Drinkeistä ja muista juomista
[q]Violette:
Moscow Mule on paras drinksa, sitä tulee aika usein sekoiteltua... jos en jaksa drinkkejä väsätä, juon Original Gin-lonkeroa tai siideriä, jota olen jostain kumman syystä oppinut viime aikoina taas juomaan
[/q]
PISSIS
Pohjille uus Meloni-Jaffa jäillä, terästettynä 80% Saarenmaa Vodkalla, annosteltuna maun ja tarpeen mukaan. Myös Ed-Lemonlight maistuu viinan kans ja piristää..
Kemuissa jatketaan esim: breezeri & lonkero -linjalla, ettei mee yli.. *känni*
80% vesi , eli viruvalkee ja siihen omenamehua ja jäitä .. hirveet jurrit tulee nopeesti ja suht kivuttomasti
Hyviä drinkkejä löytyy kymmenittäin, mutta tässä muutama mitä yleensä tulee juotua:
-Tom Collins
-Garibaldi
-Caipiroska
-Pernod'ta vedellä tai appelsiinimehulla
-Gin Tonic
[q]Lesz:
Mansikka Margarita... jes..
[/q]
*sydän*
Tämä jäi listalta pois, koska valitettavasti mansikoita ei ihan joka paikassa ole tarjolla
[muokattu 7.6.2004 18:59]
kylmä vesi on parasta juomaa ennen bileitä ja muutenki. Alkoholijuomat tuntuu usein vaan turruttavan niin, että luulee osaavansa tanssia hyvin, vaikkei edes pysyisi rytmissä. Haluan saada parhaat mahdolliset kiksit tanssiessa, eikä niitä meikäläinen saa kännissä. Ja alkoholittomuus on mukavaa siinäki mielessä, että ilta jää paremmin mieleen.*hymy*
gini 20% + sprite
tai smirnoff ice tai siideriä..
ja sit baaris omppusiideriä..
kiliu ja kalia
Viimeaikoina on tullut juotua vähän liiaksikin 80volttista vodkaa......arghh mikä känni iskee aina kuin kirkaalta taivaalta. Taidan pitää nyt raittiin kuukauden tähän väliin!
(ja senkun näkis) *känni*
Paras drinkkisivu, mitä netistä löytyy, on muuten http://www.cocktailguiden.com. Hakkaa höpönlöpö-webtenderit mennen tullen... laatu ennen määrää, katsokaas
P.S. [q]lohikarme:
---
Violette:
Moscow Mule on paras drinksa, sitä tulee aika usein sekoiteltua... jos en jaksa drinkkejä väsätä, juon Original Gin-lonkeroa tai siideriä, jota olen jostain kumman syystä oppinut viime aikoina taas juomaan
---
PISSIS
[/q]
joku vodka (useinmiten smirnoff...) ja kylmä jekku =D
Yleensä kaljaa tai vodka+mixer.
mustikkacosmopolitaneja huomenna
nykyisin oon kyl jumahtanu aika valkkarilinjalle
Yleensä pullo vodkaa mutta joskus nätisti otettuna pari breezeriä.
Yleisimmät juomani:
1. Olut - se on aina hyvää suuremmissä määrin mutta yksittäin nautittuna jättää pahan maun suuhun.
2. Päärynäsiideri - omenaan en koske Englannin jälkeen, eli pannassa ovat etenkin brittimerkit.
3. Lonkero - hauskaa vaihtelua.
4. Suomalainen variaatti Flatlineristä, eli 4cl lasi, 2cl tequila, 2cl sambuca ja 15 tippaa tabascoa. Ja perhanasti vettä päälle. (Erikseen en siedä kumpaakaan viinasta)
5. Punaviini - tarpeeksi boheemia, ja aina suoraan pullosta (paitsi ravintolassa)
[q]Violette:
Paras drinkkisivu, mitä netistä löytyy, on muuten http://www.cocktailguiden.com. Hakkaa höpönlöpö-webtenderit mennen tullen... laatu ennen määrää, katsokaas
[/q]
Itse suosin F.B.S.K. sivuja
F.B.S.K.
[q]innae:
---
Violette:
---
Itse suosin F.B.S.K. sivuja
F.B.S.K.
[/q]
Juuh, tuolla on ainakin hyvä valikoima ihan noita perusdrinkkejä.
mudslide on jumalaton drinkki*sydän*
jos dr. pepperistä (siis siitä tietokonenörttien lempparilimusta) tykkää, suosittelen ehdottomasti seuraavaa:
1 osa amarettoa
1 osa kirkasta bacardia
loput kokista (myös light-versio käy) ja jäitä
osan koko on 2-4cl, riippuen lasin koosta. maistuu ihan dr. pepperille! en tiedä onko tällä mitään virallista nimeä, itse kutsun ko. drinkkiä doktor hebberiksi.
Mä teen välilä suomi viinasta drikkejä. Lisään siihen jotain hedelmämehua ja yritän saada uusia makuelämyksiä, mutta yleensä KOFFI maistuu parhaalle ja tienkin + sauna...
Ajatus ois et sais hyvii drinkki ehdotuksii sil niit ois kiva testailla. Vois aina tsekkaa viikonloppusin täst jotain uutta tai vaikka arkena... menis hyvään vatsaan.