Drinkeistä ja muista juomista
nykysin on mennyaina pullo skumppa (axi bon <3) ennen kemui, ja ehk vähän tämmöst viel: muutama sentti vodkaa ja loput sweppes ginger alea <3
edit: typot
Alotteluun Smirnoff iceja, appelsiini Breezereitä tai päärynä siiderii (joo, sitä teinijuomaa *iihhih*). Myös erilaiset drinksut leijonasta ym limpparin kans on gott. Baaris tulee vedettyy smirrei tai breezereit, salmarii, tequilaa ym. Viime aikoina maistunu vähän liikaaki tequila ja kelkkaki on jees
alkon lonkerot on herkkua*slurps* sitä ja yleistä kans sprite ja kossu välillä tulee juotua päärynä siideriäkin
Oikeastaan mikä vaan missä on vaniljakossua on aika
[q]sapeli:
Oikeastaan mikä vaan missä on vaniljakossua on aika
[/q]
Vaniljakossua, banaanilikööriä ja karpalomehua..Aika loistava yhdistelmä..*hih*
Battery tai kaks.
Yleensä bisse tai kossu+ed..
Tänään kehitin oman drinkin nimeltä "Mexico"
Resepti:
3 jääpalaa (riippuen lasin koosta)
4-6cl Kossua
Loraus sitruuna tiivistettä
Loraus Fantaa ja Kokista
Hieman tabascoa/hot saucea
Sekoita
Maku on yllättävän hyvä. Aika tulista kyllä
Tietenkin jonkun piti ruveta vastailemaan tähän topiciin, kun minä joudun olemaan selvinpäin!*nauru*
[q]Astaroth:
Tietenkin jonkun piti ruveta vastailemaan tähän topiciin, kun minä joudun olemaan selvinpäin!*nauru*
[/q]
Sellasta
Breezerit tai salmiakkikossu. Mariannekin on aika hyvä.*kuolaa*
Battery... yksi tai kaksi tölkkiä. Sitten bilettäessä aina välillä lisää.
Vettä on pakko juoda aina jossain välissä, ettei iske iso paha susi eli nestehukka.
Ei ainakaan Baila *yök*
Singapore Sling with Mezcal on the side.
Usein tulee nautittua Portviiniä. Sitäkin useammin valitettavasti olutta.
vajaa 1dl viinaa. energiajuomaa noin 2½dl. 1½dl spritee. Kaikki 0.5l tuoppiin ja nams. toimii myös pullossa.
virtaset on
hyvää vodkaa raakana.
viime aikoina myös absinth on maistunut..*slurps*
vodka redbull/battery on aika tehokas
Musta hyvä tai paras drinkki on Strawberry Frozen. En muista tarkkoja suhteita.
-tuoreita mansikoita (pakastemansikatkin käy)
-limemehua
-ananasmehua
-mansikkasiirappia (Modo)
-votkaa ja
-jäämurskaa
Kaikki laitetaan blenderiin (eli tehosekoittimeen) ja annetaan käydä jonkin aikaa. Jonka jälkeen mansikkamömmö kaadetaan Huricane-lasiin. Lopuksi laitetaan kaksi pilliä joista toinen käänetään alas sekä reunalle mansiika tai miten itse kukin haluaa koristella drinkkinsä.
[q]plaque:
Battery tai kaks.
[/q]
sama tääl *hymy**jiihaa*
Mä teen välilä suomi viinasta drikkejä. Lisään siihen jotain hedelmämehua ja yritän saada uusia makuelämyksiä, mutta yleensä KOFFI maistuu parhaalle ja tienkin + sauna...
Ajatus ois et sais hyvii drinkki ehdotuksii sil niit ois kiva testailla. Vois aina tsekkaa viikonloppusin täst jotain uutta tai vaikka arkena... menis hyvään vatsaan.