Pacifique II.... Totta vai Huhua!?!
[q]Amnesia:
...ne saksalaiset eins-zwei-polizei-heebot ....
[/q]
Mo-do - Einz, Zwei, Polizei
omistan ton sinkun
Joo mäki oon siel pyörittelees levyi joo nii varmaa....olis hyvä jos olis....
Onks nyt menny sekasin pacifiquet ja oceaniat
ja sit se kesällä tiedossa oleva risteily
(jolla ei siis oo mitään tekemistä p:n tai o:n
kanssa)
Toivottavasti järkkää uudellee, mun mielest noi bileet oli parhaat ikinä Suomes järkätyt Partyt. Ei jääny mitää hampaankoloon paitsi #%! hotelli Korpilammen toiminta bileiden jälkee mikä oli pelkkää paskaa. Nii ja sit toi pollareiden sekoilu*dissaa**sydän**hih*
[q]Kana:
Toivottavasti järkkää uudellee, mun mielest noi bileet oli parhaat ikinä Suomes järkätyt Partyt. Ei jääny mitää hampaankoloon paitsi #%! hotelli Korpilammen toiminta bileiden jälkee mikä oli pelkkää paskaa. Nii ja sit toi pollareiden sekoilu*dissaa**sydän**hih*
[/q]
Mitä hotelli teki ? Meillä oli siit vierestä varattu mökki joten ei hajuakaan mitä hotelli teki...
[q]Jone:
---
sts:
Mikä risteilyn nimi on on epäselvää, mutta kyllä tulee lukekaa:
http://www.koneisto.com/
---
Risteilyn? Eihän Pacifiquella ole risteilyjen kanssa muuta tekemistä kuin vesi.
[/q]
totta totta :D olin vähä epäskarppina siinä kolmen aikaan aamulla :D
taitaa olla huhuh mutta JOS ei oo niin paikalle tuun varmasti!!
[q]Tres:
Onks nyt menny sekasin pacifiquet ja oceaniat
ja sit se kesällä tiedossa oleva risteily
(jolla ei siis oo mitään tekemistä p:n tai o:n
kanssa)
[/q]
Ei siis kyl mä kuulin et se ois 99% varmaa et Pacifique 2:nen tulis joskus kesällä! Jotain kai et sopimuksii ei vaan oo viel kirjotettu... *täh*
sais tulla kyl!!! :D *sydän*
Sinänsä jännä että Pacifiqueta muka pyrittäisiin järjestämään kesällä, ainakaan iltabileenä. Ensinnäkin ulkona on kesällä niin valoisaa, että allasaluetta on lähes mahdotonta saada riittävän hämäräksi. Toisekseen miksi järjestää allasbileet sisällä silloin kun ulkonakin on kiva ilma? Kolmanneksi ainakin osalla järjestävistä tahoista saattaa olla kesällä muutakin puuhaa.
Pacifique II noin ajatuksena ei sinällään ole mitenkään varmaan mahdoton, mutta itse epäilen että sitä ei tulla järjestämään vielä ensi kesänä.
[q]kipzu:
Ei siis kyl mä kuulin et se ois 99% varmaa et Pacifique 2:nen tulis joskus kesällä! Jotain kai et sopimuksii ei vaan oo viel kirjotettu... *täh*
[/q]Anteeksi nyt skeptisyyteni, mutta en kyllä kovin vakavasti jaksa ottaa tuollaisia. Ei olisi ensimmäinen huhu joka on enemmänkin kuin 100% varma ilman että taustalla on juuri mitään totuutta, ja toiseksi, tietäen ketkä Pacifiqueta järjestävät, niin noilta tyypeiltä ei kyllä yleensä ikinä mikään vuoda julkisuuteen ennenkuin tiedot todella ovat julkaisuvalmiita. Uskon kun näen.
Jooo olispa se totta.. ja silleen että ikäraja olis vaikka joku 16...?? jookoskookos? *olenoikeastitarpeeksivanhatulemaanpaikalle-hymiö*
*justjoo**nauru*
joo ja sit sinne tulis Kebab Gays Dj Team soittelee teille huva kebab musiki fitu !!!!!!!!! ja sit siel olis hiekajalkapalo stadioni misa paljo kebab potki hiekajalkapalo !!!!!!!! Fitu Ma vannon sen !
