Drinkeistä ja muista juomista
Sidduja menee =) Suosikki on Golden Cap Light Limon *sydän**hih**pihkassa* Jos on vähän enemmin varaa panostaa, Breezerit ja Smirnoff Ice on ihania! Bailey´s ja Dooleys on ihania, myös kossubattery, mikäli tarvii virtaa
Tequila, mmm.
Aika paljon menee myös lonkeroa ja bisseä, kutsukaa vaan epänaiselliseksi.
Bacard Breezer on hyvää, mutta ne ja siiderit ovat hiukan liian makeita juomia minulle.
Mieluummin yleensäkin aloittelen parilla Tequilalla niin että pääsee nopeasti vähällä vaivalla hyvään fiilikseen (jos siis olen kunnolla juomassa enkä vain bilettämässä)
Paras drinkki on hyvin tehty Sex on the beach. Oon tosin aika vaativa sen kanssa, enkä siksi usein ota sitä, kun on vain harva paikka, missä saa just sellaisen kun haluun.
Hmmm, yleisin juoma ennen partyja... noh, riippuu paljon etkoista, bileistä ja mahd. jatkoista. Päädyn usein kuivaan valkoviiniin etkojuomana, jos juomaetkoilen. Jos on kunnon bileet, niin siellä sitten vettä, varsinkin jos on jatkot tiedossa. Vodka- tai tequilashotti saattaa maistua jossain vaiheessa iltaa... no, sekin vähän riippuu...
Kaljaa, siideriä tms. en juurikaan harrasta, paitsi terassijuomana. Muulloin harvoin maistuu.
*tanssikone*
tällä shotilla hankittu järkyttäviä krabbiksia koska se on niin vitun hyväääääää *slurps**slurps*
-2cl jägermeister
-2cl bailey's
-maitoa
muuten noi breezerit on kyl tosi jees ja smirnoff icet ja mitä kaikkii niitä nyt on. Väittävät teinijuomaks pYh
paras juoma on shotti!*igor*
Ennen bileitä, bileissä ja bileiden jälkeen--> Battery tai Ed ..
jos ihminen voi jäädä niihin koukkuun niin onnitella/pahoitella saa..
[q]Salla:
-2cl bailey's
[/q]
Pelkkä ajatus tuosta juomasta saa minut voimaan pahoin
vesivesivesi*pahis*
Kaljaa uppoo yleensä ennen bileitä, bileissä siirryn veteen ja virtasiin ja tuoppi jos haluu juoda jotain vähän kauemmin kun sen 1 min, mut eipä sekää kentän laidalla kauaa pidättele jos tulee kiva viisu
[q]Blues:
---
Salla:
-2cl bailey's
---
Pelkkä ajatus tuosta juomasta saa minut voimaan pahoin
[/q]
samoin... ennen tykkäsin, mutta pahoinvointi johtunee siitä, että join sitä kerran lämpimänä, pelkiltään laivan hammasmukista
hötsötti on aika PoP
Enne partyjä saatan juoda ehkä jotain batteryy tai red bullia ... mut itse bileissä tyydyn melkein aina pelkkään veteen välillä saatan ottaa lonkeron tai virtasen mut aika vähälle bileis toi alkomahoolin nauttiminen jää eriksee sit ryyppää
Juon bisseä, punkkua tai jotain drinksuja, mitä nyt sattuu vanhana kyypparina keksimään...*slurps*
fanta exotic yleensä maistuu
Hyvä drinkki on Forest Ivanov tai oikein tehty Singapore Sling (slinkusta*sydän*)...
[muokattu 25.1.2004 04:10]
tylsä vastaus ennen partyja ja partyjen jälkeen ja partyjen aikana on VISKI :)
ja tarkemmin laphroaig
vanhuus ei tuu yksin
t:-j
Kyl se kuulkaas taitaa olla ihan EDI ..
Ennen ihan päärynä siideri (Merkistä nyt niin väliä), mutta nykyään Bacardi Breezeri
eipä ole vielä bacardi breezerin voittanutta
t. limuviinojen ystävä
Mä teen välilä suomi viinasta drikkejä. Lisään siihen jotain hedelmämehua ja yritän saada uusia makuelämyksiä, mutta yleensä KOFFI maistuu parhaalle ja tienkin + sauna...
Ajatus ois et sais hyvii drinkki ehdotuksii sil niit ois kiva testailla. Vois aina tsekkaa viikonloppusin täst jotain uutta tai vaikka arkena... menis hyvään vatsaan.