Skenepistelaskuri™

Back to häröily O

whoa tein tän nyt sit
258

[q]Hyzenthlay, 10.5.2004 21:21:
48 skenepistettä, oikeuttaako tää skenepassiin? hehe.. aika paljon, olen mielestäni aika pihalla noista jutuista.
[/q]

Jee, olen melkein tuplannut skenepisteeni parissa vuodessa 95 pistattä tuli. Ton biisitehtävän möhlin kyllä yhtä hyvin kuin kaks vuotta sitten, ja lähinnä noiden labeleiden takia. Pitää harjoitella enemmän sit tulee skenepisteitä, plop plop....

Jengin skeneyden ollessa noususuhdanteessa pari lisävaihtoehtoa gallupiin lisätty.

Jesh, muistaakseni joku lähemmäs parikyt pistettä viimeksi.

Nyt jopa 50pongoo.. Kai mustakin viel skeneläinen Tulee

Tulipa tsekkailtua tota ja tossa webbiversiossa toi biisintunnistus on naurettavan helppo verrattuna alkuperäseen testiin :)

Mun skenepisteet on laskenu ihan vitusti 66. Täytyy varmaan alkaa kyseleen tiskijukkien numeroita.

Ropsahti 113

Toi biisikysymys sai mut tuntemaan itseni tyhmäksi

127 pistet tuli..

Nyt paukku 136, biisit jäi nimeämättä ku lopetin ton spottailun vissiin joskus 2000-luvulla :). Eiks hjuva musa oo hyvää vaikkei nimiä tietäiskään, kjeh kjeh ja mä yritän tässä vakavalla naamalla pitää jotain Dj-myyttiä yllä haha.

hitto mitä on tapahtunut?

pisteet noussut 10p

nyt tulos on kolossaalinen 96!

:D

Miksi siitä ropisee skenepisteitä jos lähtee kemuihin yli sadan kilsan päähän? Tarkoittaako tämä sitä, että mun pitää alkaa käydä kemuissa Turussa? Enkö saa enää käydä kulman takana?

Aikas hauska. Aikaisemmin en ole uskaltanut edes yrittää, nyt kun koitin sain jopa 51 pojoo! :) Kait sitä ollaan nyt jo kohtuu skeneoppilas

[q]Verano, 13.6.2006 15:33:
Miksi siitä ropisee skenepisteitä jos lähtee kemuihin yli sadan kilsan päähän? Tarkoittaako tämä sitä, että mun pitää alkaa käydä kemuissa Turussa? Enkö saa enää käydä kulman takana?
[/q]

No qu ennen vanhaan kemuja ei ollu joka kuppilassa ja nakkibaarissa, missä nyt ylipäätään on soittovehkeet. Joskus piti ja käytiinkiin kemuttamassa pitkin suomen maata, veikkaa syyksi tätä hän ei tää oo mikään nööbbä testi vaan SCENE-pistelaskurit! :)

[q]Damien, 13.6.2006 17:29:
---
Verano, 13.6.2006 15:33:

---

No qu ennen vanhaan kemuja ei ollu joka kuppilassa ja nakkibaarissa, missä nyt ylipäätään on soittovehkeet. Joskus piti ja käytiinkiin kemuttamassa pitkin suomen maata, veikkaa syyksi tätä hän ei tää oo mikään nööbbä testi vaan SCENE-pistelaskurit! :)
[/q]

En suostu siihen, että mun skenepisteet laskee jos en käy Raumanmerellä tai Perähikiän ompeluseuran nuorisojaoston kesätansseissa. Tai ees Tampereella

Tai no kesätansseis voisinkin käydä.

49

Uugeilu nosti skenepisteitä.

[q]Jago, 29.5.2006 21:45:
Skenepisteesi ovat: 15

oommää vähä noob
[/q]Skenepisteesi ovat: 22
nousua

*piis*236*piis*

Tullu lisää puhelinnumeroita

[q]bubbelgum, 9.7.2005 18:22:
---
bubbelgum, 10.5.2004 23:22:
Jaahas.. Tulipa sit 73 pistettä...
Täytyypä vaikka kesän jälkeen tulla tekee uudestaan ja kattoo mitä sanoo sit, tai vaikka puolen vuoden päästä tms...

---

No niin... Onpa tässä ehtiny kyllä vähän pidempi aika jo vierähtää, mutta ihan hauskaa oli tehä testi uudestaan. Tällä kertaa pistemäärä on noussut "huimaan" 87 pisteeseen. Eli nousin yhden luokan korkeemmalle skenepisteilyssä
[/q]

Whihii... Nousujohdannetta, tällä hetkellä tulokseks tuli jo 96. Täytyy vissiin muutama puhelinnumero vielä hankkii niin menee satanen rikki.

48

Vuosi taaksepäin oli 60 ja nyt tuore tulos 104.

O