[muokattu 25.4.2004 23:06]
[q]ant1:
joo ja sit sinne tulis Kebab Gays Dj Team soittelee teille huva kebab musiki fitu !!!!!!!!! ja sit siel olis hiekajalkapalo stadioni misa paljo kebab potki hiekajalkapalo !!!!!!!! Fitu Ma vannon sen !
[muokattu 25.4.2004 23:06]
[/q]
No niin no... *kyrhahhaa kyrhahhahaa!!!!
(*Kyrhahhaa= ihan törkeen paskalle jutulle luotu oma nauru) *släp*
Siis siis siis....mitä mitä mitä...
Ny te olette kyllä iha hakuteillä...mä kuulin oikeen faktan..
Todellakin...on tulossa Pacifique 2nd
Joka järkätään Helsingin maauimalalla...2päiväne festivaali..päivät tais olla 12.-13.-06.2004 ja sen takia siitä ei ole vielä ilmoitettu koska liput saadaan myytyä loppuun vaikke mainostettaisiin edellisenä viikolla..
Ja lineup tais olla suoraan maailmalta..muutamia tässä mainitakseni... Mario Piu, Johan Gielen & Svenson, Push, Rah, Mesh, Mauro Picotto...ja sitä rataa...osa heittää live-kaikkaa ja osa dj... et ei tainnu montaa kotimaista dj:tä olla.. Loisto kemut oli tulossa mitä kuulin.. Mut niitä ja tarkempaa infoa odottelemaan..
Edit: no eiiih..läppä läppä.. ..mut ois kyl oikeesti siistiä jos tulis edes toiset saman tyyliset..ei sen tarvisi juuri Pacifique olla.. Mut en usko että ihan heti..eiköhän ainakin vuos saada odotella seuraavia..
[muokattu 27.4.2004 19:27]
[q]vaavu:
Sinänsä jännä että Pacifiqueta muka pyrittäisiin järjestämään kesällä, ainakaan iltabileenä. Ensinnäkin ulkona on kesällä niin valoisaa, että allasaluetta on lähes mahdotonta saada riittävän hämäräksi. Toisekseen miksi järjestää allasbileet sisällä silloin kun ulkonakin on kiva ilma? Kolmanneksi ainakin osalla järjestävistä tahoista saattaa olla kesällä muutakin puuhaa.
Pacifique II noin ajatuksena ei sinällään ole mitenkään varmaan mahdoton, mutta itse epäilen että sitä ei tulla järjestämään vielä ensi kesänä.
[/q]
juu, olishan se kiwaa, mut mä mietin aivan samoja asioita
näin unta tapahtumasta ja nyt sytty taas kipinä ja odotan innolla jatkoa. onko kellään tietoa onko tätä suunnitteilla kylmää talvea varten?
imo parhaalle tapahtumalle ever on kyllä pakko saada jatko-osa!
[q]Zwek:
Eiku se on Oakie vs. Tiesto vs. Buuren ...
[/q]
Unohdit Sashan ja Digweedin, ne soittelee siin ulkona jonottaville ihmisille. Saunassa soittaa Marco V ja kylmäaltaassa LAB4!!*kuolaa*
[q]remotion:
---
Zwek:
Eiku se on Oakie vs. Tiesto vs. Buuren ...
---
Unohdit Sashan ja Digweedin, ne soittelee siin ulkona jonottaville ihmisille. Saunassa soittaa Marco V ja kylmäaltaassa LAB4!!*kuolaa*
[/q]
jos sinne kylmä altaalle jotai oikeasti laadukasta jos muuallaki tulee ok matskuu ;)
Villi huhu sanoo et ens kesänä ois Pacifique 2:nen... voiskohan tää ilo-uutinen pitää paikkaansa? onks kenelläkään mitään tietoo?
[muokattu 22.4.2004 21:34]