Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

Back to yleinen bilehöpinä O

Ohan noita monia...mut tällähetkellä haluis nähä/kuulla Dj Nexes tai Dj Radium...*pahis*

Katotaan jos keväällä saisi pari kovaa uplifting trance
liveä Suomeen. ps. bileitä järkkäillessä tässä vaiheessa
vasta paperilla ja mielessä, mutta 2 omaa henk. koht
parasta pandakarhut pelastavaa melodianeroa olis
tarkoitus saada Suomeen:)

[q]ezzy, 27.11.2007 11:50:
MFG, Astrix, Astral Projection tms jotain kiksugoaa olis kiva kuulla pitkästä aikaa
[/q]

I'll second that ... lisätään vielä ainaskin Sirius Isness, Space Tribe ja C.P.U.

California Sunshine, Yahel, Audio-X, Beat Hackers ...

Electro Sun, Freaked Frequency, Gataka, Wrecked Machines, Hyperceptiohm ... jne..

College
Flashworx
The Outrunners

Aivan uskomattoman hyvää nu disco/synthpop -menoa.

---

---
Yoji Biomehanikan keikalle ois kiva päästä pitkästä aikaan, viimeks varmaan jossain Hollannissa kuullu miehen settiä.
---

Olis aika yliluonnollinen kokemus
---

Joo oiskohan ollu 2004 kun RUSH toi kyseisen herran Suomeen. Oli hienoa ja mies käveli asiaan kuuluvasti paikalle ihan ku joku rock(techno)stara Siinä oli sitä maailmanluokan menoa!

Juu 2004 Biomehanika käväsi suomessa ja aika starana ukko heilu täällä. Oli muuten kovat kemut.

Bassnectar <3

Tai ill.Gates, joka muuten on Euroopassa ihan näillä näppäimillä! ;)

Vaikka esim. Raresh ja Desyn Masiello ovatkin tuottaneet joitakin biisejä, ovat he molemmat päässeet soittamalla huipulle. Se on nykyään äärimmäisen vaikeaa mutta ei tietty mahdotonta. Ja niin... perseestä on se trendi anyway että soittamalla ei vois huipulle päästä :(

Voisko tohon lisätä vaikkapa Hernan Cattaneon ?

Oliver Lieb ois kyl tosi kova*slurps*.
Jotain L.S.G. menoo mieluiten*kuolaa*

Steve Aoki ois kiva nähä...
niin ja Nujabes, tietenkin hänen tulo tänne on mahdotonta...
Edit: Dj shiftee unohtu >.<

---

Vaikka esim. Raresh ja Desyn Masiello ovatkin tuottaneet joitakin biisejä, ovat he molemmat päässeet soittamalla huipulle. Se on nykyään äärimmäisen vaikeaa mutta ei tietty mahdotonta. Ja niin... perseestä on se trendi anyway että soittamalla ei vois huipulle päästä :(
---

Voisko tohon lisätä vaikkapa Hernan Cattaneon ?

Cattaneolta nyt jonkin verran omaakin tuotantoa löytyy. Tosin en tiedä onko staraks tullu DJ-uran vai tuottajauran ansiosta

Ja niin... perseestä on se trendi anyway että soittamalla ei vois huipulle päästä :(

Vaikka sulla on maailman paras lauluääni niin ei se susta megastaraa tee. Sä tarviit sen pari hittiä taakse. Eikä U2 vedä stadikaa kahtena iltana täyteen sen takia, että ne on vaan niin karismaattisia ja hyvä bändi soittamaan.
Mä lähin Eric Prydzin keikalle vaan ja ainoostaan sen takia koska tiesin et se kaveri soittaa koko setin omaa tuotantoaan ja niitä joitakin biisejä mitä se ei oo vielä julkassu. Soittotaidot nyt oli ihan keskinkertaset mut se ei mua vittuakaan haitannut koska mä lähin kuulemaan niitä biisejä.
Mä lähen Digweedin keikalle sen takia että siellä tulee sitä Bedrock-kamaa, mistä todella diggaan. Digweedin tuottamaa ja muiden saman labelin jätkien tuottamaa.
DJ-maailmassa on niin paljon kilpailua (nyt ja aina vissiin ollu) et sinne ei kauheen korkeelle pelkillä soittotaidoilla nousta. Sama kun perustas kiskan missä sä myyt muiden yritysten tuotteita. Kyllä sä sillä pärjäät mutta et sä itestäs miljonääriä tee. (jos ymmärsit vertauskuvan).

