mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?
intter netista
mut nyt oon kyl sikana single et kaikki trimmatut reiviteepeet viiskulmaan vaa
Klassisesti ircistä ;)
Espanjan auringon alta! *sydän*
Everistä ...
Siitä on niin kauan ku viimeks löysin, etten enää muista.
Bileissä vaan hymyilin sille kauniisti, ja se ihastui heti. Ja niin mäkin, ku se nauroi niin suloisesti.
[q]mayah, 4.7.2005 12:16:
---
Verano, 4.7.2005 11:26:
Siitä on niin kauan ku viimeks löysin, etten enää muista.
---
Aletaaks seukkaa vakkariin?
[/q]'
Löysin tyttöystäväni klubituksesta *sydän*
[q]mayah, 4.7.2005 12:19:
Löysin tyttöystäväni klubituksesta *sydän*
---
Niin mäkin! Tavaton yhteensattuma *sydän*
[/q]
Kyl klubbari on ja mun tyttis on viel enemmän
Täytyy sit hääpuheessa muistaa kiittää klubitusta!
mmm...löytyi niin kauheasta paikasta kuin ravintola fennia... Menin huutamaan pää punaisena kun tyyppi bailaa täyttä päätä jalka kipsissä ja kepit nojasi seinään!!! Työminäni suutahti*muhaha*... Mutta kannatti raivota ..nyt yhdessä jo 5 vuotta...
lukiosta "löysin" oman rakkaani.. *sydän**pus*
Reivitourilta Oulussa viime keväänä ja oltiin molemmat vielä ihan selvinpäin! Kolahti kyl heti
Sateenkaaren päästä.
Nykyinen löytyi itseasiassa lavatansseista! Kunnon suomalaisista, rehellisistä lavatansseista.
Olin käyny paikallisella lavalla viimeksi joskus 5 vuotta sitten ja päätin lähtiä yks kerta huvikseni kattomaan minkälaista sielä on nykyään. En minä lähteny mitään miestä sieltä ettimään.
Lavatansseissa näin sitten kivannäköisen pojan ja kiinnostuin siitä heti ku näin sen ekan kerran. Myöhemmin se haki minua tanssimaan, mutta ei päästänytkään minua pois vaan tanssitti koko loppuillan. Lopuksi se sano haluavansa nähä minut uudestaan ja minä annoin sille minun puhelinnumeron. Siitä se alkoi.
Helsingin rautatieasemalla tavattiin. Ruskeet simmut ja karvahanskat vei jalat alta. *sydän*
kaverin serkku tuli suomessa käymään ja tapasin sen sattumalta kun hyppäsivät illalla stadista kyytiini porukalla... kuuntelin sen juttuja ja pidin ihan bimbona blondina. yöllä juttelin sen juttuja ja rupeskin yht äkkiä vaikuttaa harvinaisen fiksulta. siitä parin päivän päästä näin uudelleen ja kysyin sitä kahville tms. siitä se sit lähti.
exä siis.
[q]TanyaK, 2.4.2005 17:00:
Joku oli tuonut yks aamu korin..siis kaljakorin (ja sekin oli tyhjä) jonka vieressä nökötti sellanen puliukko. Otin sen sitten sisälle ja pesin ja siitä lähtien se on tossa vieressä kököttänyt..hmm..joo..noin se vissiin meni
[/q]
herttaisin stoori ever!! :D
kiitsat :) kuinka hiton vanha toikin tarina on..nyt on jo uus poikaystäväkin :D
Oi niitä aikoja! Olin soittokeikalla jne... eli ei ainutlaatuinen tarina :) paitsi henkilökohtaisesti hyvin ainutlaatuinen...asia kunnossa
Hehee. Työpaikalta.