'd sink ships for you
To be close to you
To be part of you
Cause I believe in you
I believe in you
I would die for you
-garbage-
tätä on rakaus...
[q]LilB:
I would die for you
I would die for you[/q]
En o kuullu biisiä, mut sanoista tuli mieleen Bryan Adamsin Everything I do, I do it for you
[q]kilobitti:
---
LilB:
I would die for you
I would die for you
---
En o kuullu biisiä, mut sanoista tuli mieleen Bryan Adamsin Everything I do, I do it for you
[/q]
garbage-crush Romeo+Juliet soundtrackilt
lööööv thät song
tää o kyl masentavampi ku joku bryan adams..
edit:lisäyst
Rakkaus on niinQ sitä, et pääsee pois sinkkuluukusta edes parix päiväx!!!!! Ja voi huutaa päivittään niinQ klupparissa miten paljon edelleen rakastaa sitä kultaa ja ruokakin on hyvää!!! *sydän**pihkassa**hali**pus**pihkassa**sydän*
[q]äm:
Rakkaus on niinQ sitä, et pääsee pois sinkkuluukusta edes parix päiväx!!!!! Ja voi huutaa päivittään niinQ klupparissa miten paljon edelleen rakastaa sitä kultaa ja ruokakin on hyvää!!! *sydän**pihkassa**hali**pus**pihkassa**sydän*
[/q]
Ahttp://www.
<AlfredJKwak> Vittu mun uptime ennätyskin on pidempi ku sun teinisuhtees!!!
No rakkaus on niiq sitä, et voi perjantaina soittaa kullalleen et mä tuun teille pelaa kimbleä. Sitä pelatessa voi sitte kumpikin vakuutella toiselle kuinka ihq se on: "VÄhä sä oot ihq", "No enkäoo, sähän oot". Sitte voidaan kääriytyä villtien alle katselemaan teeveestä tulevaa B-luokan perjantaileffaa ja taas on ihquu.*sydän* Rakkaus ratkaisee, muulla ei oo merkitystä.*plur* Moi.
[q]Illustrator:
No rakkaus on niiq sitä, et voi perjantaina soittaa kullalleen et mä tuun teille pelaa kimbleä. Sitä pelatessa voi sitte kumpikin vakuutella toiselle kuinka ihq se on: "VÄhä sä oot ihq", "No enkäoo, sähän oot". Sitte voidaan kääriytyä villtien alle katselemaan teeveestä tulevaa B-luokan perjantaileffaa ja taas on ihquu.*sydän* Rakkaus ratkaisee, muulla ei oo merkitystä.*plur* Moi.
[/q]
Mun mielestä toi oli varsin osuvasti sanottu!! *sydän*
[q]Illustrator:
[/q]
Jos sarkasmi olisi rypäleitä me kaikki joisimme nyt viiniä.
Rajatonta on se valo ja ilo mitä hän tuo! Rakkaus on sitä, kun jokainen solu kehossa sanoo näin.
(?)
Tässä muutama mietelause rakkaudesta:
A relationship is like sand in your hand. If held loosely in the palm of your hand it stays there, but as soon as you close your hand tightly it slips through your fingers.
A life with love will have some thorns, but a life without love will have no roses.
Don't marry the person you want to live with, marry the one you cannot live without.
Love is the only drug you can take that will convince you each time that you've never had it before.
Romance is the appreciation of two people who are celebrating the lucky coincidence that they found each other.
We come to love not by finding the perfect person but by learning to see an imperfect person perfectly!
When I was little, I had a favorite teddy bear, who kept my secrets, shared my adventures, and wiped away all of my tears. I used to think that no one could take his place, then I found you!
Rakkaus on Rohkeutta.
Rakkaus on lumihiutaleita jotka sulaa pois, mutta joita aina sataa lisää *sydän*
Rakkaus on hikipisaroita jotka valuu pois, mutta aina tulee lisää *sydän*
Olen tässä miettinyt että mitä rakkaus on? Onko se hyvän olon tunnetta? Sitä että tietää että joku välittää? Kaipaus, onnellisuus, kaikenlainen hyvän olon tunne? Kuulukos tuo kaikki siihen? Mitä siihen ei kuulu? Keskustelin tänään aiheesta ystäväni kanssa jolla on juuri mennyt poikki kumppaninsa kanssa muutaman vuoden seurustelun jälkeen.. Voiko rakkaus kuolla? Perheen välinen rakkaus vs. kumppanien välinen, mitä muuttujia koette vuosien aikana ja mitäs sitten kun ne katoavat?
ai niin... Kerran eräs fiksu austraalialainen(tai uusi-seelantilainen) nainen sanoi näin:
[q] Love ain´t somethin lak uh grindstone dat´s de same thing everywhere and do de same thing tuh everything it touch. Love is lak de sea. It's uh movin´ thing, but still and all, it takes shape from de shore it meets, and it´s different with every shore.
-Zora Neale Hurston [/q]
tälläistä tänään..