---

Ja niin... perseestä on se trendi anyway että soittamalla ei vois huipulle päästä :(
---

Vaikka sulla on maailman paras lauluääni niin ei se susta megastaraa tee. Sä tarviit sen pari hittiä taakse. Eikä U2 vedä stadikaa kahtena iltana täyteen sen takia, että ne on vaan niin karismaattisia ja hyvä bändi soittamaan.
Mä lähin Eric Prydzin keikalle vaan ja ainoostaan sen takia koska tiesin et se kaveri soittaa koko setin omaa tuotantoaan ja niitä joitakin biisejä mitä se ei oo vielä julkassu. Soittotaidot nyt oli ihan keskinkertaset mut se ei mua vittuakaan haitannut koska mä lähin kuulemaan niitä biisejä.
Mä lähen Digweedin keikalle sen takia että siellä tulee sitä Bedrock-kamaa, mistä todella diggaan. Digweedin tuottamaa ja muiden saman labelin jätkien tuottamaa.
DJ-maailmassa on niin paljon kilpailua (nyt ja aina vissiin ollu) et sinne ei kauheen korkeelle pelkillä soittotaidoilla nousta. Sama kun perustas kiskan missä sä myyt muiden yritysten tuotteita. Kyllä sä sillä pärjäät mutta et sä itestäs miljonääriä tee. (jos ymmärsit vertauskuvan).

Sä just tiivistit sen mikä tällä alalla on pielessä ja mikä siinä on hyvää. Digweedillä ja Prydzillä on oma tyyli ja se on tärkeä osa jokaisen artistin juttua. Sen tyylin tai jopa tiettyjen biisien takiahan niitä tosiaan mennään usein katsomaan. Tulen itse perheestä jonka kasvatusmetodeihin kuului kaikenlaiseen outoon/tuntemattomaan musaan tutustuminen. Musta on virkistävää mennä keikalle jos juttua on hyvin kuvattu etukäteen tai mulla on jonkinlainen pienehkö haju siitä mitä tuleman pitää. Liian varmanpäälle vedot onkin harvoin yhtä kovia elämyksiä kuin lievästi uudelle altistuminen, tai ainakin erilaisia sellaisia. Jälkimmäisille pitäis kuitenkin antaa mahdollisuus, jotta aidosti jotain uutta voisi kokea.

Esim. Moni ties Flowssa että Jori Hulkkonen tekee kovaa kamaa ja vaikka kellään ei ollut hajuakaan mitä dRummanin live pitää sisällään, Tiivistämöön oli jopa satojen ihmisien jono ja palaute keikasta sekä yleisöltä, että Hulkkoselta itseltään taivaita hipovan täydellistä. Siinä annettiin mahdollisuus kun tiedettiin että on tyyppi taustalla joka vaan nyt osaa hommansa mutta hittibiiseistä ei ollut tietoakaan. (Tietenkin Jorkka tunnettiin persoonana aikaisemmasta tuotannostaan ja ERINOMAISESTA DJ-työskentelystään, mutta mun pointi olikin se, että dRummanin tuotantoa kukaan ei vielä tuntenut.)

Kollektiv Turmstrasse live.

Shackleton!

sekä esim. Moderat, Robert Hood, Deadbeat,
Clark, James Holden...

Moshic

No kaks nimee:
- Dom & Roland
- London Elektricity

Ettei menisi ihan pelkäksi "hähää nää oli jo!!!" -keulimiseksi (viitaten alkuperäiseen vastaukseeni ;), niin kait olet huomannut tämän? :)

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=20478

Eli näyttäisi, että ainakin toinen toiveesi taitaapi toteutua, suht pian vieläpä. (ja itehän toki mestoilla!)

---
No kaks nimee:
- Dom & Roland
- London Elektricity
---

Ettei menisi ihan pelkäksi "hähää nää oli jo!!!" -keulimiseksi (viitaten alkuperäiseen vastaukseeni ;), niin kait olet huomannut tämän? :)

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=20478

Eli näyttäisi, että ainakin toinen toiveesi taitaapi toteutua, suht pian vieläpä. (ja itehän toki mestoilla!)

totta munassa mestoilla - muna ollu pystys viime viikosta lähtien jo *känni*

Paul Elstak
Rotterdam Terror Corps
Korsakoff
Outblast

O