Mitä/mikä rakkaus on?

Back to yleinen keskustelu O

[q]Avernian:
---
tuisku:
rakkaus on perseestä, se satuttaa aina..*kivatsulle*

---

Jep, mutta siitä voi saada myös jotain positiivista irti matkalla.
[/q]

Joskus...Ei kaikille käy huonosti...Tiedän monia joilla rakkaus toimii ja on toiminut jo monta vuotta. Eikai muuten rakkaus tai mikään tuntuis miltään jos aina menis hyvin tai päin p:tä.

Mikään ei ole ikuista....

Kaikki sattuu....

Ignorance is bliss....

Rakkaus on hyvin simppeli juttu...
jostain luin mun mielestä aika pätevän määritelmän
Rakkaus on onnea toisen kanssa

Ei siihen mitään kuuta taivaalta tarvii siis*hymy*

Kaikista suurin rakkaus on äidin rakkaus

Se on just sitä itteään.

ei vittu.... rakkaus on just sitä kun eka nähdään ja suukotellaan viikko, sit harrastetaan seksiä ja mennään kihloihin. Se on tosi rakkautta!! :D :D

[q]Fyraett:
http://mi.bpcdn.us/Curious-G/blowjob011.gif
[/q]

naisten antamaa rakkautta parhaimmillaan! :D

Rakkaus on semmonen typerä homma mikä tekee heikoksi ja typeräksi ja haavoittuvaksi... rakastunutta ihmistä on todella helppo manipuloida ja se uskoo mitä vaan sille lässyttää. Rakkaus on jotain niin typerää että se olis voinut jäädä keksimättä .. Ja ikävä kyllä siihen jää koukkuun ..

[q]Howdy:
Rakkaus on jotain niin typerää että se olis voinut jäädä keksimättä .. Ja ikävä kyllä siihen jää koukkuun .. *piis*[/q]

Rakkaus on parasta huumetta?

[q]sapeli:
Rakkaus on parasta huumetta?
[/q]
[q]
Ei... yksi pahimmista.
[/q]

totta tosiaan. yksi parhaimmista ja pahimmista myös.
siitä oon saanu pahimmat laskut ikinä
toisaalta myös parhaat nousut *sydän**sydän*

ja taas ollaan menossa kohti turmiota. voispa olla ihastumatta/rakastumatta niin ei tartteis pelätä sitä kipua

...edit: pöh ei toimi edes quote quoten sisällä. onpas kakka. koodatkaa parempi.. sori tyhmä valitus

Suurempaa tekoa, suurempaa rakkautta ei ole olemassa kuin se, että antaa henkensä toisen edestä. Mitään enempää ei voi kukaan tehdä tässä maailmassa, kuin kuolla toisen puolesta. Se vaatii kaikkein eniten, koska vain se vaatii kaiken. Se on suurin uhraus, suurin rakkaus. Totuus on nyt jo melkein käsin kosketeltavissa.

Rakkaus on kuvitelmaa...
Virhe ihmisessä....

rakkaus on jotain sellaista mitä voi kokea joka päivä eri muodoissa ja sitä voi saada eri henkilöiltä.se tuntuu joko hyvältä tai pahalta...onhan rakkauden takia tehty eniten päättömiä juttuja*sydän*

Lue tämä rakkauskirje alusta loppuun.

[q]Howdy:
Rakkaus on semmonen typerä homma mikä tekee heikoksi ja typeräksi ja haavoittuvaksi... rakastunutta ihmistä on todella helppo manipuloida ja se uskoo mitä vaan sille lässyttää. Rakkaus on jotain niin typerää että se olis voinut jäädä keksimättä .. Ja ikävä kyllä siihen jää koukkuun ..
[/q]

Tota mä oon yrittäny sulle itekkin sanoa
Rakkaus sucks.... Vaarattomampaakin huumetta löytyy kyllä, joka ei tee niin pahaa jälkeä ku rakkaus.

[q]Howdy:
[/q] samaa mieltä

Rakkaus on kuin yhteinen kulhollinen karkkia Nameja napostellessa ei kannata ajatella että jossain vaiheessa ne loppuu tai muuten niiden syömisestä menee kaikki ilo... Ja molempien osapuolten pitää tuoda kulhoon aina silloin tällöin lisää namuja ettei ne lopu kesken.

[q]sapeli:
Rakkaus on kuin yhteinen kulhollinen karkkia Nameja napostellessa ei kannata ajatella että jossain vaiheessa ne loppuu tai muuten niiden syömisestä menee kaikki ilo... Ja molempien osapuolten pitää tuoda kulhoon aina silloin tällöin lisää namuja ettei ne lopu kesken.
[/q]

Oih! Epäilemättä ja kiistatta suloisimpia luonnehdintoja rakkaudesta mitä olen ikunaikuna kuullut. *sydän*

Olen tässä miettinyt että mitä rakkaus on? Onko se hyvän olon tunnetta? Sitä että tietää että joku välittää? Kaipaus, onnellisuus, kaikenlainen hyvän olon tunne? Kuulukos tuo kaikki siihen? Mitä siihen ei kuulu? Keskustelin tänään aiheesta ystäväni kanssa jolla on juuri mennyt poikki kumppaninsa kanssa muutaman vuoden seurustelun jälkeen.. Voiko rakkaus kuolla? Perheen välinen rakkaus vs. kumppanien välinen, mitä muuttujia koette vuosien aikana ja mitäs sitten kun ne katoavat?

ai niin... Kerran eräs fiksu austraalialainen(tai uusi-seelantilainen) nainen sanoi näin:

[q] Love ain´t somethin lak uh grindstone dat´s de same thing everywhere and do de same thing tuh everything it touch. Love is lak de sea. It's uh movin´ thing, but still and all, it takes shape from de shore it meets, and it´s different with every shore.
-Zora Neale Hurston [/q]

tälläistä tänään..

O