HappyHC katoamassa?

Back to musiikki O

Tres:[q]Lucidd.:xybo:Lucidd.:xybo:
nimim. Tiroler kaboemsch on vitun kova biisi! *igor*[/q]

Pitää muistaa ottaa mukaan bileisiin ;)

-- xybo

just kuunnellaan the original gabber headbangeria [mokum016] -pump that pussy!!!!!!

*plur**pahis**nauraa**ökkö**purr**super*

eikä pidä unohtaa

RMB
Paulina Taylor
Dj Kaos
Cocooma
Charly Lownoise
Dj Brisk
ja paljon paljon muita

http://www.americancheese.org

HAPPY HARDCORE LIVES FOREVER!!!

I*sydän*HappyHC

A shameless self-promotion:

Eli, tässä threadissä on kyselty (joskus vuos sitten ..hehe..) happy hc:n perään. Minä, Zara, soitan 27.3 keikan jossa tullaan varmasti kuulemaan ainakin jonkun verran Happy Hardcorea, yleisöstä riippuen enemmänkin...

kannattaa seurata ”tulevat tapahtumat” threadiä sinne tulee luultavasti lisäinfoa...

-Z

vastaus:
NEVER!!!

http://www.bestanimations.com/Signs&Shapes/Smileys/Smiley-09.gif

No onnex..huh aika hirveetä kamaa ite kuunnellu aikoinaan mut nyt ei mee ku hardcore, Terrorcore, Deathcore ja Darkcore..Toi happyhc on LIIAN rauhallista.

scooter - crank it up = HC

happyhappyjoyjoy! NÖYY EI SAA KADOTA *sydän* x 1000000000

[q]alien:
vastaus:
NEVER!!!

http://www.bestanimations.com/Signs&Shapes/Smileys/Smiley-09.gif
[/q]

Offtopic: Ei perhana mikä hymiö!

Vaikka vanha topic onkin...

UK happy hardcoresta: Eipä se mihinkään kadonnu ole, pieni lasku oli tossa vuosituhannen vaihteessa. Mutta samat artistit tekee vieläkin. Vaikka tyyli on hiukan muuttunut, trance elementtejä tullut osaan paljon mukaan ja genre muutenkin laajentunut, osa ruvennut tekemään Freeform'ia (ennen sitä sanottiin (uk) Trancecore'ksi) jne. Nyt on kans toi Hollantilainen Happy hardcore tulossa takasin tai ainakin ne sitä yrittää, Party Animals on tullu takas, Mental Theo'kin pitäs olla tekemässä taas uusia biisejä jne. Japanista tulee kans monia tosi hyviä artisteja nykyään. Tosi hyviä Makina (espanjalainen hardcore) biisejä kans julkastaan koko ajan.

Charly Lownoise kyl rokkaa <3

EIKATOA.

Kyllä pikkasen tulee HHC:tä ikävä jos kokonaan katoaa

[q]k1mm0:

eihän thunderdome nyt ole edes gabberia nähnytkään!!!

mulle tipahtaa muutenkin sellainen ”raskaampi” saundi,
eikä niinkään mikään ylinopee ”kiksupolkka-hc”

... paitsi ehkä vanha ylinopee vanha mokum toimii gabberina

[muokattu 18.1.2003 14:20]
[/q]

Ettei nyt vaan olis menny gabberi ja hardcore sekasin? Ja kaikkien jotka dissaa thunderdomea (Kyllä, kaikesta se kaupallisesta huomiosta huolimatta) sietäisi palaa helvetissä!! Tai jotai...

[q]Tres:
Onks Dune HappyHC:ta?
Sit kai esim. Blümchen ja Scooter on kans? *täh*
[/q]

Mulle ne on ainakin.

[q]remotion:
---
Tres:
Onks Dune HappyHC:ta?
Sit kai esim. Blümchen ja Scooter on kans? *täh*

---

Mulle ne on ainakin.
[/q]

mulle ei..*eiei*

[q]Cera:
Charly Lownoise kyl rokkaa <3

EIKATOA.
[/q]

todella charly on *sydän*

ja mikäli musta on kiinni ei varmasti katoa ^^

ihmetyttää vaan miksei täällä oo bonkersit tullu vielä ollenkaan esille, onhan osa niistä ainakin ihan puhdasta happya, tosin osa menee vaan ihan freeformiks ja osa aerobiciks, ja perältä löytyy vielä nu-gabberia, varsinkin scott brownin miksauksista
rakkain noista on bonkers 1 - hixxy & sharkey are bonkers, varsinkin hixxyn 3 dekin setti, joka jaksaa piristää aina jollain perverssillä tavalla
ensimmäisistä bonkerseista puuttuu vain se ”junkkapuoli”, joka vaatis vähintään sen yhden ruffneckin täräyttämään booyakan keskelle biisiä. muuta hauskaa levyiltä löytyykin kivasti, imo happyn parhaita puolia on ns. genrekyynisyyden puute ja härski tapa lainata eri elementtejä mihin vaan koura ylettyy (mm. breakbeat, jungle, house ja trance) ja tehdä niistä ”vähän nopeampia”

Kummallisesti tuntuu siltä että kukaan ei tee nykyään (saati sitten soita missään) HappyHC:tä *täh* Onkohan ihan näin? Muutama saksalainen näyttää vielä tekevän jotain kamaa, mutta ei kunnon HappyHC:tä oikeen putkahtele mistään nykyään *ikävöi Dunen kaltaisia bändejä*

O